6.Irene

649 32 0
                                    

Vai de mine , vai de mine , vai de mine !!!
Nu se poate așa ceva!
Merg practic târâtă de blondă și incerc sa procesez informațiile .
Darrin! Darrin e aici !
Dar cum ? Cum de a închiriat din tot Bucureștiul un apartamente chiar deasupra mea ?
Mi se părea ireal , ireal și înspăimântător .
- Deci de unde îl știi pe nemernic ?
- Aaaa...
- Aaa - nu e un răspuns Irene! Se vede clar ca vă cunoașteți dinainte.
- OK , doar dă-mi drumul la mâna Ela. Îți zic imediat , stai să beau o gură de apă .
Nu știu dacă îmi era sete sau nu , cert e ca aveam gâtul uscat și Blonda nu mă slăbea din priviri .
-Bine , bine ... Darrin a fost iubitul meu .
- Nu Se. Poate!
- Mie îmi spui ? Cum , cum Dumnezeu a ajuns aici ?
- Soro asta e soarta , e destinul sigur ... deci nu pot sa cred .
- Ela , știi ca nu cred in destin .
Ar însemna să cred ca viața a fost cu mine prea dură și ca nu știu ce am greșit sa am un destin atâta de crud.
- Haj sa nu mergem acolo , bine ?
Nu e momentul ca tu sa te gândești la George .
- Știu , dar ...
- Wow , încă sunt șocată ! Nu îți pare bine ca am mers la ușa lui ?
- Nu prea !
- De ceeeee???? Ia stai asa ... cum V ați despărțit ?
- Tocmai aici e problema și de-aia nu îl văd ca pe un noroc ca a. Apărut în viața mea tocmai acum .
- Deci ?
- Deci ce ?
- Deci cum v-ați despărțit ?
- M-a înșelat Ela . Era primul bărbat din viața mea , omul cu care îmi vedeam viața , căruia i am dăruit totul și care m a trădat in cel mai josnic fel .
- Nuu!!!
- Ba da !!! Și-n încă cum : exact De ziua mea .
- nemernicul ! Cum și-a permis ?
- Exact cum crede ca totul i. Se cuvine . Nu e un om bun Ela , obișnuiam să cred ca este dar m am înșelat . Cu George mi am regăsit fericirea și credeam ca totul va fi bine până m-a trădat și el pentru jocurile de noroc.
Dacă aș crede în soartă ar însemna să cred ca sunt blestemată Ela .
Eu ...
Eu pur și simplu cred ca iubirea a fost păcatul meu .
Păcatul meu capital !
- Exagerezi Irene , crede mă . Dacă tu crezi ca soarta îți e potrivnica uită-te la mine : singură , căutând alinarea în orice brațe mi se deschid doar pentru ca un nenorocit m a luat de a gata și m a distrus . Viața e făcută din momente , Irene . Momente ca asta în care realizăm ca poate nu e dracu atât de negru și ca poate viața îți mai dă o șansă .
Mă uit la blondă care avea lacrimi în ochi .
O iau în brațe și o strâng cu putere . Două suflete schingiuite de iubire și trădări , asta eram noi două . Ne am apropiat mult în ultima vreme și simțeam ca ea e sora pe care nu am avut-o niciodată .
După George și părinții mei ea fusese acolo pentru mine la fel cum fusesem și eu pentru ea.
- OK , Ela ... nu mai plânge ca mă nenorocești și îl trezim și pe Akim și atunci te omor !
- OK , își șterge lacrimile cu podul palmei și rade .
- Poate nu azi , poate nu mâine dar într-o zi vom fi atât de fericite Irene încât nu vom mai plânge decât de fericire .
- Da !
- Acum , dacă nu te deranjez , aș vrea să îmi povestești despre el .
Am înțeles ca v-ați despărțit și că nu mai vrei să auzi de el dar sunt curioasă 🧐.
- Bine... presupun ca pot să îți zic în mare ...

Venise la 20 să mă ia și mă dusese intr un părculeț unde ne am dat în leagăn și am râs ca doi copii.
Ne am sărutat și am simțit ca îmi fuge pământul de sub picioare și ca plutesc .
Il iubeam pe Darrin de când îl văzusem prima dată dar nu avusesem curajul să îi zic nimic .
L am admirat în tăcere și mi am trăit pasiunea în secret .
De la petrecerea lui totul s-a schimbat .
Eram împreună deja de un an și jumătate .
Era aproape vară și urma să sărbătorim ziua mea de naștere .
Născută pe 31 mai nu avusesem ocazia să dau vreo petrecere mare niciodată pentru ca era în. Timpul școlii și de cele mai multe ori ziua mea pică în timpul săptămânii.
Acum nu scăpasem de Darrin care organizase totul în discotecă unde și el își celebra mereu ziua de naștere . Strânsesem amândoi bani deoarece niciunul din noi nu avea părinți bogați . El o avea doar pe mama lui dar asta nu conta . Muncea femeia cat pentru 4 .

Aveam emoții cat un munte . Ajunsesem înaintea invitaților și Darrin era lângă mine .
- Hei Lămâiță, ai emoții ?
- Puțin!
- N-ai de ce . Sunt doar prietenii noștri .
- Știu dar eu ...
- Tuuu ce ? Hai , relaxează te sau vrei să mergem intr un colț mai retras să te relaxez eu ?
- O doamne !
- O Darrin poate vrei să zici .
- Ești fără leac , serios !
- Tu ești leacul meu Lămâiță, tu ești păcatul și salvarea mea !
Mă sărută adânc și simt cum mi se înmoaie picioarele . O fierbințeala îmi coboară spre pântece și încep să îl trag mai aproape de mine .
- Dacă nu te oprești nici eu nu o voi face , să știi !
- OK , zic roșie la față .
Darrin era primul bărbat din viața mea . Era tot ce îmi doaream și îmi doream să fie așa pe veci . Făcusem dragoste din primele luni de relație . Partidele erau din ce în ce mai fierbinți și noi mai îndrăgostiți .
Ne iubeam pe unde putea ori de câte ori puteam .
Dacă era după alde mamaie ne ar fi caracterizat ca niște câini în clăduri 😂
- Uite , sosesc invitații , îl aud de langa mine .
- Acum e acum!
Am tot primit invitați și am sărbătorit . Am cantat si am dansat , am strigat și am urlat de fericire .
Era totul perfect !
La un moment dat nu îl mai văd Pe Darrin .
Mă uit neliniștită în toate părțile dar nu e.
Bogdan, un tovarăș de al lui Darrin vine spre mine .
- Ce e pitico ?
- Darrin , nu l ai văzut ?
- Cred ca e afară , l am văzut ieșind mai devreme .
- OK , mersi .
Ies pe ușa din spate și nu îl văd , mă duc în față și deschid ușile duble .
Gălăgie se auzea de undeva din apropiere .
Nu puteam să îmi dau seama a ce suna dar nu era o conversație normală .
- Ai zic ca odată ce te vei distra o vei părăsi ... așa a fost treaba .
- uite ca m am răzgândit ! Nu vreau să o părăsesc și să de- a dracu Raisa să îi zici ceva ca te omor .
Vorbea de mine ?
- Ce să îmi zică , întreb încet ?
- Irene ...
- Darrin ?
- nu e nimic Lămâiță , hai să mergem.
Îl ocolesc și mă duc în fața Raisei .
- Ce să îmi zici Raisa ?
- Aaa...
- Doar spune-mi , urlu la ea !
- Raisa sa nu cumva ...
- Darrin , doar taci , îi zic . No
Raisa ?
- Darrin a pus un pariu pe tine , dacă îi ieșea pasenta castiga o sumă frumușică de bani și pe mine .
- Poftim ?
- Stai puțin Lămâiță ca nu e chiar așa..
- Dar cum e , o aud pe Raisa .
- Da , la început A fost pariu dar nu mai e demult și tu știi ce sentimente împărtășim ..
Îmi vâjâiau urechile .
- 1 an și jumătate ...M ai mințit ....
Îmi clan țin capul în stânga și dreapta doar doar să nu mai aud vajaitura din urechi .
- nu e așa Lămâiță și tu știi bine ...
- Ce ? Ca ți ai bătut joc de mine ?
Un pariu Darrin ? Asta am fost eu pentru tine ?
Nu pot să cred ! Ești un mincinos !
Lacrimile îmi curg deja si nu mai suport să stau în preajma lui . Omul cu care îmi vedeam viața m a trădat în cel mai urat mod posibil .
- Lămâiță stai ...
- Ia mâna de pe mine , noi nu mai suntem nimic Darrin . Să uiți cum mă cheamă și să uiți tot .
Eu așa voi face !
Pentru mine ești mort ! Mort și îngropat !
O rup la fugă și nu mă opresc până ajung acasă .

- Si uite asa eu am fost trădată de cine credeam ca îmi va sta alături toată viața !
- Nu pot sa cred ! Cat de josnic sa fii ?
Un an și jumătate ? E ceva de SF aici . Îți dai seama cat de prefăcut e ..
- Da Ela , îmi dau seama pentru ca îl cunosc .
Mi a rupt inima în două în ziua aia și asta doar din vina mea . Trebuia să știu ca el nu avea să se uite la mine niciodată și ca e ceva în neregulă cu el .
El era cel mai popular din liceu pe când eu eram o tipă retrasă și vai de mama mea .
- e Hai ca nu era chiar așa .
- Vrei să pui pariu ?
Radem amândouă și încheiem seara . Îl iau de pe Akim din pătuț și îl culc lângă inima mea .
- Micutule , tu ești singurul bărbat din viața mea !
Știam ca nu mă aude și nici nu mă înțelege .
A urmat o noapte plină de vise despre trecut și despre El !
Fir ar să fie !!!

Iubirea a fost păcatul meu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum