+18🔞🔞🔞‼️‼️‼️
Acest capitol contine scene de sex explicit.
‼️‼️‼️- Deci, unde ma duci?
Intreb curioasa insa el doar imi zambeste si ma lasa in suspans.
In jur de ora 21:00 am plecat de la ferma iar acum suntem pe drum spre ultmima destinatie de astazi, nu stiu unde mergem exact caci nu a vrut sa imi dea detalii.
- Mai avem?
- Da.
- Cat ?
-Putin.
- Oof asa ai spus si acu' jumatate de ora!
- Mai e putin promit. Ai sa iti dai seama cand ajungem.
- Dar nu mai am rabdare!!
Ma smiorcai eu ca un copil mic
- Stiu fetito, dar merita crede ma .
Imi prinde palma intr a lui si ridicando spre el o saruta.
- Tu meriti totul defapt.
Adauga el, aruncandu mi o scurta privire care imi transmite fiori in tot corpul.
Minutele trec in liniste, cel putin pana cand observ in departare ceva cladire imensa luminata, nu imi dau seama exact ce este. Pe masura ce ne apropiem mai tare, imaginea prinde contur, pare a fi o cetate sau un castel, ceva de genul asta, e facuta din piatra si e imensa.
- Ce e asta Mike?
- Aici este Castel island, o peninsula pe care s aconstruit aceasta getate fortificata in anul 1634, cu scopul de a apara orasul. Evident ca acum este folosita in alte scoputi, si anume cele tutistice.
Ma uit in jur si nu imi vine sa cred ce vad, de jur in prenurul peninusulei se afla un golf superb, o plaja ingusta iar in centru este aceasta constructie de marimi colosale. Este destul de intuneric afara insa luminile care se afla practic peste tot , transforma totul intr o imagine desprinsa din filmele cu regi si regine.
Parcam masina undeva langa aceasta cetate, Mike ma ajuta sa cobor, si inca fascinata de acest loc il urmez fata sa scot un sunet.
Trecem de zidurile inalte din piatra si printro poarta imensa deschisa trecem de ziduri in interior, aici se afla terase imense pline de oameni care mananca si povestesc, undeva langa mese este o scena unde se canta muzica jazz, ospatari care servesc si cateva persoane care danseaza, totul arata incredibil, iar daca mai adaugi si cerul instelat de deasupra, pare totul ireal.
- Iti este foame?
- Glumesti, de la catama nacarr a indesat Lola in mine, nu cred ca voi mai manca o saptamana.
Chicotesc eu.
Acesta este momentul cand in final realizez felul in care suntem noi imbracat spre deosebire de restul persoanelor care se afla acolo.
- Mike.....
Rostesc si il trag de brat pentru a ne opri putin din mers.
- Da fetito, ce s a intamplat?
- Nu cred ca suntem imbracati adecvat.....
Mike incepe sa rada, dupa care isi reia postura relaxata.
- Nu iti bate prea tare capul cu asta, plus ca hainele astea au si un bonsu.Spune si isi trage gluga hanoracului peste cap. Vezi, in felul asta nu o sa ne recunoasca nimeni, si vom fi lasati in pace.
- Pe tine, pe tine nu o sa te recunoasca nimeni, caci pe mine si cu gluga si fara oricum nu ma recunosc.
Glumesc eu
- Te vor recunoaste in curand.
Imi spune deparca ar vrea sa ma pregateasca pentru viata lui de om faimos.
- Haide! Imi intinde mana. Interiorul este si mai superb.
Si nu minte, de inadata ce intram inauntrul cetatii, pare sa intram intr o alta lume, totul arata luxos decorat in stil traditional locului insa foarte scump. Covoare rosii, detalii aurii, candelabre imense, si diamante pe alocuri.
Tinandu l de mana il urmez pana la ceea ce ar parea o receptie, acolo ne intampina o domnisoara draguta bruneta imbracata intr o uniforma rosu cu alb pe care este imprimata banuiesc, emblema cetatii.
- Buna seara domnule Crowell, totul este pregatit!
Ne anunta intizandu i lui Mike un plic negru.
- Multumesc!
Ii raspunde dupa care incepem din nou sa ne punem in miscare. Il urmez pe niste scari din piatra inguste pana la etaj, acolo se afla ul coridor lung cu multe usi, ne oprim in fata usii pe care e scris "12", scoate o cartela din plicul cel negru si deschide usa.
Ma lasa pe mine sa intru prima, se pare ca locul asta chiar poate fi si mai mununat, in interior este o camera extravaganta, cu un pat imens cu baldachin, semineu si un jacuzzi. In fata patului imens se afla o canapea cu doua fotolii si o masuta de cafea asezate chiar in fata unei fereastra destul de mare. Fara sa stau pe ganduri ma apropii de fereastra si aproape ca imi vine sa plang cand vad ce priveliste frumoasa se arata. De la fereastra se vede aproape intregul golf in toata splendoare lui, valurile apei care se sparg de mal, si luna plina in departare.......Raman acolo lipita cu mana de geam bucurandu ma ce acest tablou.
- De ce m ai adus aici?
Reusesc sa rostesc dupa cateva momente, inca tinand mana pe geamul rece si privind spre orizontul apei.
Aud pasii lui apropiindu se de mine, nu ma intorc, insa il simt tot mai aproape, fiecare celula din corpul meu incepe sa vinreze tot mai puternic pe masura ce se apropie de mine. Ma cuprinde usor de umeri si imi sopteste:
- Pentru ca vreau sa te fac fericita.
Cuvintele lui ajung la mine ca niste sageti, insa nu ma dor, ba chiar din contra, ma umple de extaz.
- Sunt......
Bolborosesc eu, insa datorita degetelor lui care continua sa se plimbe pe bratul meu, imi este destul de greu sa articulez cuvintele.
- Zara, fetito, daca as putea sa iti spun prin cuvinte sau sa te duc undeva unde sa iti pot arata cat de mult te ador si cat de mult te pretuiesc, as faceo imediat, insa nu cred ca exista asemenea cuvinte pentru a descrie asta sau un asemnea loc, asa ca incerc sa fac cum pot mai bine, pentru a te ajuta sa intelegi cat de mult insemni pentru mine.
Din nou, cu intele lui ma lovesc unul dupa altul, deja inima imi sare din piept si picioarele imi devin tot mai moi.
- Mike.... Eu.....
In erc sa spun ceva, dar nu stiu ce
- E in regula fetito, nu trebuie sa spui nimic, doar bucurate de priveliste.
Asa si fac, raman acolo inca cateva minute in timp ce Mike s a asezat pe canapeaua din spatele meu si il pot vedea in reflexia geamului cum ma priveste.
In cele din urma ma desprind de sticla ferestrei si ma asez langa Mike. Acesta se intoarce spre mine si pentru a nu stiu cata oara pe ziua de azi revad in ochii lui acea persoana pe care nu am crezut ca o voi regasi la un om precum Mike.
- Multumesc!
- Pentru?
Isi incrunta sprangene confuz.
- Pentru asta, pentru tot, pentru ziua aceasta....
- Ooh fetito! Ofteaza si cu mana imi da la oparte cateva fire rebele de par, imi analizeaza fiecare particita a fetei iar eu simt cum ma imbujorez din nou. Nu trebuie sa imi multumesti pentru nimic, meriti toate astea si chiar mai mult, poate chiar mai mult decat iti voi putea eu oferi vreodata.
Nu ii inteleg ultimele cuvinte cum adica mai mult decat imi poate oferi el vreodata, ce vrea sa spuna cu asta??
Intelege din expresia mea ca am devenit confuza asa ca evita sa imi dea alte explicatii si continua sa ma mangaie pe obraz coborand usor spre gat.
Trupul imi tremura si simt ca iau foc.
- Spune mi cum te simti acum?
Ma intreaba cu voacea ragusita.
"Pe bune chiar ma intrebi asta?" Mai am putin si lesin iar el ma intreaba cum ma simt.
- Bine....
E si gurul cuvant pe care il pot rosti
- Si cum te ai simtii daca m as apropia si mai mult de tine iar apoi te as saruta usor si senzual?
"Oooh doamne, sunt pe moarte"
-Bi.....Bine....
Din nou, e tot ce pot sa scot pe gura.
Nu asteapta sa ii spun de doua ori, caci corpul lui se lipeste de al meu iar in doar cateva momente ii simt buzele fierbinti sarutandu mi buzele mele. Imi linge delicat buza de jos si ma musca usor, instinctiv buzele mi se deschid facand loc limbii lui care imi invadeaza prin miscari senzoale, interorul gurii mele. Isi misca limba prin toate locurile posibile, eu nu prea am experienta la asa ceva insa el ma ghideasa, si in scurt timp libile noastre valseaza impreuna. Imi fac curaj si il prind cu o mana de gat iar cu cealalta de cap si cu toate ca tremur extrem de tare il trag spre mine de parca nu m as mai satura de el. Isi plimba o mana pe spatele meu in timp ce cu cealalta ma tine de ceafa. Totul este incredibil, intregur corp imi este electrizat, pielea imi arde, imi este foarte cald, simt intepaturi in abdomen si in piept, nu imi amintesc cand a fost ultima oara cand am respirat, si nu imi pasa, e posibil sa lesin inainte sa se incheie sarutul, insa nu am nici cea mai mica intentie sa il opresc. Imi place, imi place atat de mult incat vreau sa dureze o vescinivie.
Minutele trec, iar in cele din urma buzele lui isi iau la revedere de la gura mea. Insfarsit pot sa respir cum trebuie, incap sa gafai bulversata find de ceea ce tocmai s a intamplat. Il privesc, este ciufulit si cu buzele umflate si rosii in urma sarutului. In acest moment nu mai stiu ce ar trebuii sa fac, insa am noroc ca el prea din noi controlul situatiei. Imi prinde marginile hanoracului si mi l ridica pana ce acesta trece peste cap si in cele din urma il scoate complet, instinctiv imi duc mainile spre piept pentru a mi acoperi sanii, nu port sutien deoarece s a udat prea tare in urma confruntarii cu purcelul de astazi. Doamne imi este atat de rusine, insa nici nu vreau sa il opresc. Observa gestul meu insa pentru moment nu spune nimic, isi da si el jos hanoracul dupa care se ridica in picioare. Se apropie din nou de mine si, trecandu si bratul pe sub genunchii mei ma ridica in brate, continui sa imi ascund sanii de privirea lui. Ma conduce spre pat, unde, cu grija ma lasa jos.
Iai face loc intre picioarele mele dupa care se aseaza peste mine, trupul mare si puternic, aproape ca il zdrobeste pe al meu, din fericire isi sustine mare parte din greutate in bratele care ii sunt pozitionate de o parte si de cealalta a capului meu.
Incepe sa imi aplice mici saruturi pe obraz si pe clavicula iar eu tresar la fiecare atingere.
- Zara fetito, am nevoie sa imi spui ca iti doresti sa facem asta, ca ma doresti pe mine si ca te lasi in mainile mele.
Scot un geamat invuluntar in timp ce imi sopteste aceste cuvinte.
- Te vreau...
E tot ce spun, insa nu termin de rostit bine aceste cuvinte caci gura lui porneste din nou un atac asupra gurii mele, de data asta putin mai agresiv ca prima oara. Inebunesc din nou de placere pana ce se retrage si imi paraseste din nou buzele.
Se uita la bratele mele care stau incontinuare lipite de sani.
- -Scumpa mea, nu trebuie sa iti fie vreodata in ciata asta rusine de mine, trebuie sa ai incredere in mine, vreau sa te fac sa te simti confortabil si in sigurata in preajma mea, asa ca te rog da ti bratele la oparte.
Imghit in sec, nu prea ma simt confortabil sa o fac si sa raman atat de expusa in fata lui, insa nu e ca si cum as mai avea de ales, adica daca tot am ajuns pana aici, macar sa fiu in stare sa o duc pana la capat.
Timida imi las bratele sa imi cada pe langa trupul infierbantat. Mike ma priveste cu dorinta muscandu si buzele, se apleaca si mai mult si incepe sa imi sarute sanii si sa imi linga cu vraful limbii sfarcurile intarite. Incep sa gem tot mai tare, imi este tot mai greu sa ma aptin, strang cearceafurile in pumni si incerc sa imi controlez miscarile corpului care imvoluntar se zbate de placere. Gura lui imi coboara pe abdomen si imi e tot mai greu sa respir, ajunge la marginile pantalonilor si fara sa stea pe ganduri se ridica si mi trage jos de pe mine impreuna cu chilotii. Din reflex dau sa imi indoi genunchii si sa imi lipesc coapsele pentru a ma acoperi, observa aceasta reactia mea si inainte de a face ceva ma prinde de picioare si mi le intinde inpoi pe pat.
- Imcet scumpo, nu te speria, e in regula.
Ma saruta pe coapse, dupa care se ridica putin si ma priveste din nou din cap pana in picioare. Devin tot mai agitata, pe o parte ma simt extrem de rusinata insa pe cealalta parte ma simt dornica si excitata.
- Doamne fetito esti minunata!
Exclama el, iar eu zambesc auzind aceste cuvinte. Adevarul e ca ma simt putin mai bine stiind ca marea parte a vanatailor si ranilor mele s au vindecat, nu prea mai am multe semne pe corp iar asta ma face sa ma simt mai frumoasa.
Se apleaca din noi peste sanii mei si de data asta contactul este mai agresiv, imi saruta sanii ii musca si ii ciupeste, ficare atingere ma ridica spre ceruri, fiecare parte a corpului meu implora disperat sa fie mangaiata si sarutata. Mintea imi este plina de dopamina care ma face sa ma simt de parca tocmai am inhalat cel mai puternic drog.
Revine din nou la buzele mele ma musca usor si mi le saruta flamand.
Una dintre maini ii aluneca anevois pe trupul meu pana ce ajunge deasupra fructului meu. Se opreste putin si ma priveste.
- Ai incredere in mine?
Confirm miscandu mi capul, dupa care ii simt degetele cum aluneca tot mai jos, ma fixseaza cu privirea in timp ce cu doua degete imi mangaie locul incins si extrem de umed. Simt ca nu mai am stare nu stiu cum se face insa vreau mai mult asa ca imi misc bazinul cersindu i atingerea. Degetele i se strecoara intre labile mele ajungand la punctul de unde porneste toata placerea. Ii scapa un geamat de pe buze iar eu cu greu mai fac fata tensiunilor, ma mangaie din ce in ce mai tare iar extazul meu creste tot mai mult. Nici nu mai incerc sa imi retin gemetele caci nu am oricum nici o sansa sa reusesc, cand ii simt varful degetului desenand cerculete deasupra intrarii mele, ma panichez putin.
- E in regula fetito.
Imcerca el sa ma linisteasca, dupa care cu foarte mare grija isi introduce treptat degetul in interior.
Nu e dureros insa sentimentul e ciudat, in acelasi timp cu cat isi misca mai mult degetul cu atat placerea devine mai puternica.
Cand pe nepregatite isi retrage mana, tresar, nu vreau sa se opreasca .... Deschid ochii confuza neintelegand de ce s a oprit, insa cand vad cum coboara cu capul srutandu mi trupul pana ce ajunge intre coapsele mele, inteleg ceea ce vrea sa faca. Din nou ma cuprinde un val de rusine si incerc sa imi strang picioarele insa el mi le deschide inapoi. Ii simt varful umed si cald al limbii cum se misca parca in reluare pe locul meu fierbinte si umflat. Miscarile limbii lui devin din ce in ce mai alerte si mai puternice, isi introduce din nou un deget in interior si continua sa ma devoreze flamand. Nu trece mult timp pana ce in cele din urma trupul si mintea imi cedeaza lasandu se prada placerilor, in creierul meu explodeaza artificii, placerea devine din ce in ce mai puternica si pentru cateva moment am impresia ca voi muri, muschii corpului imi devin rigizi, as vrea sa respir insa nu o mai pot face. Un curent electric foarte puternic urca din abdomen pana in piept de unde se elibereaza un urlet salbatic si incontrolabil, e atat de placut incat e dureros, incep sa tip de placere pana cand ajung in punctul in care nu mai pot reactiona, strang puternic ochii pentru a ma asigura ca nu imi ies din orbite in timp ce trupul imi este cuprins de spasme. Dureaza cateva secunde care par o eternitate, dupa care toate senzatile extreme simtite incep sa se evapore treptat. Incep sa respir din nou, gafai puternic reincercand sa imi umplu plamanii cu aer, in timp ce muschii mi se relaxeaza din nou.
- Esti atat de buna! Nu am sa ma satur sa te gust vreodata.
Aud vocea lui pe fundal, am inca mintea facuta vraiste si am nevoie de cateva momente ca sa ma recuperez, apoi ridic privirea, se retrage putin dintre coapsele mele dupa care se ridica, din cateva gesturi isi trage pantalonii si lenjeria jos, iar eu emotionata imi las capul pe spate si inchid ochii rusinata.
Se apleaca peste mine pozitionandu si bratele pe langa capul meu.
- Fetito acum trebuie sa te relaxezi, partea asta va fi putin mai dificila pentru tine insa vreau sa sti ca sunt aici si ca am sa fac tot posibilul sa nu te ranesc. Daca vei dori sa ma opresc trebuie doar sa imi spui, ok?
Scutur afirmativ din cap, nu mai sunt in stare sa vorbesc.
- Bun, e posibil ca la contact, cand voi intra sa simti o durere ascutita deoarece urmeaza sa se dilateze himenul, e posibil ca acesta sa se rupa putin, insa nu iti face griji nu e nimic insuportabil si dureaza putin acea senzatie. Pe masura ce voi intra tot mai adanc s ar putea sa simti si o senzatie de arsura in principiu tot din cauza himenului dar si din cauza vaginului care se dilata pentru a mi face loc, din fericire vaginul e un tesut foarte elastic asa ca nu va dura mult sa se obisnuiasca marimi mele, iar in cele din urma vei simti placerea. Stiu ca nu suna prea bine toate astea, insa ai incredere pe masura ce se va intampla mai des va devenii tot mai placut.
I am ascultat ficare cuvant, si sunt fascinata ca stie toate aceste lucruri si ca sta sa imi explice fiecare pas si tot ce voi simtii pe parcur de parca as fi pe masa de operatie si se pregateste sa imi faca o interventie chirurgicala. Nu stiu daca incearca sa ma calmeze spunandu mi toate astea sau sa ma sperie, si nici eu nu prea stiu ce simt, insa daca am ajuns pana aici nu am de gand sa ma opresc. Cu astea fiind spuse se pozitioneaza mai bine intre coapsele mele, se foloseste de mana dreapta pentru a si conduce penisul exact deasupra intrari mele inguste, ma fixseaza atent cu privirea ca si cum vrea sa se asigure ca sunt bine, dupa care incepe sa impinga incet. Pe masura ce impinge eu tresar din cauza durerii iar el se retrage dupa care se impinge si mai adanc, si tot asa pana ce intra complet. In tot acest timp nu si a luat o secunda privirea de la mine, a surprins fiecare gest al expresiei mele.
O data ajuns in adancurile mele se opreste si asteapta cateva mimente ca organismul meu sa se obisnuiasca cu marimea lui.
- Esti bine fetito?
- Cred ca da....
Raspund zambind dupa care ne sarutam din nou.
Incepe apoi sa se impinga in mine, de data asta ceva mai puternic.
- O sa marim putin ritmul.
Ma anunta el, iar eu strang si mai puternic cearceafurile in pumni.
Pe masura ce iese si intra din noi, tot mai repede si mai puternic, incep sa ma obisnuiesc, durerea nu a disparut complet insa placerea care infloreste in adancul abdomenului meu ma face sa nu mai simt nimic altceva. Strang puternic ochii si incep sa gem tot mai tare, inspir si expir atat de repede incat ametesc, simt picaturi de transpiratie cum imi aluneca pe frunte si piept.
- Aah scumpo, esti atat de perfecta pentru mine. Rosteste printre gafaieli si gemete. Nu vreau sa mai pleci niciodata de langa mine, esti tot ceea ce imi doresc, am nevoie de tine mereu...
Ii aud cuvintele insa nu pot reactiona din cauza emotiilor care imi ravasesc mintea si trupul.
- Vreu sa fiu mereu cel care te ridica la ceruri, vreau sa te simt si sa te gust toata viata mea, sa te strang in brate si sa te protejez, sa fiu omul tau iar tu femeia mea, doar a mea .
Totul devine din ce in ce mai intens, continua sa se miste in interiorul meu deja suficient de dilatat si alunecos, se impinge cu forta iar eu imi deschid si mai mult picioarele dorind sa intre si mai adanc, imi infig unghile in soldurile lui in timp ce el imi devoreaza sanii.
- Mike!!
Reusesc sa strig cand simt cum penisul lui se umfla si mai tare in interior intensificand placerea. Picioarele imi tremura pieptul mi se arcuieste iar tipetele mele si gemetele lui rasuna in incapere, ritmul penetrarilor devine si mai rapid pana cand cu o ultima impingere puternica simt lichidul cald umplandu ma urmat fiind de spasme dupa care miscarile incetinesc treptat.
Insfarsit reusesc sa respir din noi, trupul lui fierbinte si plin de transpiratie cade peste al meu, ne lipim unul de celalat si ramane asa cateva minute incercand sa ne reglam respiratia si sa ne linistim bataile inimilor.
- Te simti bine?
Ma intreaba intr un final ridicandu se si asezandu se langa mine.
- Da.
Nu prea stiu ce altceva as putea spune in acest moment, inca nu pot gandi limpede, sunt mult prea epuizata.
- Vino aici.
Ma trage in bratele lui, si ramanem asa imbratisati pana cand nu mai stiu nimic de mine.P.S.
Nu uitati sa votati capitolul daca va placut, sa imi dati un fallow caci ma ajuta foarte mult, si sa adaugati aceasta carte in biblioteca voastra pentru a fi la curent cu noile capitole!
Pupicei mititei!!😘
CITEȘTI
ALEASA LUI 🔞
ChickLitSe spune ca dragostea cu forta nu se face, oare sa fie chiar asa? Oare se poate face dragoste si cu forta sau acest lucru duce doar la distrugere si durere? Zara provine dintr o zona rau famata a orasului, cu o famile toxica si un tata abuziv. Dar...