+18🔞🔞🔞‼️‼️‼️
Acest capitol contine scene de sex explicit.
‼️‼️‼️Deschid ochii si imi dau seama ca am adormit fara sa realizez, Zara doarme si ea pe pieptul meu, suntem amandoi dezbracati lipiti unul de celalat, este o imagine perfecta, o imagine de care as vrea sa ma bucur zi de zi. Mai stau cateva minute langa ea si ii inhalez parfumul, nu mai reusesc sa adorm din nou asa ca, cu mare grija ma ridic de langa ea, sin fericire nu se treeste, o acopar cu patura sibtire ce se afla chiar langa si ma duc in baie pentru a face un dus, am nevoie sa ma revigorez putin.
Ma intorc repede in dormitor doar cu un prosop infasurat in jurul taliei, pornesc apoi jacuzziul de alaturi pentru a fi cald pe cand se va trezi si Zara, ar fi pacat sa plecam fara sa il folosim.
Incercand din nou sa nu o strecor ma asez langa ea in pat si continui sa ma holbez. E atat de incredibila fata asta , doamne nu stiu cum de nu am cunoscuto mai devreme, nu imi vine sa cred cu cate femei am umblat si niciunde nu am avut ce am acum cu ea, aceasta chimie dintre noi. " La naiba, treaba asta nu se va termina bine" imi rasuna vocea in cap, din pacatr asa cred, nu are cum sa se termine bine toata aventura asta, fata asta nu merita pe cineva ca mine, e atat de inocenta incat nici nu are habar in ce s abagat, m am folosit de techinicile mele de barbat alpha ca sa o fac sa imi cedeze, pentru ca o doresc atat de mult, insa stiu, stiu ca nu e bine, ea nu face parte din lumea mea, e doar o fata simpla dintr un mic oras, nu are habar cum functioneaza lucrurile aici, si nici nu are habar care a fost adevaratul motiv pentru care am adus o in casa mea. E lipsita de aparare iar eu doar am profitat de ea, dar ce sa fac daca o doresc atat de mult, nu ma pot aptine sa stau departe de ea. Ar merita sa isi gaseasac o persoana potrivita pentru ea, cineva care sa o iubeasca cu adevarat si care sa aiba grija de ea, nici decum eu, merita sa fie fericita, si poate ca intr o zi chiar asa va fi, insa acum inciuda acestor ganduri nu sunt pregatit sa renunt la ea.
-Mike?
Ma rupe din ganduri voce ragusita a Zarei, care incepe incet incet sa se trezeasca.
- Neata scumpo!
- Cat e ceasul?
Intreaba si priveste somnoroasa in jurul ei.
- Este sapte si un pic.
- Oooh nu nu, e prea devreme.
Chicotesc
- Doar pentru cine a muncit noaptea.
Imi zambeste larg si ma priveste cu ochii ei sclipitori.
As da orice sa ma trezesc cu chipul asta al ei in fiecare dimineata.
- Cum te simti ?
Intreb in timp ce o mangai cu varful degetelor pe bratul dezgolit
- Ciudat....
- Asta e de bine sau de rau?
Intreb amuzat
- De bine, cred.
- Ma bucur sa aud asta
Spun si o sarut delicat pe frunte.
- De zici daca ne am trezi pentru o baie in jacuzzi?
- Poftim?? Acum?
- Da!
Ma ridic din pat, imi arunca o privire rapida de sus pana jos dupa care se inroseste si se ascunde sub patura. Atunci realizez motivul reactiei sale, prosopul pe care il aveam in jurul taliei a ramas in pat. Nu ma pot aptine sa nu rad cand o vad atat de timida si rusinoasa. Ridic repede patura de pe ea, ii savurez trupul gol din priviri, cu toate ca in continuare incearca sa isi ascunda partile intime, imi dreg mana pe sub genunchii si spatele ei si o ridic in brate.
- Credeai ca glumesc?
Isi ascune fata in scobitura gatului meu in timp ce cu bratele incearca sa isi acopere sanii. Ajungem la jacuzziul pregatit cu apa clada si intru cu ea in brate, tresare cand simte apa si incepe sa rada
- Tu nu esti normal.
- Nici nu am pretins vrodata a fii.
O las cu grija jos si ne asezam in apa care ne ajunge acum pana la gat. Imi intind bratul prin spatele ei sprijinindul de marginea cazii si ma apropii de ea. Se intoarce spre mine cand ma simte aproape, nu ma pot aptine asa ca incep sa o sarut senzual.
- Mike, ma doare putin...
Spune cu jumatate de gura.
- Ce anume te doare scumpo?
Intreb ingrijorat. Se inroseste din nou la fata si imi raspunde in soapta de parca nu ar vrea sa auda si altcineva.
- Acolo jos....
Zambesc cand aud ce spune.
- Inteleg, e normal sa te doara putin, primele cateva dati vei simti un disconfort, insa cum am spus pe masura ce exersam durerea va disparea iar placere va deveni mai mare. Vrei sa ne oprim?
- Nu, nu vreau, vreau sa ma saruti.
Auzind aceste cuvinte simt cum imi creste inima in piept atat de mult incat nu mai incape in cutia toracica. Incep din nou sa o sarut buzele mele le striveste pe ale ei, sarutul e mai salbatic, o cuprind de gat si sold si o ridic asezand o apoi in poala mea. Penisul imi este umflat si tare, iar cand il simte tresare putin, cu mana pe soldul ei o ghidez in miscari de du te vino deasupra penisului, o simt cum se excita tot mai tare, penisul meu freaca peste clitorisul ei, geme din ce in ce mai tare unghile ei se infig in umerii mei insa nu simt nici o durere, chiar din contra, asta ma excita si mai tare. Ii mesez sanii dupa care ii devorez cu gura, fiecare particica a ei este exttem de dulce, nu ma pot satura vreodata de ea, ajuns la extreme simt ca nu mai rezis, ii privesc chipul incruntat de placere cu buzele umflate si obraji rosii, simt ca explidez, decid ca este momentul sa trecem la pasul urmator inainte sa termin prea repede actul, ii opresc soldurile din a se misca, si cu mana imi coduc varful penisului spre intrarea sa dupa care incep sa o trag de solduri in jos in asa fel incat sa o pot penetra. Tresare din cauza dureri, insa prin miscari delicate reusesc sa intru cu totul, simti du se plina de mine se opreste pentru cateva secunde pentru a respira si a si da timp sa se obisnuiasca.
- E in regula iubito, promit ca am sa iti iau durerea.
Ii spun in timp ce cu degetele ii dau la oparte cateva fire rebele de par de pe frunte.
- Lasa ma sa te ghidez eu, iti voi arata ce trebuie sa faci.
O prind de data asta cu ambele maini de solduri si usor o ridic in sus dupa care o las din nou jos, repetam miscarile, initial lent dupa care mai agresiv.
- Asa scumpo este perfect, bag o in tine, bag o toata, simte ma!!
Continua sa se miste tot mai haotic, nu pare sa mai aiba nevoie de ajutorul meu, a inteles miscarea . Singura peoblema este ca fata asta lipsita de experienta reuseste sa ma excite atat de tare incat simt ca explidez din secunda in secunda, nu am patit asa ceva in viata mea cu nici o femeie, se pare ca nu am stiut niciodata ce inseamna sa fi atat de excitat. Tinand mainile in continuare pe soldurile ei, o opresc pentru cateva secunde :
- Fetito, am nevoie sa te vad si pe tine cum ajungi pe culmile placerii, daca continui asa nu am sa mai rezist mult, asa ca lasa ma sa iti arat cum sa faci ca sa ajungi la orgasm.
Scutura afirmativ din cap. Incep sa o ajut sa isi coordineze miscarile, acum, cu ajutorul meu, isi misca soldurile in cerc dupa care din nou in miscarea de du te vino pe care a folosito si mai devreme, in acest fel clitorisul ei se freaca de baza penisului meu cauzandu i mai multa placere. Dupa ce a inteles miscarile, imi bag o mana in parul ei strangand o, iar cu cealalta o prind puternic de posterior, fundul ei este moale si fin, este perfect pentru a l strange si al lovi. Ii trag capul pe spate si o privesc cum geme de placere.
- Maseaza ti sanii singura!
Ii poruncesc, si spre surprinderea mea nu opune rezistenta ba chiar mai mult face exact cum ii spun. Sunt obisnuit ca femeile sa faca ce le spun in pat insa sunt placut surprins sa vad ca si Zara mi se supune atat de usor, asta ma excita si mai tare, imi place sa o domin sexual, sa o conduc sa ii arat ce sa faca iar ea sa ma asculte fara sa se opuna.
Tensiunea creste tot mai mult si imi este aproape imposibil sa ma mai aptin, din fericire chiar cu cateva secunde inaintea mea Zara isi da ochii peste cap, intregul corp ii devine tare si incordat, simt spasmele vaginului care imi imbratiseaza penisul, incepe sa tremure atat de tare incat pentru cateva clipe imi fac griji.
- Mike!!!
Tipa in gura mare numele meu, si grijile mele dispar complet, penisul mi se umfla si placerea ma cuprinde si pe mine, imi dau capul pe spate si rabufnesc. In cele din urma ma eliberez, iar miscarile trupurilor noastre se domolesc treptat.
Cade moale in bratele mele isi aseaza capul me umarul meu si ramane acolo nemiscata, ii simt respiratia greoaie si bataile inimii puternice. Nu spun nimic, doar o tin in brate si o mangai pe spate, decid sa ma bucur de aceste momente cu toata fiinta mea.
- Cred ca acum te bucuri ca m ai fortat sa imi fac acel implant cotraceptiv.
Glumeste ea dupa ce si a mai revenit putin in fire.
Nu raspund, stau tacut, nu vreau sa imi amintesc despre asta, nu vreau sa ma gandesc la asta, nu acum, acum e totul prea perfect ca sa ma trezesc la realitate.
- Ce zici iesim?
Schimb eu subiectul.
- Cred ca ar fi cazul.
Rade ea. O ajut sa iasa din cada de jacuzzi, se pare ca sexul a epuizato mai mult de cat ma asteptam, picioarele ii tremura destul de tare si abea isi tine echilibrul asa ca decid sa nu o mai chinui si sa o ridic in brate pentru a o duce din nou in pat.
- Iti este foame?
- Inca nu, putem sa mai stam in pat, nu ma simt in stare sa fac nimic altceva momentan.
- Desigur fetito, insa daca iti e foame putem comanda si in camera nu e neaparat sa coboram la restaurant.
- Ok, insa nu imi este foame, tie?
- Mie imi este foame doar de tine!
Chicoteste timid
- Mike ?
- Da fetito?
- Putem ramane aici?
Cuvintele ei ma intristeaza, deoarce stiu ca nu am raspunsul pe care ar vrea sa il auda
- Nu scumpo, nu putem ramane aici pe veci..... oricat de mult mi as dori sa ramane aici si sa te simt langa mine in fiecare secunda, in patul asta sau in jacuzziul de langa, nu putem face asta, trebuie sa ne reintorcem in lumea reala la vietile noastre.
- Dar nu vreau sa ne intoarcem.
Se smiorcae ea, iar eu inteleg perfect ce simte.
- Stai linistita scumpo, sexul de acasa e la fel de bun chiar si fara jacuzzi.
Glumesc eu incercand sa ii ridic moralul, dar nu termin bine de rostit cuvintele caci reactioneaza si ma loveste cu palma peste abdomen. Tresar si scot un geamat luat prin surpindere de acest gest. Evident ca nici nu am simtit durere pripriu zisa insa imi place sa exagerezi uneori.
- Ok, gata gata, am sa iti pun un jacuzzi in camera.
Continui eu sa o tachinez iar ea isi da ochii peste cap.
- Legat de intoarcerea noastra acasa. Redevin din noi serios. Vor fi niste schimbari. Vreu sa incerc sa te fac sa te simti mult mai confortabil la conac, vreau sa te simti mult mai libera sa faci ce iti doresti, asa ca dupa ce ne vom intoarce vei putea iesi oricad vrei din conac, sa mergi in oras si sa faci ce iti doresti.
- Vorbesti serios ??
Nu ii vine sa creada ce aude, se rdica putin sprijinindu se in cotul manii si ma priveste atent pentru a se asigura ca vorbesc serios.
- Da fetito, singurele lucruri pe care trebuie sa le respecti sunt doua : Nu poti pleca niciunde fara sofer, in primul rand pentru ca nu stii sa conduci iar pentru a putea ajunge de la conac oriunde altundeva ai nevoie se masina, si in al doile rand nu vreau sa te pierzi si vreau sa te stiu in siguranta, soferul se va asigura ca esti in siguranta, nu iti face griji nu va sta pe capul tau, insa el te va duce oriunde vrei sa mergi, el te duce el te aduce, soferul trebuie sa stie unde, de exemplu daca intrii intr un magazin, cand intri si cand iesi si unde te duci apoi. Si a doua regula este ca daca iesi fara mine trebuie sa ma anunti mereu cand si unde pleci, si tot timpul dar tot timpul sa imi raspunzi la telefon daca te sun, asta nu pentru a te controla ci pur si simplu pentru a sti ca esti bine. Nu vreau sa te controlez, vreau sa ai libertatea de care ai nevoie, insa avand in vedere situatia in care suntem acum aceste degul raman valide pentru moment, pe viitor poate nu va mai fi nevoie de ele.
- Da, da, sunt de acord!!!
Exclama bucuroasa si ii pot vedea fericirea in privire.
Ma topesc tot cand o vad atat de fericita, si ori cat de barbat alpha as fi, in momentele astea is dispus sa cad la picioarele ei si sa o las sa faca ce doreste cu mine, as face orice pentru ea doar ca sa o vad zambind cu atata bucurie si fericire!P.S.
Nu uitati sa votati capitolul daca va placut, sa imi dati un fallow caci ma ajuta foarte mult, si sa adaugati aceasta carte in biblioteca voastra pentru a fi la curent cu noile capitole!
Pupicei mititei!!😘
CITEȘTI
ALEASA LUI 🔞
Chick-LitSe spune ca dragostea cu forta nu se face, oare sa fie chiar asa? Oare se poate face dragoste si cu forta sau acest lucru duce doar la distrugere si durere? Zara provine dintr o zona rau famata a orasului, cu o famile toxica si un tata abuziv. Dar...