A doua zi am descoperit ca imaginile cu mine si cu mike de la petrecerea de sambata au aparut in taote revistele si tabloidele posibile, sa nu mai zic de faptul ca internetul era plin de pozele mele. Evindent ca toata lumea le a vazut pana si mama care parea destul de incantata sa ma vada impreuna cu Mike in acel fel, partea mai grea insa a fost cand m a sunat Patrick si a trebuit sa inventez povesti despre cum l am cunoscut pe Mike la cafeneaua unde lucrezi si ca in cele din urma am iesit impreuna. A fost foarte socat sa auda ca eu nimeni pe pamant am ajuns sa ies cu dita mai persoana publica, cu toate astea a tinut sa ma si avertizeze sa nu am incredere in genul asta de "barbati", la treaba asta nu pot sa il judec, amandoi avem aceasi mentalitate in ceea ce priveste oamenii bogati si inganfati, insa in cazul lui Mike sunt pregatita sa fac o exceptie.
Restul weekendului l am petrecut impreuna, am mancat, ne am uitat la filme si am facut sex, mult sex. A venit si ziua de luni iar eu disperata incerc sa ma pregatesc pentru prima zi de facultate. Sunt deja in intarziere si am devenit foarte stresata din cauza asta, plus ca Mike a pus si putina presiune pe mine, fara sa o faca intentionat probabil, atunci cand a inceput sa imi spuna despre cum de acum incolo paparazzi vor fi comstant cu ochii pe mine cel putin o perioada de timp pana se calmeaza apele. Este 7:10 cand o iau la fuga pe scari grabita sa nu intarzii, soferul ma asteapta deja de zece minute afara. In living dau nas in nas cu Mike, nu stiu ce face acolo caci nu am fost atenta, il sarut in fuga si dau sa ies din casa.
- Zara stai!! Nu poti iesi asa din casa!!
Striga dupa mine cu vocea grava iar eu simt ca explodez de nervi.
- Asa cum ???
Nu inteleg ce nu ii convine?? Poate ca nu sunt imbracata in vreo rochie scumpa si eleganta. Pentru numele lui Dumnezeu, ma duc la facultate nu imi pot lua tocuri si haine de gala. Sunt imbracata normal cu o pereche de blugi o camasa si o geaca pe deasupra, ce vrea mai mult de atat!! Simt ca am o cadere nervoasa asa ca nu ii dau timp sa imi raspunda si furioasa tip la el.
- Ce nu iti place ??? Iti ieste rusine cu mine? Iti e rusine ca o sa ma vada paparzzi imbracata in blugi, ei bine nu imi pasa!!!!! Nu imi pasa nu pot sa ma imbrac mereu ca o pitipoanca doar ca sa te multumesc pe tine si pe restul lumii, ma imbrac cum vreau, iar daca iti este rusine cu mine asa atunci e fix problema ta, insa sa stii...
Ma intrerupe scurt, ridicand calm vocea pentru a ma face sa il aud
- Esti cu papucii de casa !!!
Spune si imi face semn sa privesc in jos.
Cand ma uit la picioarele mele constat ca are dreptate, am uitata sa ma incalt, probabil din cauza agitatiei si stresului meu am uitat sa imi iau papucii in picioare. Expir si simt cum starea mea se schimba brusc, ma simt o tampita pentru ca am spus tot ceea ce am spus, nici ma ar nu am gandit ce spun doar am scos pe gura primele cuvinte care mi au venit, e atat de jenant, si ma simt atat de prost..
- Ooh.... Imi pare rau Mike, nu am vrut sa spun toate astea, e din cauza stresului caci e prima zi de facultate, imi pare atat de rau!!
Incerc sa ma strecor in bratele lui insa acesta face un pas in spate, si simt cum inima mi se face bucati.
- E in regul.Spune pastrandu si tonul calm.Discutam despre asta cand te intorci, si mai relaxeaza te cursurile iti incep la 9:00 ai tot timpul din lume sa ajungi.
Ma anunta dupa care se apropie de mine si fara alte atingeri ma saruta scurt pe frunte si pleaca .
Simt un gol imens in stomac, "ce dracu e cu mine?" Ma simt atat de vinovata, nu stiu cum voi indrepta lucrurile. Fug repede inapoi in camera pentru a ma incaltac, dupa care decid ca pentru moment sa ma acez pe prima zi de facultate iar dupa aceea o sa vad cum rezolv si dezastrul pe care l am creat, pana la urma de a lungul timpului i am spus si cuvinte mai urate de atat si totusi m a iertat.Intru in imensa sala de curs care este defapt un anhitatru imens, sala e plina deja cu studenti imprastiati peste tot , imi fac curaj si plina de emotii urc cateva scari pana ce observ ceteva locuri libere chiar langa scari. Intru si ma asez pe al doile loc liber lasand astfel un loc neocupat intre mine si zona de scari, nu vreau sa stau chiar in margine. Imi scot laptopul si il asez pe masa din fata mea asteptand sa inceapa primul curs de introducere in Istotia Artei.
Se face brusc liniste totala in sala si ridicand privirea observ o doamna mai invarsta bruneta si cu parul cret intrand in sala, cu siguranta este profesoara, aceasta se prezinta si ne ureaza bun venit, dupa care incepe sa ne povesteasca despre materia ei si care este programa pe acest semestru. In timp ce profesoara explica anumite detalii si aspecte legate de materia ei, usa salii se deschide iar pe ea intra tiptil o fata blonda cu ochelari. Profesoara se preface ca nu o vede fiind totus vizibil deranjata de intarzierea acesteia. Urca in graba scarile si fara sa caute prea mult se aseaza langa mine, se face comoda si isi scoate si ea laptopul pe masa.
- Am pierdut ceva?
Ma intreaba in soapta.
- Ah nu doar ce s a prezentat.
- Oh super, apropo eu sunt Mimi.
Sopteste si imi intinde mana
- Zara.
Spun zambind si ii strang mana.
Restul cursului ne vedem de treaba si mai notamcate una alta.
Cand in cele din urma cursul a luat sfarsit, ne ridicam cu totii si incepem sa ne facem loc sa iesim din anhiteatru.
Mergand pe hol simt o mana prinzandu ma de umar si tresar de aproape imi scap laptopul din brate.
- Hei Zara asteapta ma vin cu tine.
Ma intorc si o zaresc pe Mimi, e o fata foarte frumoasa, cu trasaturi fine , parul blond usor ondulat , putin mai inalta decat mine si un corp suplu.
- Oh eu mai am doar un curs pe ziua de azi.
- Da si eu, si presimt ca e acelasi.
- Esti la fectventa redusa ?
- Da exact ca tine se pare.
Spune si rade.
Cotinuam sa mai povestim pana ce ajungem la urmatorul curs, imi place de ea, pare o fire foarte libertina si rebela cu un caracter puternic, practic e tot ce eu nu sunt, insa e foarte draguta si prietenoasa.
CITEȘTI
ALEASA LUI 🔞
ChickLitSe spune ca dragostea cu forta nu se face, oare sa fie chiar asa? Oare se poate face dragoste si cu forta sau acest lucru duce doar la distrugere si durere? Zara provine dintr o zona rau famata a orasului, cu o famile toxica si un tata abuziv. Dar...