4. Bölüm

508 13 6
                                    


Güven zarfı cebine sokmaya çalışıyordu.İçten içe zarfta ne olduğunu merak ediyor ama soramıyordum.Oğlumun başına gelenlerin hepsinin sorumlusu meğer Serhanmış.Gözümle görmesem asla inanmayacaktım.Serhan hep iyi biriydi benim gözümde,meğer yıllarca beni ayakta uyutmuş.Nasıl oldu da bu yüzünü göremedim diye üzülürken babamın sesini duyduk.
-Yaman uyanmış.
-Tamam geliyoruz baba.
Dedim.Gözümden akan yaşı silip Güven'e doğru baktığımda aramızda telepatik bir düşünce geçmişti sanki.Serhan'ın yaptığını bildiğimizi saklayacaktık.Zamanı geldiğinde onun bu yaptığının hesabını bizzat ben soracaktım.Yaman'ı yıllar sonra tekrardan bulmuşken ve ben onun tırnağına bile zarar geldiğinde kahroluyorken bu yaptığı şey akılalmazdı.Aslında ilk öğrendiğimde biraz da haklı bulmuştum onu.Çünkü Yaman'ın onun oğlu olmadığını sonradan öğrendiğini biliyordum ama gerçek başkaymış meğer.İkimiz de biraz sakinledikten sonra Yaman'ın bulunduğu kata doğru yöneldik.Adımlarımız yağmur damlaları gibi hızlı ve şiddetliydi.Düşüncelerimizin yansıması bedenimizde böyle etkiler bırakıyordu.Bu ritme alışmışken asansöre geldiğimizi farkedip durduk.Asansör açıldığında karşımızda Serhan'ı gördük.
-Bir saattir sizi bekliyoruz yukarıda.Ne işiniz varsa artık baş başa.Neslihan bir açıklama yapacak mısın?
Söylediklerinden sonra sakin kalmak çok zoruma gidiyordu.Tam ağzımı açıp bir şey söyleyecekken Güven'in yumruğu Serhan'ın yüzüne ulaşmıştı bile.Bir yandan yumrukluyor,bir yandan da söyleniyordu nasıl yaparsın bunları diye.Ben de onu durdurmaya çalışıyordum.
-Güven DUR artık.
Korumalar zaten gelmiş ve ayırmayı başarmışlardı.Serhan'ın yüzü gözü kan içindeydi.Ben Güven'i tuttuğum gibi asansöre bindirdim.
-Ya nasıl yaparsın sen bunu? Nasıl tutamazsın kendini? Şu an haklıyken haksız duruma düştün işte.Ya seni şikayet ederse?
-Edemez, ederse bizim de görüntülerimiz var.Kendimi tutamadım işte Neslihan.Zaten kaç yıl sonra bulmuşuz oğlumuzu.Şimdi nasıl bu herif yüzünden kaybetme noktasına geliriz?
Haklıydı aslında.Diyecek bir şey bulamayıp kafamı öne eğdim.Bir süre sonra da asansör açıldı zaten.Yaman'ın odasına girdiğimizde Yaman bir bana bir de Güven'e bakıyordu.Güven'in elleri kan içinde,saçı başı dağınık... Benim için de durum farklı değildi.
-Bu haliniz ne anne? Doktor'un ne işi var burada?
-E oğlum aynı yerdeydik ya ben de o telaşla gelmiş bulundum.Allah ben *** yi unuttum.((karısının ismi neydi ya, ay iki üç gündür aynı güvnes sahnelerini izleyip duruyorum şu yemek sahnesinde her karım diyişine bitiyorum tayanç'ın sjdhshshs bir gün Nesli'ye de karım dediği günü görürüz inşallah))
Ben de söze atıldım hemen.
-Güven sen dön istersen artık.
Beni başıyla onayladıktan sonra Yaman'a döndü.
-Geçmiş olsun Yaman.Ben tekrar gelirim bi ara ziyaretine.
Oradaki lavaboya girip başta elindeki kanı temizledi sonra da bir hışımla çıktı.
--İlahi bakış açısı--
Güven meyhaneye vardığında Özge'yi sarhoş bir halde buldu.Suçlu olan oydu.Yaman'ı öyle gördüğü an aklındaki her şey uçup gidivermişti.Aslında Özge'yi seviyordu,belki de o öyle inandırmıştı kendini.Özge Güven'i gördüğü an söze atıldı.
-Ya sen beni nasıl burada bırakıp gidersin? Beni nasıl haberdar etmezsin?Zaten kaç aydır buradasın,kırk yılda bir arıyorsun.
-Özgecim tamam çok haklısın.Biz seni alalım ve gidelim eve.
-Ya ben sanki bilmiyor muyum o ev senle onun.Karşıdan salak gibi mi gözüküyorum?
-Tamam başka yere geçeriz canım.(bu arada özgecik karşılaştıkları gün gelmiş)
Güven Özge'yi de alıp bir otele gitti.Onu kucağında odaya çıkarıp yatırdıktan sonra derin bir oh çekti.(güven bizim hayali sahneleri özgeyle yaşıyo mudur acb)
Sıcak bir duş ihtiyacı hissetti,bugün yoğun bir gün olmuştu.Duş aldıktan sonra odayı terk etti.Suçlu buluyordu kendini,Özge'ye haksızlık ettiğini düşünüyordu.Ama Neslihanla karşılaştığında yapmayacağım dediği her şeyi bir bir yapıyordu.Bundan sonra kendime izin vermemeliyim diye düşündü.O yüzden hastaneye gitmeden odaya gidip o da Özge'nin yanına yattı.Biraz onu izledi.'Aslında ortalamanın üstü bir kadındı.Neden benim gibi kırık bi adamı hayata döndürmeye çalıştı?' diye içinden geçirirken o da uykuya daldı.
--Sabah--
Sabah Özge'nin sesiyle uyandı.Telefonda görüntülü Denizle konuşuyordu.(ay diziye de giriyomuş denizcikkk🥲) Güven de hemen söze atıldı.
-Canım oğlum, nasılsın iyi misin? Üzmüyorsun değil mi **** ablayı.Bak yakında ya biz oraya geleceğiz.
Özge şaşırmış bir şekilde Güven'e bakıyordu.Dünden tek hatırladığı şey Güven'in onu bırakıp gitmesiydi.O da konuşmaya başladı.
-Oğlum seni çok seviyoruz,öpüyoruz.
deyip kapattı.
-Güven neden gereksiz yere umut verdin çocuğa?
-Gereksiz değil ki hayatım gidiyoruz.Sadece sana açıklamam gereken şeyler var.O yüzden ara ara gidip geleceğim ben.
-Şimdi açıkla Güven.Yoksa hemen gidiyorum.
-Bi oğlum olduğunu öğrendim.Bir ara tam geliyordum ya.O zaman duydum.Sonra her şey değişti zaten.
-O kadından mı?
-Evet.Ama bizim aramızdaki şey yıllar önce bitti zaten.(biz de inandık cnm) Ben bugün konuşuyorum Neslihanla yarın ilk uçakla gidiyoruz tamam mı canım?
-E tamam o zaman,ben biletleri ayarlıyorum.
-Tamamdır canım.
--Nesli bakış açısı--
Güven beni arayıp konuşmak istediğini söyledi.O yüzden hastane yakınlarındaki bir kafeye geldim.İçeri girip kenardaki bir masaya oturdum.Güven'in "Neslihan iyi misin?" deyişiyle irkildim.
-İyiyim Güven.
-Ben diyorum ki artık Yaman'a gerçekleri açıklayalım.Ben yarın dönüyorum çünkü Özgeyle.Zamanı geldi bence.Daha ne kadar böyle devam edecek.
-Güven ben zaten Yaman'ın yaralandığı gün açıklamak için getirmiştim onu oraya.Ama öyle şeyler olunca kaldı.
-O zaman şimdi gidip söylememiz gerekiyor.
-Biraz toparlansaydı, daha yeni uyandı çocuk.
-Zamanım yok Neslihan, zaten yeterince zaman kaybetmişiz oğlumla.
-İyi peki madem.
Ona hak versem de ben de kendimce haklıydım.Şimdi içimde fırtınalar koparken Güvenle öylece hastaneye doğru yürümekten başka bir çare gelmiyordu.
Yaman'ın bulunduğu odaya doğru geldiğimizde ileride bir kalabalık gördük.
Bir adam korumalarıyla Yaman'ın odasından çıkıyordu.Oraya doğru koştuk hemen.
-Pardon oğlumun odasında ne işiniz var acaba?
-Hanımefendi bir şeylerin konuşulması gerekiyordu,size açıklama ihtiyacı hissetseydim sizinle konuşurdum zaten.
Adam bana yaklaştı,keskin bir kokusu vardı aynı bakışları gibi.Kulağıma fısıldadı.
-Ama kendinize dikkat etseniz iyi olur.
(Bu arada adam Serkan Altunorak öyle şaapın.Bilmiyorum nerden esti bu adam ama gece birden aklıma öyle bişi geldi sjdhwsh)
Beni, benim hastanemde tehdit etmişti resmen.
-Siz ne hakla beni tehdit edersiniz? Hem de benim hastanemde.Eğer burayı hemen terketmezseniz güvenlik size eşlik edecek.
Bana garip bir bakış attıktan sonra orayı terketti.Güven de ben de bu adamı tanımadığımız için hiçbir şey anlamamıştık.
Yaman'ın odasına girdik.Burnundan soluyordu,acaba adam ona ne demişti?
-Anne lütfen sorma onlar kimdi diye.
-Tamam oğlum.Ama ne olursa olsun ben senin arkandayım hiç unutma bunu olur mu?
Şimdi seninle bir şey konuşacağız Güvenle.
-Tamam dinliyorum.
-Sen yaralanmadan önce sana bir şey anlatacaktım ya ben.O üçümüzü de ilgilendiren bir meseleydi aslında.Oğlum ben nasıl söyleyeceğim bunu bilmiyorum ama Serhan senin baban değil.
Güven söze atıldı hemen.
-Oğlum senin baban benmişim.Ben de yeni öğrendim.Senin varlığını bile bilmezken şimdi bi oğlum olduğunu öğrendim.Bilmiyorum belki annene kızacaksın ama nolur ikimizi de dinlemeye,anlamaya çalış.
-Güven beni terkettiğinde -ki terkettiğini zannediyordum-ben hamileydim Yaman.Ne kadar zordu tahmin bile edemezsin.O buraya gelmese söylemeyecektim bile.
-Anne ikinizi de görmek istemiyorum defolun diye bağırdı.Biz de çıktık bu yüzden.İkimizin hali de perişandı.Güven'i dinleyemeyecektim maalesef.Asansörü beklemeden bir hışımla merdivenlerden indim.Bir şeyler içmem lazımdı

(Şöyle bi yere gitsin)En köşede bir yere geçip bir kadeh şarap söylemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şöyle bi yere gitsin)
En köşede bir yere geçip bir kadeh şarap söylemiştim.Olanları düşünüyordum.Hayat bizi istemediğimiz yerlere sürüklemişti.Kendime acaba Güven hep yanımda olsa nasıl biri olurdum diye sormadan edemedim.Düşüncelere dalmış kadehimi kafama dikmişken belimde bir silah hissettim.Burnuma da sabah hissettiğim o keskin koku geldi.
  

dırırııı bölüm sonu sjxhwhs iyi güzel okumalarrr❤️❤️ şükür yarın dizimiz varrr💘 maalesef benim de sabahtan sınavım var🥲 bölümü uzun tutmaya çalıştım bu sefer diğerleri çok kısaydı🫠

Saudade <GüvNes>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin