Cand am vazut o in rochia aia rosie cu dantela ce ii lasa coaspsele la vedere iar sanii ii stateau fermi deasupra decolteului, am crezut ca voi sarii pe ea si o voi poseda inainte ca macar sa gandeasca sa protesteze, am avut nevoie de tot autocontrolul din lume ca sa nu o fac. Nu stiu cum am reusit sa ma aptin caci mai avem putin si imi dadeam drumul in pantaloni ca un adolescent excitat cand vede prima oara o femeie dezgolita langa el. Cuvintele insa, pe care mi le a spus la pranz marturisindu mi ca a avut o apropiere intima cu Erick m au ranit, m au ranit extrem de tare, am simtit ca imi pierd inima din trup, gandul ca un alt barbat s a atins de femeia mea, comoara mea pretioasa, m a distrus, nimici din ce mi a spus pana acum nu a reusit sa ma doboare atat de tare, incerc totusi sa ma consolez cu gandul ca din cauza sarcinii combinate cu tumultul de sentimente pe care le a avut legate de tot ce s a intamplat de cand m a cunoscut si doborata fiind de suferinta si dezamagire a cedat nevoii de a se simti consolata, pana la urma totul s a oprit inainte sa inceapa ceva propriu zis, iar asta ma linisteste putin. Am fost foarte bulversat tocmai de aceea am decis sa ignor toate ifosele ei, am decis sa o las sa urle cat vrea observand ca asta o deranjeaza si mai mult. Imi e tot mai greu sa inteleg de ce mi se impotriveste atat de tare cand e clar ca ma doreste, fiecare parte a corpului si a mintii ei tanjesc dupa mine, ma aprinde si ma duce la extreme doar pentru a ma face sa o posed, doar pentru a ma face sa ii dovedesc din nou si din nou ca este a mea, si evident ca nu pot sa ma aptin sa nu o fac.
Primesc mailul cu actele pe care le am cerut acum cateva zile si le tiparesc la imprimanta, timp in care sunt sunat de catre portar anuntandu ma ca am musafiri.
Cobor curios in living si simt ca iau foc la propriu cand pe usa intra Erick.
- Ce dracu cauti aici?
Rostesc printre dinti, deja fierband de furie- Unde i Zara?
Ma intreaba destul de ingrijorat.
Incerc sa inteleg ce se intampla insa nu ma chinui prea mult caci din spatele meu Zara coboara scarile in graba oprindu se cand ajunge in living.
- Erick!!
Striga catre el cu vocea franta.
Ma uit la ea mai atent si observ ca are ochii rosii si fata umflata probabil din cauza plansului iar asta imi mai domoleste putin futia, urasc sa o vad asa. Insa nu pentru mult timp caci atunci cand o vad ca incepe sa alerge spre Erick trecand in viteza pe langa mine ma napustesc asupra ei si o prind de solduri tragand o in bratele mele.- Tu nu pleci nici unde!
Marai catre ea, insa parand ca nu ma aude continua sa tipe si sa se zbata incercand sa scape din stransoarea mea, lucru care ma infurie si mai tare.
- Mike da i drumu!!
Tipa si Erick din celalalt capat al livingului.
- Nu te baga!
- Mike nu fi tampit sa faci vreo prostie!
Spune acesta catre mine evident ingrijorat vazandu ma cu mahnesc.Zara nu a incetat nici macar pentru o secunda sa se lupte cu mine, o prind de brate si o intorc cu fata catre mine scuturand o putin cat sa ii atrag atentia.
- Potoleste te Zara!! Nu pleci nici unde cu el!
Termin de spus si fac semn catre unul din bodyguarzi care pazesc usa sa se apropie de noi.
- Tine o aici si vezi sa nu scape, nu o lasa sa iasa sub nici o forma, insa ai grija cu ea caci e insarcinata !
Acesta o prinde de brate cat se poate de precaut pentru a nu o ranii si o trage in spate indepartand o de mine.- Tu vi cu mine afara sa dicutam!
Arat cu degetul spre Erick iar acesta probabil socat de toata situatia iese pe usa.
Ma indrept si eu spre iesire incercand sa ignor tipetele demonice ale lui Zara.
- Mike ce naiba se intampal? Daca i ai facut vreun rau jur ca am sa....
Insa ii tai vorba gesticuland cu mainile in semn sa se linisteasca putin.- Erick, te rog asculta ma , noi doi ne cunoastem din tot deauna, am crescut impreuna si ne am impartit jucariile, am fost pentru foarte mult timp cei mai buni prieteni, si stiu ca intre timp ne am indepartat mult iar intre noi a aparut aceasta rivalitate si ura, nici macar nu mai stiu de la ce ne am pornit in lupta asta insa tu ma cunosti cel mai bine dintre toti oamnii stii cine sunt si cum sunt, asa ca te rog uitate in ochii mei cand iti spun ca o iubesc pe fata asta, o iubesc mai mult decat orice in lume si nu as intrazni vreodata sa ii fac vreun rau, as face orice pentru ea sa fie fericita si sa ramana langa mine, crede ma.
CITEȘTI
ALEASA LUI 🔞
Chick-LitSe spune ca dragostea cu forta nu se face, oare sa fie chiar asa? Oare se poate face dragoste si cu forta sau acest lucru duce doar la distrugere si durere? Zara provine dintr o zona rau famata a orasului, cu o famile toxica si un tata abuziv. Dar...