CAPITOLUL 18 MIKE

960 66 3
                                    

Insfrasit se termina, am luato pe Zara cu mine si am inceput sa ne luam ramas bun de la invitati, ne am mai intalnit cu Samuel si cu ceilalti membri din consiliu si le am urat o seara placuta.
- Ma bucur ca ati venit.
Spun in timp ce o imbratisez pe mama
- Si noi ne bucram scumpule, si ne bucuram ca te am cunoscut Zara
- Si eu ma bucur.
Raspunde zambind
- Cine stie poate anul viitor pe vremea asta o sa primim o invitatie la nunta.
Glumeste tata, insa sunt convins ca vorbeste serios
- William!!
Il mustreaza mama.
Incepem sa chicotim, iar la final ne imbratisam pe rand si ne luam la revedere.
- Insfarsit singuri!
Oftez eu epuizat, dupa ce am inchis usa in urma lor.
- Uitate cat dezastru a ramas in urma invitatilor.
O privesc pe Zara, o privesc de parca as privi un inger coborat pe pamant, ma face sa zambesc vazand o cat de tare se preocupa ea pentru dezordinea ramasa, poate fi mai lerfecta fata asta?
- Haide fetito, nu iti bate capul cu asta, am amgajat o firma de curatenie care se va ocupa ca totul sa arata exact ca inainte.
- Firma de curatenie spui? Tu chiar nu faci nimic singur....
Imi scapa un hohot de ras care o molipseste si pe ea.
- Esti atat de minunata..........
Rostesc cuvintele si ma poerd din nou in privirea ei angelica...
- Crezi ca ne au crezut?
Ma readuce la realitate
Stau cateva secunde sa imi dau seama la ce se refera
- Bine inteles, nu te stresa prea tare, ai fost minunata, absolut toata lumea a ramas fascinata de prezenta ta.
O vad cum se inroseste din nou in obraji.
E atat de dulce cand se rusineaza, doamne cate i as face in acest moment, as vrea sa vad cum intregul trup ii devine rosu si fierbinte.
- Da mai ales verisorul tau.
Glumeste ea. Insa cuvintele ei nu ajung la mine sub forma de gluma iar ea observa reactia mea involuntara.
- Imi pare rau, nu am vrut sa spun asta, voiam sa spun doar ca mi se pare un tip foarte ok, adica..... nu inteleg de ce ai devenit atat de geloas dintr o data.
- Pentru ca, eu stiu ce persoana extraordinara esti, Zara, si stiu ca orice ar face orice sa te aiba, mai ales Erick, care de cand il cunosc a poftit mereu la ceea ce am eu, asa ca da, sunt gelos, pentru ca vreau sa te am doar pentru mine, cel putin cat timp inca mai esti aici.....
Urmeaza cateva momente de liniste in care astept sa spuna ceva, orice, ideal ar fi sa spuna acum cat de mult ma doreste si ea...
- Asta inseaman ca nu am voie sa mai vorbesc cu nici o persoana de sex masculin, pe tru a nu te face gelos?
Rupe tacerea.
- Nu fetito, nu inseamna asta, poti vorbii si poti fi prietena cu cine vrei, insa nu poti sa imi ceri sa nu devin gelos cand stiu sigur ca o alta persoana iti face avansuti sau cand stiu ca pur si simplu te doreste, in rest nu am nici o problema cu nimeni.
- Aha inteleg, deci Erick nu pote fi prietenul meu?
Ma tachineaza ea, stie sa infiga bine cutitul in rana.
- Zara!
- Okok gata, nu mai spun nimic.
Imi zambeste invingator
- Esti obosita fetito?
O intreb in timp ce ma apropii si mai mult de ea, suntem atat de aproape unul de celalat incat ii pot simti respiratia calda pe piele, o mangai usor pe obraz si observ cum aceasta se topeste sub atingerea mea, ploapele ii tremura si buzele i se deschid.
- Da...
Abia rosteste.
Stiu ca trebuie sa ma controlez, ador sa o vad cum reactioneaza la atingerile mele, si as da orice sa pot vedea mai mult de atat.
-Ok haide sus.
O conduc in liniste pana in camera ei, unde se arunca instant pe pat.
- Ooooh ce bine e!
Exclama. Cat as vrea sa aud aceste cuvinte intr un alt context.
- Te cred, insa nu poti dormi imbracata asa.
- Da stiu...... dar imi e atat de lene sa ma schimb si sa ma spal si sa ma piaptan si restul....
- Vrei sa te ajut?
Ii propun viclean
- La ce? La schimbat, spalat sau pieptanat?
- La ce iti doresti tu!
Raspund provocator.
Dar nu mai poate tine garda sus asa ca incepe din nou sa se inroseasca si sa isi ascunda fata in asternuturi.
Continui sa privesc fascinat de femeia din fata ochilor mei, nu credeam ca exista asa ceva.
- O sa merg sa fac dusi.
Se smiorcae. In final se ridica lenes din pat si dispare in baie.
Acum ar fi momentul sa plec si sa o las sa isi faca linistita rutina de seara, sau mai degraba rutina de noapte avand in vedere ca este ora 3:00. Dar nu pot sa ma misc de pe fotoliu, stau si privesc in gol locul gol din pat unde acum cateva minute se tavalea ca un copil. Aud pe fundal galagia din bae si sunetul apei cum curge, ma simt himnotizat, himnotizat de ea, de frumusetea ei, de caracterul ei, de absolut tot ce tine de ea, un om batran ar spune ca mi a facut vraji, iar eu as aproba, deoarece o alta explicatie nu pot gasi pentru ceea ce simt.
In cele din urma reusesc cu greu sa ma ridic, trebuie sa merg in camera mea si sa ii ofer putin de spatiu personal, nu vreau sa o sufoc. Trec pe langa usa de la baie, nu fac mai mult de doi pasi si aceasta se deschide brusc in spatele meu, zambesc mandru in sinea mea si ma intorc. E acolo in usa speriata probabil de prezenta mea , strange in mana halatul alb legat slab cu un cordon, care ii acopera pelea uda, picuri de apa inca i se mai scurg pe gat in jos pana pe piept si dispar sub halat. O privesc de sus in jos si nu ma pot aptine sa nu imi musc buza de placere, sta nemiscata, buzele intredeschise si ochii sclipitori.
- Credeam...... credeam ca ai plecat.
Spune ragusit, abea rostind cuvintele
- Asta voiam.
Raspund cu privirea fixa pe buzele ei catnoase.
Gestul pe care il face atunci cand isi linge buza de jos ma aprinde din interior, imi simt penisul pulsand la maxim, ceea ce devine dureros. Face cativa pasi incercand sa treaca de mine, o opresc apropiinduma de ea, se da tot mai in spate incercand sa pastreze distanta dintr noi, cu toate ca citesc dorinta in ochii ei. In cele din urma se loveste de peretele din spate, nu mai are unde pleca asa ca pare sa accepte situatia. Ma apropii tot mai mult, strange din ce in ce mai tare halatul in jurul ei, sunt atat de aproape incat pieptul ei se lipeste de al meu atunci cand inspira.
- Sssh nu te speria !
Ii soptesc la ureche.
- Nu vreau sa iti fac nimic rau.
Continui sa soptesc in timp ce cu cealalta mana o mangai pe vat si pe obraz.
Ma indepartez putin de ea incat sa ii pot vedea reactia. Are ochii mari si pupilele dilatate, buzele rosii si deschise, piele fina si fierbinte, isi musca involuntar buza de jos, i le mangai cu tegetul mare si cu greu ma aptin sa nu il introduc in gura pentru a i simti limba umeda si dornica.
Nu este speriata si nici futioasa, nu stiu exact cum este, sau poate ca stiu.... Cu siguranta e excitata, imi fau seama dupa modul in care tremura sub atingerea mea, e si stanjenita dupa felul in care se inroseste si isi strange cu putere halatul ca nu cumva sa se vada ceva interzis.
- Zara te doresc atat de mult incat cu greu ma aptin in preajma ta. Ii soptesc din nou. As vrea sa te put avea. Mana imi aluneca incet pe gat in jos. As vrea sa te pot gusta. O sarut senzual pe lobul urechii. As vrea sa fi a mea sa iti ofer placerea pe care niciodata nu ai simtito alaturi de nimeni. Mana imi coboara pe pieptul ei, intre sanii acoperiti de halat, ii scapa de pe buze un mic geamat si continui. Vreau sa te fac sa imi urli numele in timp ce iti dai drumul in gura mea, vreau sa te simt cu totul, sa intru in tine, sa te rasfat cu placerea. Desfact cordonul si cobor tot mai jos pana pe abdomen, iar ea nu opune deloc rezistenta. Tremura tot mai tare si respiratia ii devine haotica. Vreau sa fii a mea si doar a mea, zi de zi noapte de noapte, vreau sa vad cum patrunzi pe taramurile extazului alaturi de mine, sa te strang in brate, sa te simt sub mine, sa te protejez de tot si toate, sa am grija de tine .... Mana mi se opreste fix deasupra fructului ei interzis.
Un alt deamat se aude, are ochii strans inchisi si buzele lipite, incercand parca sa isi opreasca gemetele de placere, stiu ce face...asteapta, asteapta sa o ating, s a lasat atat de dusa de val de cuvintele si atingerile mele, incat s a pierdut, nu mai realizeaza ce se intampla defapt.
Imi retrag mana si fac un pas in spate, deschide ochii brusc confuza si poate chiar dezamagita de plecarea mea.
- Fetito nu pot face asta.
O linistesc eu, incercand sa ii explic ce se intampla.
- Nu pot face asta, nu o pot face pana cand nu iti vei dorii cu adevarat asta, nu vreau sa profit de tine si de slabiciunea ta, am sa te ating si am sa iti ofer tata placerea din lume atunci cand iti vei dori cu adevarat asta, acum inca nu o faci.
Nu imi raspunde prin cuvinte insa inghtite in sec si scutura afirmativ din cap, ma apropii din nou de ea, intre timp si a aranjat din nou halatul pe trup, o cuprin cu ambele maini de gat si o sarut lung pe frunte.
- Noapte buan fetito !
Dupa care ies din incapere.



P.S :
Vreau sa multumesc pe acesta cale, urmaritoarelor mele foarte active care isi fac simtita prezenta prin comentarii si aprecieri la fiecare capitol:
Writer_0980 si GeorgetaStrauneanu, sunteti minunate si va multumesc pentru toata sustinerea.
Voi incerca sa postez cat de des imi permite timpul, bine inteles le multumesc si celoralati cititori care chiar daca nu lasa intotadeauna comentarii va vad aprecierile 🤗
Nu uitati sa votati capitolul daca va placut, sa imi dati un fallow caci ma ajuta foarte mult, si sa adaugati aceasta carte in biblioteca voastra pentru a fi la curent cu noile capitole!
Pupicei mititei!!😘😘

ALEASA LUI 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum