- Peter, vreau sa pui paza la fiecare iesire din casa, Zara nu are voie sa paraseasca conacul , si te rog avertizeaza i ca este al naibii de smechera si sa stea cu ochii pe ea.
- Desigur domnule!
Se pare ca o luam de la capat, nu imi place sa ii fac asta, nu vreau sa o tin prizoniera. vreau sa o vad libera si fericita insa momentan nu pot sa ii ofer aceasta libertate nu pot risca sa raman din nou fara ea.
Urc la etaj si observ ca usa camerei ei este inchisa, curios sa vad ce face intru in camera fara a bete la usa sau a mi anunta prezenta in vreun fel.
Tresare sub asternuturi cand aude usa izbindu se, speriata isi trage patura de pe cap iar cand realizeaza ca sunt eu frica ii dispare instant inlocuita fiind din nou de furie.
- Nici aici nu ma lasi in pace?
Maraie ea la mine iar eu ii zambesc malefic
- Esti in casa mea, cred ca am tot dreptul sa vin aici.
Isi da ochii peste cap si face o fata scarbita
- Ai de gand sa imi dai inapoi telefonul sau un laptop ceva, orice, nu cred ca vrei sa ma gasesti moarta de plictiseala.
- Sigur, ai sa primesti, insa inainte trebuie sa te avertizez sa nu incerci sa faci vreo tampenie cum ar fi sa il suni pe Erick si sa ii spui ceva despre situatia asta .
- Nu am sa o fac.
Spune cu jumatate de gura, stiu ca ma minte pot sa imi dau seama dupa cum ma evita cu privirea in timp ce isi musca buza de jos, stiu tot ce ii trece prin cap, asa ca ma asez pe pat langa ea si o prind cu degetele de barbie imobilizand o si fortand o sa ma priveasca.
- Nu, nu ai sa o faci, pentru ca stii si tu ca nu ai rezolva nimic doar ai agrava situatia, nici Erick si nici nimeni de pe lumea asta nu va veni sa te scoata de aici, nimeni nu te va mai lua de langa mine, iar daca incerci ceva orice, situatia o sa devina si mai grea pentru tine.
Spun ferm in timp ce o privesc in ochi.
- Bine!
Exclama ea si isi trage barbia dintre degetele mele.
- Peter o sa iti aduca in curand un laptop ca sa ai cu ce sa iti ocupi timpul.
Ma ridic in picioare si raman langa pat privind o cum se intoarce cu spatele la mine.
- Zara?
- Ce dracu mai vrei??
- Cate saptamani de sarcina ai?
Intreb calm
- Nu e treaba ta!
- Zara , te mai intreb o data, cate saptamani de sarcina ai?
Vocea imi devine putin mai grava. Fata asta care acum cateva saptamani parea cel mai fragil lucru din lume, acum reuseste sa ma calce pe nervi, are mereu raspuns la tot ce ii supun, ma sfideaza neinfricata si ma tortureaza cu fiecare cuvant pe care il spune, are ceva ce ma excita in comportamentul asta al ei de vipera.
- Iar eu ti am spus ca nu e treaba ta, pleaca dracului de aici si lasa ma in pace!
In timp ce tipa la mine se ridica futioasa din pat si incepe sa ma loveasca si sa ma impinga cu pumnii in piept, fac cativa pasi in spate nu de durere ci mai degraba de uimire sa o vad cum actioneaza.
O prind strans de ambele incheieturi ale maini provicandu i putina durere pana ce aceasta inceteaza sa se mai zbata si ma priveste plina de venin.
- Iubito inceteaza se te mai comporti asa, spune mi in cate saptamani de sarcina esti si cand trebuie sa mergem la medic!
Ii spun rostind cuvintele tare si clar.
- Nu am nevoie sa merg la nici un medic cu tine!
- Fetito chiar daca esti nervoasa si ma urasti asta nu schimba situatia, copilul asta e si copilul meu, sunt tatal lui si voi face parte din viata lui si a ta fie ca vrei sau nu, nu ma poti tine departe de asta si sti si tu prea bine, asa ca fi fata buna si raspunde mi la intrebare.
Cedeaza, bratele ii devin moi in stransoarea mea, ii citesc frustrarea pe chip, e frustrata caci nu poata sa ma contrazica si stie ca nu poate castiga in lupta asta cu mine.
- Sase saptamani.
Simt o bucurie imensa in suflet insa continui sa imi pastrez expresia serioasa, ii dau drumul la maini si fac un pas inapoi, oferindu i putin spatiu.
- Cand trebuie sa mergem la doctor?
- Peste doua saptamani.
Rosteste printre dinti.
- In regula am sa iti fac programare la medic .
- Du te dracu!
- Zara!!!
- Nu vreau sa ma duc niciunde cu tine, nu vreau sa fiu in preajma ta, vreau sa ma lasi dracu in pace, esti un animal si te urasc!
Pe cand credeam ca reusim sa vorbim cat de cat pe un ton normal ea incepe sa tipe din nou cu privirea neagra de manie, nu pot sa ma aptin si simt cum turbez, ma napustesc asupra ei si o prind de solduri ridicand o in brate.
- Animal ha? Stai ca iti arat eu ce animal pot fi!
Marai la ea in timp ce aceasta incepe sa se zbata in bratele mele, ma feresc de loviturile ei si o trantesc pe pat, ma urc peste ea, atent fiind sa nu o lovesc in burtica dupa care ii imibilizez bratele de o parte si de cealalta a capului. De cand a intrat pe usa casei penisul meu este intr o erectie constanta, cu cat urla mai mult la mine cu atat devine mai erect si mai dureros, nu ma mai pot stapanii o vreau, vreau sa o simt, vreau sa o posed,vreu sa ii arat cine sunt si de ce sunt in stre, vreau sa ii arat ca si ea ma doreste la fel de mult in ciuda urii pe care mi o poarta, vreau sa ii demonstrez ca in jocul asta exista un singur castigato iar acela sunt eu!
Incepe sa tipe si sa se zbata cat poate ea de tare sub greutatea trupului meu insa nu o bag in seama, cu privirea demonica incep sa o sarut pe gat dupa care ma indrept spre buze, dau sa o sarut insa evident ca ma respinge tragandu si capul, o musc puternic de buza de jos si profitand de tipatul ei imi introduc brutal limba in interiorul cald al gurii ei, continua sa lupte cu mine incercand sa ma respinga insa nu reuseste, dupa cateva secunde din fericire cedeaza, cedeaza sarutului meu plin de furie si pasiune, nu poate nega dorinta ei pentru mine ma vrea si ea la fel de mult cum o vreau si eu cu toate ca incerca sa imi tina piept nu poate sa isi ascunda sentimentele la nesfarsit. Ii eliberez mainile care ajung sa umble disperate in parul meu, ma trage cu putere spre ea dorindu ma tot mai mult. Continui sa o seduc cu sarutul meu firbinte in timp ce imi introduc o mana pe sub tricoul ei si incep sa ii framant sanii, geme in gura mea iar eu simt ca explodez. A trecut atat timp de cand nu am mai atins o incat acum mi se pare ireal, o vreau, o vreau cu totul, vreau sa fie din nou a mea. Dupa ce termin de torturat sanii cobor rapid cu mana in pantalonii ei si o prind puternic de sexul fierbinte si al naibii de umed, fara sa pierd timp imi introduc doua degete in ea iar ea tipa de placere dandu si ochii peste cap.
- Te am sedus si prima oara, am sa o fac si acum, si de fiecare data cand va fi nevoie, te voi face a mea din nou si din nou oricat de mult ai vrea sa te impotrivesti.
Marai excitat, insa cuvintele mele par sa rupa transa in care se afla si se trezeaste brusc la realitate. Ma loveste cu pumnii in piept impingandu ma jos de pe ea si sarind ca fulgerul din pat incercand sa isi aranjeze disperata hainele pe ea.
- Zara ce dracu faci??
Intreb plin de nervi si excitat la maxim.
- M am saturat!! M am saturat sa iti bati joc de mine, sa te folosesti de farmecele tale pentru a ma face sa iti cedez si sa te culci cu mine, m am saturat sa cad ca proasta in bartele tale, nu te mai vreau Mike, nu te mai vreau!!!
Din vipera cu sange rece de adiniauri acum s a imuiat cu totul, incepe sa urle intr un plans disperat plin de amaraciune si ura. O trag de brat inapoi in pat iar aceasta incepe sa ma loveasca cat poate ea de tare printre lacrimi si suspine, o strang in brate incercand sa o imobilizez cat pot de bine si raman asa cu ea asteptand sa se calmeze.
Ma doare sa o vad suferind, prefer sa fie furioasa decat sa ii vad lacrimi pe obrajii ei fini si delicati, urasc sa o vad asa si as face orice sa ii pot alina durerea, insa din pacate momentan nu pot face prea multe. Continui sa o strang in brate minute bune pana ce epuizata se face tot mai moale cazand intr un somn adanc, iar eu incerc sa imi stapanesc erectia.
CITEȘTI
ALEASA LUI 🔞
ChickLitSe spune ca dragostea cu forta nu se face, oare sa fie chiar asa? Oare se poate face dragoste si cu forta sau acest lucru duce doar la distrugere si durere? Zara provine dintr o zona rau famata a orasului, cu o famile toxica si un tata abuziv. Dar...