27 kwietnia było zakończenie sezonu klubowego jak i w Jastrzębskim Weglu tak i w Bełchatowie. Na wakacje wylatywaliśmy 1 maja a wracamy 11 maja. Aktualnie jest czwartek 30 kwietnia. Lot mamy o 6;30 z Warszawy. Pakowałam swoje rzeczy i pomagałam Tomkowi. Wszystko mieliśmy spakowane o 20. Tomek powiedział że zrobi streama a ja w tym czasie poszłam ogarnąć kanapki na podróż i napoje bo o północy wyjeżdżamy z Jastrzębia do Warszawy.
O 22 postanowiłam że pójdę zrobić lekki makijaż żebym mogła kosmetyki spakować jeszcze do walizki. Gdy chciałam już wejść do sypialni uświadomiłam sobie ze jestem bez makijażu, w rozwalonymi koku, dresach i zwykłym czarnym topie a Tomek streamuje a moje kosmetyki są w szafce obok jego biurka bo tam się zawsze maluje. Po chwili namysłu stwierdziłam ze zapukam wezmę kosmetyki i pójdę do salonu. Jak pomyślałam tak wzięłam się za wykonanie planu wiec zapukałam do drzwi I je otworzyłam.
-Czat Czekajcie tylko na chwilę wyłączę kamerkę i się wyciszę.-powiedział Tomek poczym ściągnął słuchawki z głowy.
-Ja tylko kosmetyki wezmę i idę.
-Zostań tu ze mną. Proszę.
-No dobrze.
-Przywitasz się z widzami?
-No okej.-powiedzialam bo wiedziałam że i tak postawił by na swoim. Dal mi słuchawki które założyłam I zajęłam miejsce obok niego na drugim krześle.
-Czat mamy gościa. Chcecie kamerkę?-powiedział do mikrofonu Tomek a na czacie wszyscy zaczeli pisać "tak" wiec ją załączył.
-Hej Czat.- powiedzialam I pomachałam do kamerki na co na czacie zaczęły pojawiać się serduszka.
-Karo się będzie malować wiec jak chcecie to możecie zadawać pytanka. Wyjątkowo pozwalam o siatkowce też.
-Niemożliwe.
-No widzisz, a jednak.-powiedział I mnie pocalowal.- to ja będę czytał i Karolina będzie odpowiadać. "Mieszkacie ze sobą? Jak dlugo jestescie razem?"
-Tak od prawie miesiąca. A ile razem jesteśmy to niech Tomek powie bo jestem ciekawa czy wie.-powiedzialam wklepując podkład w twarz.
-yyy pół roku?
-Że co proszę? Skarbie jutro 4 miesiące będą.
-No mowie. Blisko byłem.
-Ta blisko. Dziewczyny jeżeli ktoś się was pyta o długość związku i jest z wami chłopak to niech on odpowie bo ciekawe czy wie. Jak widzicie Fornal nie pamieta.
-Pamiętam tylko zaokrągliłem.
-No tak tak.
-Dobra nastepne "Masz bardzo piękną dziewczyne. Gdyby nie to że z nią jesteś to bralbym".
-Dziękuję.-powiedzialam I pokazałam serce do kamery.
-Wiem piękna bo moja. "Czemu jest to pożegnalny stream?"
-Bo jutro lecimy na wakacje.
-"To fajnie a gdzie lecicie i czy z kimś?" Lecimy nie powiemy gdzie jutro się dowiecie i tak lecimy z kimś i to też się dowiecie jutro ale to już musicie śledzić nasze instagramy i tik toka Karolinki.
-Dokładnie wiec zapraszamy a szczególnie do mnie bo na tik toku się często coś pojawia a najczęściej na instagramie szczególnie teraz gdy skonczyl się sezon klubowy bo mam więcej czasu.
-Tak więc warto obserwować. Pytają czy będziesz pracować dla kadry.
-Powiem tak dostałam wstępną propozycję. Znaczy rozmawiałam z prezesem bo to mój wujek i proponował żebym tam również pracowała. Na razie dostałam też jak by to mniej więcej wyglądało ale dopiero tak oficjalnie to będą dopiero się ze mną kontaktować.
-"Podejmiesz się tego czy nie podoba Ci się oferta?"
-Nie mam pojęcia jak zadzwonią to dostanę już taki gotowy plan jak to będzie wyglądać ale z tego co wiem to malo co się to będzie różnic od tego co na razie dostałam ale jak zadzwonią to dostanę czas na przemyślenie. Jak na razie to nie wiem czy będę się tego podejmować bo jest to coś innego niż w Jastrzębskim Weglu bo tu mam tylko Tik Toka I instagrama. A w kadrze będę mieć to samo i jeszcze Youtuba.Odpowiedzieliśmy jeszcze na kilka pytań I Tomek wyłączył streama chwilę po 23. Spakowałam kosmetyczkę do walizki i Tomek zniósł walizki do mojego samochodu. Rowno o północy wyjechaliśmy do Warszawy, cieszyłam się ze była noc bo kochałam jezdzic nocą autem a fajnie bo pójdę spać w samolocie i podróż zleci bo z racji ze lecimy bez przesiadek to lecimy 15 godzin. Jechaliśmy moim autem bo mam więcej miejsca w samochodzie. Tomek załatwił ze jedziemy do Warszawy do jego kolegi Artura Szalpuka on nas zawiezie moim autem na lotnisko I wroci do siebie i tam zostanie moje auto a później po nas nim przyjedzie.
W połowie drogi do Warszawy zamieniliśmy się miejscami i teraz ja kierowałam, Tomek zrobił mi zdjęcie i dodał na relacje. O 4 rano byliśmy już u Artura. Wyjątkowo tylko z nim się jeszcze nie znałam a graliśmy razem mecz kilka razy ale to dla tego że albo ja byłam chora, albo on nie przyjechal, albo czasu nie było bo miałam dużo roboty. Tomek zadzwonił do niego żeby zszedł na dół bo nie opłaca nam się wchodzić do jego mieszkania skoro od razu jedziemy. Gdy zszedł do nas najpierw przywitał się z Tomkiem a później podszedł do mnie.
-A ty to pewnie ta słynna dziewczyna najprzystojniejszego siatkarza w Polsce. Cześć Artur.- powiedział I podał mi rękę która uscisnelam.
-Hej. Tak to ja.- zasmialam się.- Karolina miło mi.
Porozmawialismy jeszcze chwile poczym wsiedliśmy do auta I pojechaliśmy na lotnisko.Tomek wyciągnął nasze walizki i pożegnaliśmy się z Arturem.
-To co gotowa na wakacje?- zapytal Tomek łapiąc za walizki.
-Wiadomo że tak. - chciałam wziąść swoją walizkę ale Tomek popatrzyl na mnie groźnie.
-One są ciężkie wiec nie ma opcji ze je bedziesz ciągnąć.
-No dobrze.
Weszliśmy na lotnisko i w oddali zobaczyliśmy Kłosów wiec od razu poszliśmy do nich. Przywitaliśmy się i zapoznałam się z Olą z którą mega się polubiłyśmy. Do lotu mieliśmy jeszcze godzinę.
-Karola dawaj nagramy Tik Toka.-Powiedział Karol.
-Jasne. -powiedzialam I stanęłam obok Karola.
-Dwoch influencerow się dobrało.-Powiedziała Ola.
-A żebyś wiedziała.-potwierdzil Tomek.Gdy byliśmy na lotnisku to często podchodzili ludzie po zdjęcia my z Olą byłyśmy w szoku bo za każdym razem gdy pytali o zdjęcie to z Olą mówiłyśmy ze my możemy zrobić zdjęcie a ludzie za każdym razem gadali ze my też mamy się ustawić do zdjęcia i w sumie przez to czas na lotnisku mijał szybciej.
Gdy zajęliśmy swoje miejsca w samolocie a mieliśmy fajne bo wszyscy siedzieliśmy obok siebie i to jeszcze przy oknie na skrzydło samolotu znaczy ja siedziałam przy oknie obok był Tomek a obok niego Karol a później Ola. Byłam ubrana w szare dresy, czarny top I na to szara bluza na zamek, Tomek się śmiał ze zmarzluch jestem bo po mimo ze byłam tak ubrana to było mi zimno za to on był w dresie I krótkim rękawie bo w bluzie mu było ciepło i trzymał ją w ręce. Pierwsze co zrobiłam gdy usiedliśmy w samolocie to włożyłam słuchawki do uszu I puściłam jakąś muzykę sobie na nich, oparłam głowę o ramie Tomka I zabrałam mu bluzę którą się okryłam i zamknelam oczy by pójść spać. Dosłownie chwilę po tym gdy zamknęłam oczy przyszło mi powiadomienie na telefon wiec zobaczyłam co to za wiadomość, jak się okazało było to powiadomienie z instagrama ze Tomek oznaczyl mnie w swojej relacji. Był to filmik na którym jestem zasypiająca na jego ramieniu i później pokazał widok za oknem samolotu i na koniec on, Karol i Ola z napisem "✈️->Malediwy", udostępniłam to na swoją relacje i dodałam napis "Wszędzie ci w paparazzi 😆" poczym popatrzyłam na Tomka z pod byka na co on pocalowal mnie w czoło. Gdy poszłam spać on położył głowę na mojej i również zasnął.
CZYTASZ
Jedno spotkanie-Tomek Fornal
Novela JuvenilOna Karolina Świderska- chrześnica Sebastiana Świderskiego(prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej). Mieszkanka Jastrzębia Zdroju. On Tomasz Fornal- Siatkarz Jastrzębskiego Węgla oraz Reprezentacji Polski. Jak urwanie kontaktu po gimnazjum i niep...