8.Świeta, święta i po świętach.

366 11 0
                                    

Nadszedł Sylwester. Chłopcy mają mecz o 14;30 a wieczorem wszyscy siatkarze Jastrzębskiego Węgla razem ze mną idą na domówkę do Stephana Boyera. Dzisiejszy mecz graliśmy z BBTS Bielsko Biała. W klubie musiałam być o 13 ponieważ prezes chciał ze mną pogadać a o 13;30 zaczyna się rozgrzewka. Stresowałam się spotkaniem z prezesem może miał kogoś lepszego na moje miejsce. Była 12;20 więc szybko się ubrałam i byłam gotowa do wyjścia a ubrałam sie tak

 Mam w planach nagrać jakiegoś tik toka tanecznego I w tle się będą rozgrzewać siatkarze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Mam w planach nagrać jakiegoś tik toka tanecznego I w tle się będą rozgrzewać siatkarze. Mam w planach bo nie wiem czego mogę spodziewać się u prezesa.

Rowno o 13 zapukałam w drzwi klubu prezesa, a po usłyszeniu krótkiego "prosze" Weszłam.
-Dzień bobry. -powiedzialam i usiadłam na krześle na przeciwko pana Adama.
-Dzień dobry. Mam do ciebie pytanie.-powiedział prezes.
-Słucham.-oznajmiłam zestresowana.
-Jak podoba Ci się ta praca?
-Bardzo mi się podoba.
-A co bys zrobiła gdybys dostała propozycję pracy w kadrze taką samą jak tu?
-Zależy dla której grupy bym pracowała bo dla wszystkich nie ma opcji ze dałabym radę.
-Męska reprezentacja.
-Jak bym faktyczne dostała to musiałabym się zastanowić  ale raczej bym przyjęła.
-No dobrze to wszystko co chciałem wiedzieć.
Porozmawiałam z presesem jeszcze chwile na temat planów jakie mam na razie na media. Pochwalił moje pomysły. 10 minut przed rozpoczęciem rozgrzewki udałam się na płytę boiska ponieważ poprosiłam Fornala żeby przyjechał na tą godzinę bo nauczyłam go jednego tańca na tik toku na prośbę kibiców. Przy nagrywaniu było dużo smiechu. 30 minut przed meczem nagralam szybkiego tik toka którego mialam dziś nagrać też na profil JW a następnie kilka relacji na instagram.

Mecz się zakończył szybkim 3;0 dla Jastrzębia a MVP meczu został Tomek Fornal. Po 17 dotarłam do swojego mieszkania. Umylam siebie i włosy które następnie wysuszyłam. Zmyślam makijaż I zrobiłam szybką pielęgnację przed nałożeniem nowego makijażu na imprezę sylwestrową. Gdy byłam już pomalowana to zrobiłam mocniejszy makijaż oraz wyprostowalam wlosy a następnie wybrałam stylizacje na dzisiejszy wieczór. Postawilam na taką stylizacje.

O 19 wyszłam z mieszkania i udałam się na parking gdzie byłam dogadana z Tomkiem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

O 19 wyszłam z mieszkania i udałam się na parking gdzie byłam dogadana z Tomkiem. Mieliśmy jechać jego autem ponieważ powiedział że pojedziemy autem a wrócimy taksówką. O 19;24 byliśmy przed drzwiami Stephana Boyera. Zadzwoniliśmy dzwonkiem a po chwili byliśmy już w mieszkaniu. Siatkarze przyszli z partnerkami wiec fajnie. Siadłam z Magdą od Popiwczaka i Klaudią od Szymury z którymi się przyjaźniłam. Wypiłyśmy trochę i udałyśmy się na parkiet. Tanczylam i bawilam sie jak nigdy, stwierdziłam ze to ostatni dzień w roku wiec jak się bawić to się bawić. Dużo tanczylam z Trevorem Clevontem. Zrobilismy sobie wszyscy grupowe zdjęcie które dodałam na swojego instagrama. 10 minut przed północą usiadłyśmy z dziewczynami żeby się napić.
-Moge ją na chwile porwać?-Podszedł i zaytal Fornal wskazując na mnie a dziewczyny twierdząco pokiwała głową. Chwilę później staliśmy na dachu bloku Stephana.
-Jezu jak tu jest pięknie. To miejsce jest wyjątkowe.-Powiedzialam po kilku minutach patrząc na panoramę Jastrzębia nocą.
-Jest wyjątkowe bo z wyjątkową osobą.-Popatrzyłam na Fornala bo nie za bardzo wiedziałam o co mu chodzi.
-Nie rozumiem.
-Chciałem Ci to powiedzieć na początku 3 klasy gimnazjum ale nie miałem odwagi. Później się kontakt urwał co bardzo mnie bolało ale nie dałoby się go utrzymać. Teraz gdy spotkałam cię po tylu latach wszystko się we mnie na nowo obudzio.-Powiedzial i złapał mnie za rece- Zawsze mówisz że Sylwester to ostatni dzień w roku i trzeba zrobić wszystko co się chce bo jak nie wyjdzie to o północy będzie to już przeszłością.
-Dalej nie wiem co masz na mysli.-Powiedzialam patrząc mu prosto w oczy a on mi.
-Zależy mi na tobie bardziej niż na siatkowce i streamowaniu. Gdy wpadłem na ciebie w tedy pod halą byłem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Cieszę się że pomogłem Ci w znalezieniu pracy i zostałaś w Jastrzębiu. I przepraszam jeżeli to co teraz zrobię cię jakoś urazi albo coś ale zrobiłem to już kiedyś raz i chce to powtórzyć, znaczyło to dla mnie coś w tedy i będzie znaczyć teraz.- po wypowiedzeniu tych słów siatkarz mnie pocalowal. Byłam w takim szoku że dopiero po chwili odwzajemnilam pocałunek który trwał i trwał. W pewnym momencie zaczęły na niebie pojawiać się pierwsze fajerwerki a wszyscy z naszej domówki zaczeli bic brawa, nawet nie wiem kiedy przyszli.-Kocham Cię Korolina.
-Ja ciebie tez Tomku.- powiedzialam I przytuliłam się do siatkarza. Później wszyscy zaczeli składać sobie życzenia noworoczne. Gdy wszyscy poszli już do mieszkania to ja z Tomkiem zostałam żeby pogadać.- Co teraz z nami?
-Ja bym bardzo chciał z tobą spróbować. Ale jeśli odmówisz to uszanuje twoją decyzję.
-Tez chciałbym spróbować.

Wróciliśmy do reszty i bawiliśmy się dalej. 1.01.2020r zaczelam całkowicie od nowa bo jako dziewczyna Tomasza Fornala. Do swoich mieszkań wróciliśmy o 5 nad ranem.

Jedno spotkanie-Tomek FornalOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz