Se zaresc primele raze de soare ale diminetii, eu insa sunt deja satul de munca, e ora 6 si sunt treaz deja de pe la 4, a intervenit o problema cu una dintre sedile noastre asa ca a trebuit sa fug pana acolo si sa rezolv cat mai repede situatia. Sunt rupt de obosit, nu am prea putut dormii nici macare alea cateva ore pe care le am avut la dispozitie, mintea mea creeaza in continu scenarii cu fata asta misterioasa, iar dupa ce am vazut o ieri la mine in birou nu am mai putut sa ma gandesc decat la cum ar arata fara acel hanorac larg pe ea, as vrea sa ii vad formele, sa ii simpt pielea si mirosul, ma intrebii cum ii arata sanii, oare avea sfarcurile intarite, da stiu par un dobitoc sa ma gandesc tocmai la asta, insa nu ma pot aptine zici ca sunt posedat de farmecul ei ciudat. Bine, trebuie sa recunoasc ca deja au trecut cateva zile de cand nu am mai avut vreun contact sexual cu cineva, si nu ca as fi vreun obsedat de treaba asta, insa faptul ca nu pot sa ma vad si sa mi o trag cu alte tipe, cum fac de obicei, iar in acelasi timp trebuie sa stau in casa cu femeia asta care imi ia mintile, ma da total peste cap, am erectii in continu de fiecare data cand doar ma gandesc la ea, si apoi sunt nevoit sa mi le rezolv singur, lucru pe care nu am mai fost nevoit sa il fac de foarte mult timp, asa ca hormonii mei sunt dati peste cap si sper sa reusesc sa ma controlez, e evident ca nu am sa ma pot atinge de Zara prea curand, fata este efectiv terifiata de mine deci sunt zero sanse sa ma lase sa o ating, iar de mers in cluburi sau de apelat la foste partenere nu am nici o sansa, nu pot risca ca paparazzi sa vada ceva suspect caci s a zis cu afacerea mea .
Intru in casa si merg sa fac repede un dus, poate ca unul putin mai lung la cum arata umflatura din pantalonii mei, din nou! La ora 10:00 va veni o echipa medicala care sa se ocupe de prelevarea probelor pentru Zara si a le duce la laborator pentru analize, deci trebuie sa fiu prezent, macar atat, nu cunoaste pe nimeni nu nu vreau sa se sperie mai tare decat e deja. Urc la etaj si trec pe langa dormitorul ei inainte de a ajunge in camera mea, mi se pare ciudat ca are usa deschisa larg, cu pasi de ninja ma apropii si imi strecor capul in camera, e in pat pe burta acuperita pana la jumatate de plapuma cu fata spre peretele paralel cu usa si cu mainile sub perna, " aaah ce as vrea acum sa ma pun langa ea ", ok sa nu exageram, ma retrag rapid inainte sa imi pierd controlul, si cu grija sa nu o trezesc ii inchid usa, doar personalul se mai plimba prin casa insa sincer nu vreau sa o vada nimeni in timp ce doarme, a fost deajuns ca am vazuto doar eu si asa vreau sa ramana. In cele din urma ajung si eu sa fac dusul mult asteptat si sa ma revigorez putin, am nevoie de multa energie pentru ziua care tocmai a inceput.
Imi iau repede niste haine lejere pe mine, in urmatoarele cateva ore nu voi mai avea nici sedinte nici conferinte, asa ca voi fi liber, imi trag o pereche de pantaloni pana la genunchi gri de bumbac, si un tricou alb putin mai larg, ies din dormitor gandindu ma ce sa fac in urmatoarele cateva ore, m as duce sa vad ce face Zara insa cu siguranta doarme si acum, nu as vrea sa o trezesc. Nu apuc sa ies bine pe usa ca o zaresc cum iese din camera ei in niste pijamale lungi si largi, " la naiba trebuia sa le spun sa ii ia doar pijamale scurte sau poate chiar deloc ", nu se uite deloc inspre directia mea si merge tinta spre scari, nu am de gand sa o las sa mi scape chiar si imbracata cu pijamalele alea.
- Hei frumoasa adormita!
Se intoarce privindu ma cu niste ochi mari de caprioara in plin sezon de vanatoare
- Unde mergi asa de dimineata?
Intreb amuzat uitandu ma la cum e imbracata
- Sa mananc
Sopteste ea dupa care se intoarce si tusneste din nou spre scari
- Nuu!
Tip eu putin mai tare decat as fi vrut
Instant imobilizeaza si incepe sa tremure, isi lasa capul in pamant si isi strange mainile la piept.
Ok, poate ca am exagerat putin fara sa vreau cu tonul vocii, insa nu ma asteptam la o astfel de reactie din partea ei, efectiv o vad cum tremura de parca ar fi la polul nord imbracata doar in pijamalele astea, incep sa ma ingrijorez vazand o asa si ma apropii usor de ea. Ma apropii de ea si o ating usor pe umar, tresare ca arsa si o simt cum se incordeaza si se ghemuieste si mai tare sub atingerea mea .
- Hei, esti bine?
Spun cu vocea calma si plina de ingrijorare, insa ea nu reactioneaza. Nestiind ce sa fac ma pozitionez lent in fata ei si ii ridic usor barbia, opune rezistenta insa in cele din urma cedeaza si isi ridica privirea. Pentru cateva secunde ma priveste in ochi, iar ceea ce vad imi da fiori in tot corpul, ochii ei sunt plini de frica, o frica ingrozitoare, i au aparut si cateva lacrimi pe care cu greu si le retine. " cine te a ranait in halul asta, fetito ?" Ma intreb eu, sunt socat de ceea ce vad, nu am vazut niciodata atata frica si teroare in ochii cuiva, isi retrage privirea continuand sa se uite pe langa mine, ma apropii si mai mult de ea in asa fel incat incep sa ii simt respiratia pe gatul meu, ma aplec si continui sa o privesc, o mangai usor pe obraz, initial vrea sa se traga insa apoi cedeaza , respiratile noastre se coordoneaza, e un moment de linistie in care ne ascultam doar bataile inimii, simt cum usor, tremuratul ii dispare iar muschii i se relaxeaza sub atingerile mele delicate. " Aah la naiba, nu mai pot" oricat de mult mi ar place acest moment intim cu ea, erectia mea a devenit destul de deranjata, iar in acest moment chiar nu e cazul pentru asa ceva, inainte sa exagerez prea mult si sa o speri si mai tare dupa ce abia am reusit sa o calmez, ma retrag usor in spate si ma dezlipesc de ea.
- Voiam sa iti spun ca nu poti manca inca, la 10 vor venii sa iti ia sange si sa iti faca un consult medical, asa ca e indicat sa nu mananci sau sa bei pana atunci, credeam ca te a anuntat Peter deja despre asta.
- Imi pare rau....
Sopteste uitandu se in pamant
- Hei fetito, e in regula, nu e o tragedie, iarta ma ca am urlat atat de tare, nu mi am dat seama ca asta te ar putea afecta.
Nu imi mai raspunde si continua sa imi evite privirea.
- Ce ar fi sa mergem jos si sa iti arat imprejurimile casei?
- Ok... lasa ma sa ma schimb prima oara
Zambesc, admirandu i inca o data pijamalele, chiar daca nu sunt cele mai seducatoare pijamale, arata totusi al naibii de sexi in ele " cred ca lipsa de sex incepe sa ma afecteze grav" .
Incepem de la parter si o plimb prin toate incaperile conacului, imi place ca in fiecare camea in care intram o expresie de fascinatie i se instaleaza pe chip, e eviden ca e pentru prima oara cand vede toate aceste lucruri, din cate am inteles provine dintr o familie saraca deci cel mai probabil nu a avut vrodata ocazia sa viziteze o astfel de casa.
- Asta este sala de cinema
Face un pas inaintea mea si se uita peste tot cu privirea plina de incantare
- waaaw
Ii scapa de pe buze si nu pot sa ma abtin sa nu zambesc
- Da e mare
- Si aici te uiti tu la filme?
- Ah nu, e mult prea mare pentru o singur persoana plus ca nu am timp sa ma uit la filme, insa o folosesc mai rar cand e vreun eveniment si chem oameni la mine
- Adica o petrecere?
Si nu pot sa nu ii observ etuziasmul din glas
- Da asa ceva. Iti plac petrecerile?
Vad cum se inroseste usor in obraji, iar aceasta imagine cu ea nu face altceva decat sa imi provoace o noua erectie, " doamne, e atat de pura si de inicenta"
Inainte sa o iau pe aratura vocea ei suava ma readuce la realitate
- Aah nu stiu.... Nu am fost ..
- Nu ai fost niciodata? Ok atunci promit ca am sa te invit la urmatoarea, cu siguranta te vei distra!
Ma priveste scurt si imi zambeste plina de speranta si ceva ce pare a semana cu bucuria. E prima oara cand o vad zambind si pot sa jur ca e cel mai frumos lucru vazut in ultimul timp, nu ma pot aptine sa nu ii raspund in acelasi mod.
- Cate incaperi de genul ai ?
- Ooho, destule, pai sunt in total 13 dormitoare si 16 bai, daca tin bine minte, apoi am 3 zone de zi la fiecare etaj, livingul de jos fiind cel mai mare , si inca cate unul mai mic la celelalte doua etaje, mai am si o piscina interioara, o zona de spa cu sauna, sala de fitness de care ma mai bucur cand am timp, corpul asta nu se intretine singur. Spun si chicotesc iar ea se inroseste din nou analizandu ma de sus pana jos. 10 dressinguri, o sala de conferinta, dining room, insa fiind singur mananc in bucatarie sau in birou mai mult, o camera de vinuri cu un beci impresionant, si alte incaperi mai mici cum ar fi, spatii de depozitare, camera tecnica , chestii de genul....aah da, si mai este un atelier de pictura aici la parter in partea cealalta a conacului, a fost atelierul mamei o perioada insa in cele din urma si a facut unul intr o casuta de afara, spunea ca are nevoie sa fie inconjurata de natura pentru a putea crea.
- Atelier de pictura??
Ma intreaba incantata poate putin prea incantata
- Ooho da, se pare ca iti place pictura
Se intimideaza din nou cand isi da seama de reactia ei spontana
- Hei e in regula .
Incerc eu sa o linistesc, nu inteleg de ce ii este atat de frica sa isi exprime sentimentele si gandurile
- Imi place sa desenez.spune intr un final. De pictat nu prea am avut cu ce picta dar desenez de fiecare data cand am ocazia.
- Perfect atunci atelierul de afara iti va placea de minune!
Reusesc sa ii scot un alt mic zambet iar asta imi face inima sa creasca " cred ca inebunesc in cel mai sincer mod, ce naiba se petrece cu mine ?!"
- Am vazut de pe terasa aceste case pe care le ai in curte, pentru ce sunt?
- Pai majoritatea sunt pentru angajatii, uni dintre ei locuiesc aici impreuna cu familile lor, nu sunt foarte mari insa sunt exact ce le trebuie lor, au cam cate 2/3 dormitoare, 1/2 bai, living bucatarie, dressing si balcon sau terasa, sunt chiar spatiase in interior.
- Deci oameni care lucreaza aici, locuiesc la tine in curte?
Chicotesc cand o vad cat de nedumerita este
- Da exact, parintii lucreaza pentru mine, in diverse activitati, iar copii lor merg la scoala, eu le finantez studiile ca semn de multumire pentru munca si loialitatea parintilor lor. Unii dintre ei licuiesc aici de peste trei generatii.
- Wwaw, nu inteleg de ce.....
- Buna dimineata domnule, domnisoara !
Ne intrerupe Peter
- Neata Peter! Pot sa am o vorba cu tine ?
- Desigur domnule
- Zara scuza ne un moment, revin imediat
Ma retrag cu Peter in bucatarie caci e cea mai aproape.
- Peter nu ai anuntato pe Zara ca astazi va avea examanele medicale si ca nu are voie sa manance sau sa bea?
- Ma scuzati domnule, am vrut sa o anunt aseara insa dormea, am amanat pentru dimineata aceasta dar cand am fost sa o caut era deja plecata din camera si mi am dat seama ca este cu dumneavoastra, ma gandeam ca ati vorbit deja cu ea.
- Da am vorbit, a fost foarte speriata cand i am zis ca va trebuii sa ii ia sange pentru analize ca sa putem sa ne asiguram ca e sanatoasa si ca nu a interferat nici o boala cu transmitere sexuala.
- Boala cu transmitere sexuala?
- Da, de ce intrebi?
- Nu ati citit dosarul ei, sunt sigur ca era scris
- Ce anume?
- Doamnisoara Zara este virgina, domnule
Simt cum imi pica un munte intreg in cap, la propriu! Este virgina?? Ah super exact asta imi lipsea, dupa ce ca abea reusesc sa stau in preajma ei fara sa o sperii acum va trrebui sa o mai si conving sa se lase pe mana mea si sa se culce cu mine, cand ea nici nu stie defapt ce inseamna asta " la naiba!" Asta complica semnificativ lucrurile. Nu am mai avut niciodata vreo fata virgina in pat, de obicei le prefer pe cele care au experienta si stiu cum sa imi faca pe plac, isi cunosc proprile limite asa ca nu e nevoie ca eu sa ma controlez mai mult, in caz ca nu le convine ceva stiu ele sa imi spuna, stiu cum sa mi se supuna si cum sa ma multumeasca, insa o fata virgina? O fata virgina inseamna mult mai multa munca, nu stie nimic despre sex, ce sa mai spun despre sexul care imi place mie, nu isi cunoaste limitele asa ca nu stie cum sa duca un act pana la capat sau sa il intrerupa cand ceva nu e in regula pentru ea, " am dat de belea". Si cu toate astea cu cat ma gandesc mai mult cu atat ma intriga mai tare, daca e virgina inseamna ca am sansa sa fiu primul barbat din viata ei, si sa speram ca singurul, asta inseamna ca va putea fi doar a mea si numai a mea, va fi complet marcata de mine, insa cum as putea eu sa o aduc in patul meu cand ei ii este teama de mine, simt cat de mult ma uraste pentru ceea ce i am facut?!
- Cred ca mi a scapat.
Ii raspund, acesta clatina din cap si se scuza motivand ca are treburi de organizat cu personalul
- Putem merge afara ?
Ma smulge din ganduri vocea bine cunoscuta de urechile mele.
Ma uit la ceasul de pe mana si ii raspund cu parere de rau
- Din pacate nu prea mai avem timp, este deja 9:30, peste jumatate de ora va ajunge echipa medicala si ar fi bine sa ii asteptam aici.
Chipul i se intristeaza din nou
- Ce ar fi sa iti arat si celelate incaperi ?
Nu spune nimic insa cred ca am reusit sa ii distrag atentia pentru moment, cel putin.
La ora 10 fix , este anuntata sosire echipei medicale, doamna doctor Mirella si cele doua asistente ale ei, se instaleaza repede in living cu toata aparatura necesara. O privesc pe Zara care sta pe canapea si bate din picor agitata, cred ca mai are putin si vomita dupa cum arata
- Hei fetito, este in regula, o sa treaca repede .
Nu imi raspunde insa vad cum isi duce mainile tremurand in buzunare. Urasc sa o vad asa, mi se pune un nod in gat cand o vad in starea asta, as vrea sa fac ceva pentru ea sa se simta mai bine, insa nu stiu ce, habar nu am ce ii place plus ca prezenta mea ii face mai mult rau decat bine.
- Puteti sa veniti Domnisoara!
Striga una dintre asistente, imbiindo sa se aseze pe un scaun medical.
Se ridica usor si ma ocoleste fara macar sa ma priveasca, se aseaza cu neincredere pe scaun si priveste toate intrumentele medicale din jurul ei, chipul ii devine din ce in ce mai palid " oh nu, sper sa nu lesine"
- Va puteti linistii, vreau doar sa va ascult cu steroscopul, nu veti simti nimic, promit!
Incearca asistenta sa o linisteasca zambind calduros, in timp ce eu stau cu ochii pe ea urmarindu i fiecare reactie
- Va trebuii sa va scoatei hanoracul complet, o colega de ale mele va va lua tensiunea intretimp.
Brusc isi muta privirea furioasa si tematoare spre mine si inteleg perfect de ce, ii este rusine sa se dezbrace in fata mea, chiar daca nu se dezbraca complet, e mult prea pudica pentru a o face in timp ce eu ma uit la ea in acest fel. Incep sa zambesc provocator cand o vad cum se crispeaza
- Nu te uita!
Ma ameninta ea, si ceva din glasul ei imi spune ca e mai mult decat rusine, asistenta imi arunca si ea o privire insistenta asa ca in cele din urma cedez si cu un gest teatral ma intorc cu spatele. Evident ca nu am de gand sa ratez asa ceva, cu toate ca stiu ca nu prea e frumos ceea ce fac, insa nu ma pot aptine la asa ocazie. Ma intorc exact in momentul in care este cu hanoracul ridicat peste cap si nu ma poate vedea insa intreaga mea stare se schimba complet, brusc intrecul corp mi se cutremura, imi devine incordat, imi simt gatul uscat si buzele mi se intredeschid, ochii mi se maresc de uimire , observ cu coada ochiului ca si asistenta are aceasi expresie de soc si ingrijorare ramanand sa se uite uimita cu stetoscopul in mana,probabil ca si restul persoanelor din jur.
- Zara cine ti a facut asta?
Rostesc incordat printre dinti, si simt un impuls de a lovi si a zdrobii in bataie pe cineva, pe responsabilul acestei grozavi, mai exact.
Isi scoate complet hanoracul, si pare ca nu mai e atat de ingrijorata ca o privesc insa acum e mult mai panicata de ceea ce stie ca vad, instinctiv incearca sa se acopere cu mainile fara succes
- Aaah, e .... Am cazut acasa...
Spune cu vocea sparta incercand sa para relaxata si convingatoare, insa pe mine nu ma poate mintii si cu siguranta nici pe doamnele asistente si doamna doctor care si ele sunt socate de ceea ce vad.
- Zara, te mai intreb o data , cine ti a facut asta?
Tonul vocii mele se agraveaza, fara sa imi dau seama, observ cum tresare si incepe din nou sa tremure tinandu si privirea in pamant. Ma enerveaza la culme faptul ca nu vorbeste, ba chiar mai mult incearca sa minta, ce are fata asta de nu poate intelege gravitatea situatiei, insa in acelasi timp vazando din nou atat de fragila si lipsita de aparare incerc sa ma controlez pe cat pot eu de bine, nu o pot forta sa vorbeasca, dumnezeu stie ce s a intamplat cu ea de a ajuns in halu asta. O privesc din nou si din nou, si tot nu imi vine sa cred ca asa ceva poate fi real, ambel coapse, abdomenul si cutia toracica ii sunt pline de vanatai, si nu sunt doar cateva, unele sunt mai proaspete altele mai vechi, insa sunt atat de multe si atat de grave incat nu i se mai vede culoarea pielii, pe alocuri se pot vedea ceva ce seaman cu niste rani mai partial vindecate sau inca nevindecate complet, intreaga imagine imi ingheata sangele si imi da o stare de greata cumplita, cine ar fi putut sa ii faca asa ceva acestei fete atat de fragila si sensibila, sunt uimit cum de rezista, cum de se tine pe picioare cu toate ca arata in felul asta, e slaba, e foarte slaba, prin pielea lovita si ranita i se intrevad coastele si oasele bazinului, e cu totul devastator, vreau sa stiu cine e acest monstru care si a batut joc de ea si a aduso in stadiul asta, vreau sa il strang de gat cu mainile mele, sa il fac sa simta tot ce a simtit ea. Cine i a facut asta nu a fost prost, fiecare lovitura a fost strategica, se afla in zone mai putin vizibile si usor de ascuns, deci e clar ca abuzurile acestea dureaza de mult timp, cine stie de cand .
Ma aptin cu greu sa mai spun ceva, nu as face decat sa ma enervez si mai tare. e vizibil stanjenita si speriata de situatia asta. Asa ca ma retrag nervos si merg sa il caut pe Peter in timp ce asistentele aptinandu se si ele isi continua treaba.
- Peter vino putin te rog.
Il intrerup in timo ce explica ceva unir angajati in sala de vinuri
- Ce s a intamplat?
- Vino cu mine.
Ma urmeaza pana pe holul ce da spre living, pastram distanta pentru a nu fi vazuti sau auziti, ii fac semn sa se uite spre Zara care sta pe scaun cu cu o mana intinsa pentru a i se lua sange.
- Doamne dumnezeule!
Excalama el la fel de socat ca si mine
- Stiai despre asta? Stii cine i ar fi putut face asa ceva?
- Nu stiam absolut nimic despre faptul ca a fost abuzata, nu stiu cine ar putea fi respinsabilul insa am o banuiala. Cand am luato de acasa, tatal ei a avut o reactie foarte agresiva la adresa ei si a mamei acesteia, deci s ar putea sa aiba o legatura si cu asta.
Abia isi gaseste cuvintele din cauza situatiei teribile, amandoi ramanem fara suflu, cum ar putea propiul ei tata sa o raneasca in felul asta, daca este adevarat si el e responsabilul voi avea grija sa plateasca pentru asta. Ceva din mine se trezeste la suprafata, un sentiment puternic de protectie, simt nevoia inexplicabila sa o iau pe Zara si sa o duc intr un loc departe de orice ar putea sa ii faca rau, sa ma razbun pe cei care si au batut joc de biata fata, " doamne fetito prin ce ai trecut? "
Ma intorc inapoi in living, chiar dupa ce asistentele si doamna doctor termina ce aveau de facut, ea se imbraca repede la loc si sare de pe scaun vrand sa fuga la etaj, o prin din mers de mana si o intorc spre mine, are ochii plini de lacrimi, intregul corp ii tremura e furioasa si speriata in timp ce ma priveste cu dispret si amaraciune
- Cine ti a facut asta ?
- Lasa ma in paceee! Vreau sa imi dai drumul, vreau sa plec acasa !!
Urla la mine cat o tin plamanii in timp ce lacrimile i se scurg in sivoaie pe obraz, se smaceste din stransoarea mea si o ia la fuga pe scari " care e problema ei, tot pe mine e furioasa, incerc doar sa o ajut!?" Nu ii inteleg reactia care ma lasa rece, nu stiu cum sa ma mai comport cu ea, inteleg ca e speriata si ca nu a fost alegerea ei sa se afle aici acum, defapt poate e ultimul loc in care ar vrea sa fie, insa totusi aici e in siguranta, departe de tatal ei sau de cel care i a facut atat de mult rau, de ce se impotriveste atat de mult??
Decid sa nu o urmez si sa o las sa se linisteasca, o conduc pe doamna doctor si pe asistente la iesire.
- Ar trebuii sa anuntati politia, si poate niste controale la spital pentru a ne asigura ca nu are si alte rani interne. Nu ii pot face implantul pana la sosirea analizelor, vreau sa fiu sigura ca nu are si alte probleme.
- Multumesc Mirella, am sa rezolv aceasta problema, nu va faceti griji.
Ne luam la revedere si inchid usa in urma lor ramanand din nou singur cu toate gandurile mele care nu imi dau pace si creeaza in mine o frustrare de necontrolat.P.S.
Nu uitati sa votati capitolul daca va placut, sa imi dati un fallow caci ma ajuta foarte mult, si sa adaugati aceasta carte in biblioteca voastra pentru a fi la curent cu noile capitole!
Pupicei mititei!!😘
CITEȘTI
ALEASA LUI 🔞
Chick-LitSe spune ca dragostea cu forta nu se face, oare sa fie chiar asa? Oare se poate face dragoste si cu forta sau acest lucru duce doar la distrugere si durere? Zara provine dintr o zona rau famata a orasului, cu o famile toxica si un tata abuziv. Dar...