Il simt pe Mike cum se ridica de langa mine lasand un vaf de feig sa ma cuprinda, deschid somnoroasa ochii si nu imi dau seama exact ce ora este, pare inca destul de intuneric.
- Mike?
- Dormi fetito, eu trebuie sa ma pregatesc sa merg la birou.
- Vreu sa ramai.
Mormai eu
- Stiu scumpo si eu as vrea insa nu pot.
Se apleaca si ma sarut pe frunte.
Decid sa raman in pat nu am inca energia mecesara pentru a ma trezi complet. Il aud unbland de 'colo 'colo prin camera, pana ce se aude soneria telefonului, care ma trezeste de data asta complet.
- Alo, da!
Raspunde acesta la telefon.
- Poftim!!
Exclama furios dupa cateva secunde
- Cum e posibil asa ceva?? Doamne ce adunatura de idioti....... Da Ok, o sa vad ce pot face ..... Da o sa ajung acolo cat de repede pot si o sa incerc sa rezolv mizeria asta.
- E totul in regula?
Intreb dupa ce lasa telefonul din mana.
- Nu chiar, a avut loc o intorsatura de situatie, va trebuii sa plec la NY .
- Poftim?? Te intorci inapoi?
- Da scumpo imi pare rau insa se pare ca au aparut niste probleme. Am avut un proiect cu energie regenerabila care trebuia dus la bun sfarsit, insa nu stiu ce au facut idiotii de acolo caci proiectul a fost un esect si l au oprit, mukti investitori care au investit sume mari in acest proiect sunt nervosi si revoltati, acum trebuie sa merg si sa calmez lucrurile incercand sa repun proiectul in picioare pentru a nu pierde banii.
- Inteleg.....
Spun putin dezamagita.
- Imi pare rau scumpo, ma voi intoarce vineri seara daca nu mai intervine ceva, insa voi face tot posibilul sa ajung
- Vei fi plecat trei zile?
-Imi pare rau scumpo insa daca vrei poti veni cu mine.
Propunerea lui imi place insa imi amintesc ca vineri dimineata am cursuri, sigur as putea sa le fac online insa chiar imi doresc sa merg la ore.
- Off mi ar place insa nu pot....Vineri dimineata am ore si chiar nu as vrea sa lipsesc.
- E in regula fetito inteleg, nu ti face griji timpul v a trece repede, nici nu vei observa ca lipsesc.
Incerca el sa imi imbunatateasca moralul.
- Asta e cam imposibil.
- Va fi bine, acum trebuie sa plec la aeroport, am sa te sun dupa masa cu prima ocazie.
Ma ridic din pat si il imbratisez dupacare ne sarutam. Imi e greu sa ii dau drumul, stiu ca trei zile nu e chiar atat de mult insa in ultima perioada nu a trecut o zi in care sa nu fim impreuna sau sa luam cina amandoi, simt ca m am atasat de el intr un oare are mod, ma simt bine si in siguranta cand stiu ca este aproape, insa nu am de ales, trebuie sa ma o isnuiesc si cu plecarile astea ale lui, pana la urma asta iu este munca, nu poate sta acasa doar pentru ca am eu mofturi.
Ne luam la revedere dupa care ma intorc din nou in pat sa mai dorm cateva ore.Ma trezesc din nou, de data asta din cauza bazaigului telefonului, deschid putin ochii si sunt orbita de lumina zilei care se strecoara din spatele draperiilor, pipai cu mana pe sub perna pentru a mi gasii telefon, iar cand ma uit la acesta vad ca pe ecran apare numele Mimi.
- Hei..
Raspund cu vicea ragusita si somnoroasa.
- Buna colega, ce faci?
- Dorm. Tu?
- Tocmai am iesit de la cursul de yoga, si m am gandit sa vad ce mai faci.
- Aah superb, fac foarte bine.
Rasupund putin sarcastic.
- Eh haide nu mai fi bosumflata, ce zici ne vedem azi la o cafea?
- Da, cred ca da, oricum nu am ce sa fac singura in casa toata ziua.
- Ohh perfect, atunci ne vedem pe la 14:00 iti trimit mesaj cu locatia.
-Okok, ne vedem.
- Paaa
- Pa pa!
Inchid telefonul si vad ca este ora 12:00, pfff in ritmul asta ar trebuii sa ma ridic din pat si sa incep incet sa ma pregatesc.
Zis si facut, mai lenevesc zece minute dupa care ma apuc sa ma imbrac si sa ma aranjez, nu inainte de a face un dus evident, inca simt mirosul lui Mike pe mine, si nu ca nu mi ar placea insa nu cred ca si altcineva ar vrea sa il simta.
Dupa ce ma imbrac si ma aranjez putin, incerc sa il sun pe Mike pentru al anunta ca voi iesi in oras, dar se pare ca nu imi raspune asa ca nu mai insist, in schimb ii trimit un mesaj scurt.Anung la locul de intalnire, si observ ca pare a fi o cafenea destul de draguta si mare. Intru inauntru si o caut din priviri pe Mimi, o observ asezata la o masa chiar in coltul celalat al incaperii.
- Zara, ai ajun!!
Ma saluta ea incantata si se ridica de la masa pentru a ma imbratisa.
- Hei Mimi!
- Imi pare rau ca te am trezit insa astazi am un program mai lejer asa ca m am gandit ca ar fi frumos sa ne vedem.
- Stai linistita, ma bucur ca m ai sunat.
Raspund zambind.
- Mike unde e, parca ziceai ca esti singura acasa.
- Da, e plecat la NY are ceva treaba pe acolo.
- Ah da inteleg perfect, barbatii astia niciodata nu prea stau pe acasa, ai sa te obisnuiesti pana la urma cu asta, sau o sa iti faci si tu o cariera intr un domeniu care sa te tina prea ocupata si uite asa o sa va vedeti doar cateva zile pe saptamana .
- Ooh... chiar crezi ca vom ajunge asa?
- Vai nu, cine tu si Mike, glumesti? Sincer nu credc ca ar avea curajul sa stea prea mult departe de tine .
Spune tragandu mi cu ochiul viclean.
- Adica?
Intreb confuza.
- Zara, uitate la tine, esti frumoasa esti desteapta, chiar crezi ca Mike ar putea sa stra departe de tine, sau sa riste ca altcineva sa iti acapere interesul? In nici un caz, il cunosc pe varul meu din tot deauna, si un lucru e sigur nu ii place sa lase la intamplare lucrurile la care tine foarte mult.
- Inteleg ce spui.
- Sa nu mai spun defaptul ca am impresia ca si lui frate miu i s au cam aprins calcaiele dupa tine.
- Stai ce??
Intreb de parca vreau sa ma asigur ca am auzit bine.
- Aham, da exact asta cred, eh haide ar trebuii sa te simti bine ca atentia barbatilor din jur cade toata pe tine.
Rade ea.
- Care e totusi problema dintre Mike si Erick, nu mi a povestit prea multe detalii, insa e evident ca nu se inteleg.
- Da chiar nu se prea suporta, nu imi amintesc exact cand sa stricat relatia lor, insa nu au fost din tot deauna dusmani, in copilarie erau chiar prieteni petreceau mult timp impreuna, si eu cu ei dealtfel, apoi au devenit tot mai mari si au aparut tot felul de conflicte prostesti, incercau parca sa isi demonstreze unul altuia care are mai mult succes la femei sau in afaceri, si alte prostii de genul acesta, au gost cateva episoade mai naspa de conflict iar de atunci nu s au mai inteles niciodata, fiecare se crede mai bun decat celalat, crede ma ii iubesc pe amandoi, insa ma enerveaza de mor comportamentul lor de copii, pana la urma suntem familie.
- Nu as fi zis ca Mike si Erick au fost la un momendat preieteni.
- Da e greu de crezut, dar asta a fost oricum, cu mult timp in urma.
- Vad ca il cunosti foarte pine pe Mike.
- Asta asa e, am pentrecut mult timp impreuna cu el si cu fratele meu cand eram copii, ei fiind mai mari nu voiau sa aiba de a face cu o mucoasa ca mine insa eu le stricam mereu planurile tinandu ma dupa ei peste tot pe unde mergeau, chiar daca ii enervam tot se comportau frumos cu mine, si imi luau mereu aparare. Dupa ce Mike si Erick nu am mai fost apropiati, eu am continuat sa ma inteleg la fel de bine cu Mike, am continuat sa mai petrecem timp impreuna cand aveam ocazia, el era cel pe care il sunam cand ma imbatam prea tare in cluburi si nu aveam cu ce sa ma intorc acasa caci nu voiam sa il sun pe fratele meu sa vada in ce hal eram ca mi ar fi tinut morala doua saptamani, asa ca Mike ma scotea mereu din probleme si imi apara spatele. Acum vetile noastre au devenit mai aglomerate asa ca nu ne mai vedem atat de des insa stiu ca ma pot baza pe el.
Imi place sa o aud pe Mimi vorbind despre Mike, il descrie ca fiind o persoana cu totul diferita de ceea ce ai putea crede la prima vedere despre el, e clar ca isi iubeste verisoara si ca e dispus sa o ajute ori de cate ori are nevoie, iar lucrurile astea imi fac inima sa creasca.
- Se pare ca tineti mult unul la celalat.
- Da chiar asa e , insa trebuie sa recunosc pe langa persoana intelegatoare si buna care este atunci cand vrea, pot spune ca are o parte si destul de egoista, e genul caruia ii place sa optina ceea ce isi doreste atunci cand isi doreste si nu prea accepta "nu" ca raspuns, iar din cauza asta uneori pote fii cam necioplit.
Aah mie imi spune, tocmai mie care am fost practic cumparata de verisorul ei. Incep sa rad in sinea mea, evident ea nu stie toate detalile relatiei noastre.
Mai barfim putin despre una alta, si constat cu bucurie ca Mimi este chiar o fata foarte simpatica, avem multe lucruri in comun si ma bucur tare ca am cunoscut o.
Dupa ce bem cate o cafea si povestim pentru doua oare fara incetare, plecam inspre centrul comercial, unde continuam sa ne pierdem vremea, intram in diferite magazine scumpe si ne prefacem a fi ceva dive pentru a observa reactia oamenilor de acolo, probam tot felul de haine unele chiar caraghioase si defilam de parca am fi foti modele de top. Evident ca nu cumparam nimic doar continuam sa ne prostim si sa radem. In final timpul trece si devine tot mai tarziu, raman surprinsa cand imi verific telefonul si vad ca este deza ora zece, insa in acelasi timp ma cuprinde si o dezamagire vazand ca nu am primit nici un raspuns de la Mike. Incerc sa nu ma gandesc prea mult la asta sigur este destul de ocupat si inca nu a avut timp sa ma sune asa ca bag telefonul inapoi in buzunar.
- Ce zici daca as veni in seara asta la tine, avand in vedere ca esti singura pot sa iti tin companie.
- Serios?
Intreb incantata, nu stiu de ce nu m am gandit eu sa o invit mai repede, pana la urma nu e un strain.
- Da, oricam maine am un program destul de lejer, asa ca me putem tine de urat una alteia.
Me urcam amandoua in masina cu care am venit, mai intai facem o oprire la ea acasa pentru a si lua lucrurile necesare. Se pare ca locuieste intr un cartier de case foarte scump, defapt astea nu sunt case sunt de a dreptul vile, exact asa cum vezi in filmele clasice americane, case mari frumoaze cu gazon in fata si cutie postala , aproape la fiecare casa este parcata cate una sau doua masini scumpe.
- Asta e casa ta??
- Aici locuiesc, nu e casa mea e a cratelui meu, eu doar licuiesc cu el momentan pana termin facultatea, nu ca nu mi as permite sa stau singura insa parintii au insistat sa stau pe capul lui inca putin.
Spune glumet.
- Oricum ar fi, eu nu cred ca as mai pleca de aici .
Glumesc si eu.
- De ce te plangi, tu stai in dita mai conacul, ai uitat?
-Pai tocmai asta e problema, casa aia e atat de mare si goala ce e imposibil sa nu te simti singuri cu toate ca sunt ataia angajati acolo, nu stiu cum de a rezistat Mike singur acolo atata timp.
- Da si eu ma intreb acelasi lucru, insa banuiesc ca asa este el, un lup singuratic.
- A fost mereu asa?
O intreb in timp ce ne indreptam spre intrarea casei.
- Nu, nu cred, adica nu mi l amintesc deloc asa, era un tip chair de viata, glumet nebun, facea o gramada de tampenii in adolescenta, insa totul s a schimbat cand a preluat postul de CEO al tataul sau la companie, cred ca din cauza muncii si a stresului nu a mai reusit sa isi faca timp si pentru el, ca sa se simta bine, a inceput sa munceasca constant iar cand nu muncea isi petrecea timpul prin cluburi sau petreceri private si de fiecarea data tabloidele de scandal in surpindeau cu cate o alta fata la brat, a avut parte de foarte multa atentie din partea presei pe subiectul asta.
- Chiar atat de rau a fost?
- Ooh da, cred ca de cand a inceput sa aiba foarte multe responsabilitati pe umri, s a cam pierdut pe el, vechia lui viata disparuse deci nu mai stia cum sa fie ca inainte si a apucato pe calea faimei, bani, cluburi, femei, unori am impresia ca se culca cu ele doar ca sa mai aiba jurnalisti subiecte de scris.
Nu spun nimic, pentru ca nu stiu ce as putea spune, insa in acelasi timp ma bucur sa aflu lucruri noi despre Mike.
- Oh scuze Zara nu voiam sa te fac sa te simti prost.
- Ah nu, stai linistita nu ma deranjeaza deloc.
- Sa stii ca ma bucur ca te a intalnit, sincer nu credeam vreodata ca Michael Crowell o sa ajunga sa isi asume o relatie seriosa, sau cel putin ca va aduce o fata in conacul lui.
- Nu a adus nici o fata la conac?
- Nu, adica nu in acel mod, evident ca au fost femei la petrecerile pe care le a tinut acolo, insa niciodata nu a dus el personal pe cineva, si nu ne a prezentat vreodata vreo prietena de ale lui. Chiar incepusem sa ma ingrijorez la un moment dat, insa uitate aici, nici ca putea alege mai bine.
- Multumesc Mimi!
- Nu mi multumi, eu ma bucur doar ca am devenit prietene, si asa am motiv sa merg mai des pe la conac.
Glumeste ea.
Dupa scurt timp Mimi revine cu un ghiozdan plin, mergem din nou spre masina si de data asta ajungem la conac.
Intam in casa si imi verific din nou telefonul este aproape ora 00:00 si inca nici un semn de la Mike.
- Ce se intampla?
Ma intreaba Mimi vazandu mi expresia dezamagita pe chip.
- Este Mike, a spus ca ma va suna in dupa amiaza asta insa inca nu mi a dat nici un semn de viata cu toate ca am incercat sa il sun de cateva ori.
- Nesimtitul, nu iti face grij am sa ii dau eu una din partea ta.
E dragut cum incearca sa ma faca sa ma simt mai bine in ciuda ingrijorarilor mele.
Din fericire in timp ce ne indreptam spre scari il zaresc pe Peter care isi facea de lucru cu un pahar in bucatarie.
- Peter!
- Oh vai, domnisuara Zara, nu v am auzit venind.
Tresare aproape scapand paharul pe jos.
- Scuze Peter, doar acum am ajuns acasa, sunt cu Mimi.
- Hei Baby!
Striga Mimi din spatele meu salutandul cu mana pe Peter.
"Baby"?? Asta ma face sa rad.
- Domnisoara Marelen, ma bucur sa va revad, sper ca de data asta nu o sa mai furati proasoapele din baie.
Ma uit confuza la amandoi surpinsa de aceasta discutie.
Mimi se apleaca spre mine si imi sopteste la ureche:
- O fac doar ca sa il necajesc.
- Te am auzit domnisoara.
O ameninta Peter, chiar daca totusi pare ca acesta o indrageste mult pe fata nebunatica.
- Peter? .intervin eu. Stii ceva de Mike, nu am reusit sa vorbesc cu el de cand a plecat.
- Imi pare rau domnisoara, insa nu am vorbit nici eu cu el, insa daca voi afla ceva am sa va anunt, pana atunci nu va faceti griji sunt sigur ca Domnul Michael are mult de munca.
- In regula, Multumesc Peter.
- Papa ursulet!
Saluta si Mimi in timp ce o trag dupa mine inspre dormitoare.
- Baby, ursulet?
Intreb amuzata.
- Ah da, si pe Peter il cunosc de cand ma stiu, a avut de multe ori grija de mine si de fratele meu cand parintii plecau si ne lasau acasa la Mike.
- Mi se pare amuzant cum va tachinati.
- Da mereu o fac, imi place sa il enervez. Se opreste brusc cand ajungem in capatul scarii. Ok eu am sa merg in camera mea, sunt rupta de obosita, asa ca, cred ca ne auzim dimineata la cafea.
-Camera ta?
Sunt surprinsa de faptul ca Mimi are o camera la conac, la asta nu ma asteptam defapt chiar planuiam sa o culc in camera mea si eu sa dorm in cea a lui Mike, cu toate ca sunt vreo 16 camere in casa asta.
- Daa evident ca am camera mea, nu sunt doar un simplu oaspete si nu imi place sa stra altcineva in ea.
Se pare ca dormitorul ei se afla in capatul holului, nu foarte departe de a mea . Sunt si eu destul de extenuata asa ca ne spunem noapte buna si ne indreptam fiecare spre camera ei, desi in seara asta decid sa aleg dormitorul lui Mike, pentru a i putea resimtii mirosul pe asternuturile unde seara trecuta ne am petrecut noaptea impreuna.
Cand incerc sa ma pregatesc pentru somn si sa imi dau jos pantalonii simt vinratul telefonului in buzunar, cu sufletul la gura raspund fara a ma uita pe ecran.
-Buna fetito!
Aud vocea suava si ragusita a lui Mike
- Mike, ce faci cum esti??
Spun ingrijorata.
- Sunt bine scumpo, acum am ajuns la hotel, imi pare rau ca nu te am sunat mai repede insa am avut cateva intalniri de care a trebuit sa ma ocup.
- E in regula.
Raspund totusi putin dezamagita, chiar imi facusem griji pentru el, putea da macar un mesaj.....
- Tu scumpo, cum esti, am vazut ca mi ai scris ca te ai intalnit cu Mimi azi.
- Da am fost in oras, nu de mult am ajuns si noi acasa, Mimi a venit la conac sa imi tina companie cat timp esti tu plecat.
- Ma bucur sa aud asta, Mimi e chiar o fata foarte prietenoasa si buna.
- Da mi am dat seama de asta......
- Scumpo, sunt foarte onosit, am sa ma pun in pat, a fost o zi lunga iar maine o iau de la capat, am sa te sun cand ma trezesc, e in regula?
- Da sigur. Spun dezamagita in interiorul meu, nu vreau sa isi dea seama de asta, insa adevarul e ca as fi vrut sa mai povestim putin, imi lipseste...Nu iti face griji pentru mine, sunt bine, ne auzim dimineata.
- Bine scumpo, te sarut dulce!
- Si eu,noapte buna!
- Noapte buna.
Ma imbrac intr o camasa de noapte si ma arunc in pat cu un gil imens in suflet, nu stiu de ce am starea asta insa nu ma simt prea bine, imi este dor de el, iar faptul ca nu m a sunat toata ziua m a facut sa ma ingrijorez, totusi incerc sa ma pun la somn si sa alug gandurile neplacute din minte.P.S.
Nu uitati sa votati capitolul daca va placut, sa imi dati un fallow caci ma ajuta foarte mult, si sa adaugati aceasta carte in biblioteca voastra pentru a fi la curent cu noile capitole!
Pupicei mititei!!😘
CITEȘTI
ALEASA LUI 🔞
ChickLitSe spune ca dragostea cu forta nu se face, oare sa fie chiar asa? Oare se poate face dragoste si cu forta sau acest lucru duce doar la distrugere si durere? Zara provine dintr o zona rau famata a orasului, cu o famile toxica si un tata abuziv. Dar...