21.Stary jak się czujesz?

167 2 0
                                    

Od kilku dni mam kontakt z kolegą którego poznałam na maturze. Wpadlam na niego gdy wychodziłam z sali i oblałam go jego kawą przypadkiem niestety kontakt nam się urwał przez moje przygotowania do ślubu. Zobaczyl mnie na pierwszym w tym sezonie meczu klubowym w telewizji, nie ogląda on siatkowki ale był akurat u rodziców którzy oglądali. Jak mnie zobaczyl odszukał mnie na instagramie I do mnie napisał z propozycją odnowienia kontaktu na co się zgodziłam. Od razu nasza relacja nie wiem jakim cudem przeszła na dziwny etap niby się przyjaźniliśmy a niby było to coś więcej.

Była połowa listopada nasi znajomi w sensie moi I Tomka dowiedzieli się ze się pogodziliśmy. Mieliśmy kontakt taki jak przed związkiem. Damian bo tak ma na imię ten kolega z matury zaprosił mnie na kolacje do Katowic ze względu na to że tam mieszka a ja miałam akurat parę spraw tam do załatwienia.

Ubrałam sie w czerwoną miniówkę i ułożyłam włosy oraz zrobiłam trochę mocniejszy makijaż. Rowno o 20 Damian podjechał pod mój hotel. Pojechaliśmy do restauracji która była w samym centrum Katowic była ona na samej górze jednego z wierzowcow. Gdy zajęliśmy swoje miejsce Damian mnie na chwilę przeprosił i gdzieś poszedł ja w tym czasie dodałam zdjęcie na relacje które zrobiłam sobie przed wyjściem.  Po chwili zobaczyłam Damiana który idzie z bukietem białych róż (w moim ulubionym kolorze).
-To dla ciebie.-powiedział I podał mi kwiaty.
-Dziękuję bardzo. Nie trzeba było.
-Wyglądasz przepięknie.
-Ty również niczemu sobie.
Widać było ze się chłopak stara, ale nie czułam przy nim tego czegoś ale stwierdziłam ze dam mu szanse może jeszcze za wcześnie żeby takie coś czuć.
Po zjedzonej kolacji dodałam zdjęcie róż na relacje I oznaczyłam przy nich Damiana.

Perspektywa Tomka

Chłopcy na wieczornej siłowni byli jacyś dziwni gdy zobaczyli coś na telefonach. Po skończonym treningu podszedł do mnie Szymura z Popiwczakiem.
-Stary jak się czujesz?- zapytal Kuba.
-Yyy dobrze?- byłem zdziwiony bo nie wiedzialem o co im chodzi.
-Wiesz już?- zapytal Rafał.
-O czym?- na moje słowa Kuba dał mi swój telefon z jakimś artykułem. Gdy popatrzyłem na nagłówek nie wiedziałem co powiedzieć pisało tam "Czyżby Karolina Świderska pożucila Tomasza Fornala na zawsze. Była dziewczyna siatkarza na randce z niejakim Damianem.". Jak to zobaczyłem to mnie coś zabolało. -Nie no, bez przesady żeby wchodzić w jej życie z buciorami.

Wróciłem do domu i próbowałem się uspokoić po tym co mi pokazał Kuba. Myślałem że czuję coś jeszcze do mnie ale jednak byłem w błędzie ale no cóż nie mogę jej tego pokazać ze dalej ją kocham jeżeli jest w związku z kimś. Muszę się dalej zachowywać tak samo jak prędzej.

Jedno spotkanie-Tomek FornalOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz