Capitolul 8 Mike

1.1K 49 3
                                    

Sunt rupt de foame e ora 16:00 si inca nu am mancat nimic de ieri, am atatea mailuri de revolvat incat nu m am desprins din fata laptopului de azi dimineata, sa nu mai spun ca telefonul imi suna incontinu, se pare ca nimeni nu se stie descurca fara mine, iar asta e epuizant.
- Intra!
Strig dupa ce aud un ciocanit la usa
- Domnule ! Ma saluta Peter. Sa stiti ca domnisoara Zara va asteapta in camera ei inca de azi dimineata
- Cine?
- Fata pe care am adus o aseara pentru dumneavoastra, va amintiti ?
- Aah okok, si care e problema?
- Pai cred ca ar fi cazul sa va cunoasteti, e foarte speriata si retrasa, este inchisa in camera, nu i am permis sa iasa pana nu va da ti dumneavoastra aprobarea
- Ahh, si chiar trebuie sa merg? Nu poti rezolva tu cumva?
- Imi pare rau sa va dezamagesc, insa de acum incolo este responsabilitatea dumneavoastra, va las aici dosarul ei in asa fel va veti putea documenta putin despre situatia ei pentru a sti cum sa o abordati.
- Ok termin aici si ma duc
Spun si dau ochii peste cap, Peter iese din birou insa eu numa la munca mea nu ma mai pot concentra, stiam ca a aduso pe fata aceea aseara insa acum chiar m a facut curios de ea. Imi inchid repede laptopul si ma ridic de la birou, ma uit in oglinda si imi aranjez putin ploverul albastru dupa care imi trec mana prin par ca sa adun firele rebele la un loc. Doi dintre baietii mei de la paza stau in fata usii, ma apropii iar unul dintre ei imi intimde cheia, descui usa si intru usor, nu vreau sa faca vre un atac de cord inainte sa o cunosc. Ma opresc in tocul usii si analizez camera, nu vad nimic, usa la dresing e deschisa si pare gol, iar de la baie nu pare sa se auda nimic, "unde o fi, poate pe terasa?" Insa cand dau sa merg spre usa dinspre terasa ochii imi sar pe pat unde plapuma e toata ravasita si umflata, semn ca cineva este sub ea. "Aici erai" imi spun in minte, si incerc sa trec peste faptul ca e ascunsa sub plapuma ca un copil de cinci ani caruia ii este frica de monstrii de sub pat, imi dreg vocea insa nimic, o mai fac o data, de data asta mai tare si vad cu greu degetele subtiri a mainilor cum coboara usor si nesigure plapuma. De sub ea rasare un cap micut cu par negru ca de carbune, piele alba, si waaw, niste ochi verzi ce par aproape facuti din sticla, conturati de niste gene lungi si dese, pe masura ce trage de plapuma mai in jos ii ies la iveala si buzele rosii putin uscate insa al naibii de carnoase. Imi place ce vad, chiar imi place, insa nu vreau sa observe si ea asta, asa ca imi pastrez atitudinea serioasa si indiferenta, pana la urma nu ii vad decat capul .
- Zara?
Intreb pentru a mi confirma si ea numele
Insa nu spune nimic doar clatina din cap afirmativ.
O mai privesc putin in ochi insa isi retrage repede privirea, uitandu se pe langa mine, ma incrunt, nu inteleg de ce, dar cu cat ma uit mai mult la chipul ei cu atat ii citesc mai bine panica care ii inunda ochii aceia superb.
- Esti bine?
Intreb din nou caci nu inteleg de ce se fereste atat de mult de mine, pana la urma nu sunt eu monstrul de sub pat .
Din nou se rezuma la a clatina din cap afirmativ.
- Si atunci de ce nu vorbesti?
Nici un raspuns... astept inca cateva secunde si nimic, aproape ca se acopera inapoi cu plapuma. "Super exact de asta aveam eu nevoie, de o fata speriata de bombe."
- Ai vrea sa cobori din pat si sa vi sa ne cunoastem, macar sa ne prezentam cum se cuvine?
Nu ma priveste si nu imi vorbeste. Ok am inteles nu am nici o sansa, imi dau ochii peste cap in sinea mea, " ce naiba fac eu acum cu fata asta, daca ii este frica pana sa ma si priveasca "
- Ok atunci, fa cum vrei, dar ca sa stii eu ma numesc Michael Crowell insa cunoscutii si familia imi spun Mike, deci poti si tu sa imi spui asa avand in vedere ca locuiesti cu mine acum.
Termin de rostit fraza si privirea ei face contact cu a mea, pentru cateva secunde sau minute timpul se opreste in loc, simt un curent electric ce imi strabate intregul corp facandu mi parul sa mi se ridice, ochii ii sclipesc iar admosfera devine incarcata, cred ca am si uitat sa respir caci imi simt plamanii in agonie, insa ceea ce nu imi da pace si ma agita si mai tare e frica combinata cu o inocenta de copil care i se ascunde in privire, imi da senzatia unei fete fragile, singure, trecuta prin lucruri care au distrus o incetul cu incetul, nu inteleg exact despre ce e vorba dar un sentiment de protectie combinat cu excitare se trezeste in mine, poate ca si putina mila din partea mea pentru acei ochi de caprioara atat de sinceri si tristi. Dupa acele momente intense, isi ascunde din nou chipul sub plapuma iar eu am ragazul sa imi revin in fire si sa imi recapat pozitia dreapta si seriosa a trupului.
- Usa iti va ramane deschisa, poti iesi si sa te plimbi cat vrei prin conac, inca nu poti iesi in curte dar te poti plimba si explora cat vrei in interior.
Spun si ma grabesc sa parasesc incaperea in care simt deja ca ma sufoc
Nu mai spun nimic, pana la urma ce ar mai fi de spus, asa ca ies usor din camera la fel cum am intrat dar de data asta patrez eu cheia. Cobor in graba spre bucatarie pentru a cauta ceva de mancare, masa de pranz a fost deja pregatita insa am cam ratato asa ca mancarea este putin cam rece, noroc cu
, cuptorul cu microunde .
Dupa ce mananc ma gandesc ca mai am inca mult de lucru insa nu reusesc sa ma concentrez, simt ca nu am stare, sunt agitat, se pare ca intalnirea cu fata cea noua m a dat total peste cap, oricat as incerca sa ma reapuc de munca, mintea mea ruleaza in continu imaginile cu chipul ei angelic, incerc sa le elimin insa nu am nici o sansa, e o lupta pe care nu o pot castiga, deci cel mai bine este sa imi aman munca pe ziua de azi, mai am o conferinta online la ora 18:00 pe care din pacate nu o pot rata insa pana atunci decid sa imi iau liber.
Ies in curtea din spate si ma fac comod pe canapeaua de langa piscina, nu e tocmai foarte cald afara pentru o baie asa ca ma rezum la canapea. Mi am adus si dosarul Zarei pe care mi l a dat Peter si decid sa arunc un ochi peste el.
Nu vad cine stie ce informatii, pare ca vine dintr o familie saraca din Grenwood deci un orasel mai de la tara, ceea ce nu e neaparat rau, peste doua luni implineste 19 ani si tocmai ce si a sustinut examenele finale la liceu, ma intreb din ce cauza a repetat un an de scoala. Nu are analize medicale facute, va trebuii sa ma ocup eu de asta mai tarziu, vreau sa ma asigur ca fata este sanatoasa din toate punctele de vedere mai ales in legatura cu bolile cu transmitere sexuala, cine stie cu cine a avut contact pan la acesti 19 ani ai ei, asa ca nu vreau sa ma risc. Vad ca nu are alte rude in afara de mama si de tatal ei, ciudat... insa cine sunt eu sa judec, nu a avut nici un loc de munca si se pare ca are o lista impresionanta de facultati la care doreste sa aplice, ma intreb de ce le a ales doar pe cele care se afla la sute de kilometri distanta, din ce am inteles e foarte atasata de mama ei deci de ce ar vrea sa plece atat de departe? Hmmm fata asta este intradevar un mister, si ma intriga nespus de tare. Mai citesc cateva detalii despre ea si familia ei, si imi vin cateva idei, gandurile imi sunt intrerupte de alarma telefonului care ma atentioneaza ca se apropie ora pentru conferinta online. Ma ridic lenes de pe canapea si fug in camera sa ma imbrac cu ceva mai adecvat, trag pe mine o camasa maro inghis si o pereche de ginsi negri, ori cum partea de jos a corpului nu imi va fi vizibila.
Sunt de cateva minute bune in conferinta aceasta plictisitoare cu cativa din asociatii cu care firma colaboreaza, discutam despre rapoartele si graficele din ultimul an, in mod normal as fi atent si implicat in discutii, insa nu azi, astazi nu e ziua mea, aproape ca nu aud nimic din ce spun, mintea mea se indeparteaza usor de subiectul discutiei si aluneca pe alte cai, dar inainte sa ma pierd de tot, zgomotul usii care se deschide puternic ma face sa revin la realitat si tresar din cauza socului. Fac ochii mari cand o vad cum intra parca fara sa realizeze unde se afla. Nu spun nimic si astept sa vad cum reactioneaza, are nevoie de cateva secunde iar privirea ei se intersecteaza cu a mea, in acea clipa culoare fetei i se schimba, devine palida si panica o cuprinde din nou " ce are fata asta cu mine, chiar atat de infiorator sunt" eu insa ii raspund cu un zambet parsiv si fermecat de timiditatea ei. Ma trec repede pe mut si las capacul laptopului mai in jos in asa fel incat sa nu mi se vada fata . O privesc in continuare in timp ce ea sta inlemnita in fata usii fara sa stie cum sa reactioneze.Incep sa o analizez fara sa imi feresc privirea, si imi dau seama dupa postura ei ca se simte inconfortabil insa nu ma opresc. E prima oara cand o vad in intregime si nu stiu ce sa cred exact, nu prea imi dau seama de multe, poarta niste ginsi negrii si un hanorac larg pana la genunchi care ma impiedica sa ii vad formele, pare slaba, destul de slaba as spune, e mica de inaltime, arata mai mult a copil de vreo 16 ani nici de cum de 19, insa in ciuda aparentelor e chiar frumoasa, observ ca isi ascunde palmele in manecile hanoracului, semn ca e rusinata sau agitata, asta ma face sa zambesc si mai larg, intr un fel imi provoaca placere cand o vad cum se topeste sub privirea mea insa in acelasi timp as prefera totusi sa nu ii fie teama de mine, nu am de gand sa ii fac vreun rau, dar se pare ca ea nu stie asta inca. Nu vreau sa ii dau de inteles ca imi place ce vad asa ca revin la postura mea serioasa si inexpresiva.As vrea tare mult in momentul asta sa ii pot spune sau face ceva care sa o mai relaxeze sa o faca sa zambeasca si sa ii vad obrajii imbujorati si plini de caldura, dar ma abtin, e clar ca fata nu se simte in largul ei cu mine.
- Daca doresti sa vorbesti cu mine, te rog revino peste 30 de minute, acum sunt in sedinta.
Ii spun ironic si pretind ca nu stiu ca intrease din gresala in biroul meu.
Nu imi raspunde insa isi muta privirea in pamant, evident rusinata.
- Stii ca poti sa vorbesti cu mine, altfel v a fi imposibil sa ne intelegem .
Tot nimic insa eu insist.
- Daca nu spui nimic, asta nu iti va face situatia mai usoara, tot in casa cu mine vei continua sa stai........ fac o pauza lasand loc sa intervina insa nu face decat sa ma priveasca cu ura " ooohoo ok, se pare ca fata noastra are ghiare ascunse in spatele privirii de caprioara, imi place", continui. Maine v a veni o echipa medicala care iti va face un consult si iti va lua cateva mostre de sange pentru analize, in principiu sunt analize normale de rutina pentru a ne asigura ca esti sanatoasa si nu ai vreo problema medicala care sa necesite ingrijire, in acelasi timp ti se vor face si analize pentru bolile cu transmitere sexuala, nu te simti jenata, e tot un control de rutina, sti cum e, nu poti stii niciodata cu cine te intalnesti, si tot maine ti se va introduce in brat un implant contraceptiv, din nou pentru siguranta ta, nu te gandii la prostii, insa nu sti niciodata unde te duce viata, mai ales daca o sa stai prea mult prin preajma mea.
Termin fraza zambind radios si mandru. Insa pe chipul ei se instaleaza o expresie pe care nu stiu exact sa o descriu, pare din nou rusinata sau furioasa, nu inteleg, dar imi propun sa aflu
- Ce este ? Iti e frica de ace?
Chicotesc iar ochii i se fac si mai mari
- Eh haide, iti promit ca te las sa ma ti de mana in timp ce ti se ia sange, daca asta te face sa te simti mai bine
Rad din nou cu toata gura, insa reactia ei ma ia complet prin surprindere, ochii ii incep sa arda de furie si se fac mici, iar pentru un moment ma ingrijorez, poate ca am exagerat
- Prefer sa imi bage acele acelea in ochi decat sa te tin pe tine de mana !!
Oooh waw, raman literalmente cu gura cascata, nu stiu daca din cauza socului ca insfarsit i am auzit vocea calda si feminina in ciuda tonului ei agresiv, sau sunt chiar cuvintele pe care le a rostit si care ma lovesc direct in orgoliu. Cine ar fi crezut ca in corpul acela mic si frumos zace asa un dracusor, nu imi amintesc ca o fata vreodata sa fi aruncat cu asa cutite in mine, si sa imi vorbeasca in acest mod, de obicei ele sunt lesinate dupa mine si ma umplu cu complimente doar ca sa imi ajunga in pat. Fata asta clar ma pune pe ace, acum mai mult ca oricand . Ma lasa asa cu fata confuza si inainte sa iasa si sa tranteasca usa in urma ei, ii vad un mic zambet de invingatoare in coltul gurii, " oh nu scumpo, nu ai castigat inca, nu am sa te las sa scapi asa usor cu asta" imi spun eu si rad in sinea mea, spre surprinderea mea, reactia ei nu m a enervat deloc, m a ranit intradevar, insa nu m am suparat pe ea, chiar mi a placut sa fiu provocat in acest fel. Inainte sa imi mai dau si alte filme imi reamintesc ca apelul video nu s a incheiat asa ca ma grabesc sa reiau sedinta sperand ca nimeni nu mi a observat lipsa.

ALEASA LUI 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum