"Ha-hah..Izuku..sikimi içine al bakalım."
Onu hızla arkası aletine değecek şekilde çevirirken kendisinin de canı yanmıştı. Izuku'nun aleti içindeyken döndüğü anda deliğinden aleti çıkarmak için uğraşmıştı, neyseki Izuku pozisyon değiştirdiği için aletini içinden çıkarmıştı.
Her tarafından menin akıyordu, yine de umursamayacaktı.
Hızla Yeşil saçlının içine girdi. İnlemelerini duymaya başladığında boynuna yaklaştı. Sıcak nefesini Izuku'nun boynuna bırakırken ıslak dudaklarıyla da boynuna kendi izlerini bırakmaya başladı.
"A-ah.."
Zümrüt gözlü birden pozisyon değiştirmenin şokunu üzerinden bile atamadan kendini inlerken bulmanın ona verdiği zevki doruklarına kadar hissediyordu.
"H-haah.."
Katsuki içine girdiği andan itibaren duyumsadığı tek şey masanın soğuk yüzeyi ve içine giren aletin vücudunda bıraktığı karıncalanma hissiydi.
Katsuki'nin içine girerken olacakları hiç bu şekilde hayal etmemişti.
"A-ahh..K-kacchan.."
Adını söyleyerek inlemek ona daha da tuhaf bir zevk veriyordu. Neden kendini bu kendini beğenmiş, dağ ayısının altında inlerken bulmasını sorgulamadan, sadece bunun verdiği zevki içinde soru işaretleriyle karşılıyordu.
Aşk bir kuyuydu. İnsan düştü mü kurtulması zor olurdu. Düşmek üzereyken kurtulmak ise daha zordu.
Sarışın aletini şevkle içinde hareket ettirmeye başladı.
"H-hnng..."
Kalçasına inen darbelerle zümrüt gözlü onun hareketlerine boyun eğiyordu. Hatta o kadar hoşuna gitmişti ki bu, kalçasını ileri geri sürüyordu, masanın soğukluğuna aldırış etmeden.
"H-hnn.."
Katsuki bunu garipsedi. Sinirleneceğini, hatta yalvaracağını düşünüyordu ona karşı. Zümrüt gözlerin içine bakmak istiyordu artık. Nedense hasret kalmıştı. Özlemişti o gözlere bakarak gülümsemeyi. Sadece seGs yaparken kapattığı gözlere.
"Siktir, Izuku..sapık herif..!"
Kendi kendine sinirlendiğinde deliğin içindeki aletini hızlıca çıkardı. Çıkardığı gibi Izuku boşalmıştı. Masanın üstüne, onun menininin üstüne boşalmıştı ve şimdi tekrar o meninin üstündeydi aleti.
"K-kacc-"
Zümrüt gözlüyü kendine doğru çevirdi hızla. O kadar panik olmuştu ki, o kadar seksi bulmuştu ki o görüntüyü, Izuku'nun sanki onun böyle hissettiğini anlayacağını düşünmüştü.
"H-ha.."
Ani fevri hareketinin sonucunda gözleri sonunda buluştu. Zümrüt yeşili gözler ile ateş püsküren yakut gözler birbirlerine bakakaldılar.
İkisininde gözleri kısılmış, kızarmıştı. İkisi de çok dikkatli bakıyordu birbirine. Daha saniyeler geçmemişti ki ilk adım Izuku'dan geldi. Kendi dudaklarını Katsuki'nin dudaklarına bıraktığında tekrar ortama o azgın havayı kazandırmayı başarmıştı.
Şuan umrunda değildi.
Karşısındakinin rakibi olduğunun umrunda değildi.
"Hnnm.."
"A-ah.."
Dudaklarını aniden geri çektiğinde yeşilli, sarışın ona karşı gülümsedi. Her zaman insanları küçümseyen ve onlara meydan okuyan, Izuku'ya karşı da alaylı olan bir gülümseme değildi bu yüzüne yerleşen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still rivals? [SEKE.]
De Todo"Birbirimizi becerelim, sonuna kadar dayanan kazanır. Kabul?" "N-ne..?" "Hmm..çok mu ağır geldi sana, 'Deku-kun'?" "..Kabul." *Rival: Rakipler.*