M am trezit obosită dar privind la puiul de lângă mine , nimic nu mai conta.
Aveam o rutină de care încercam să mă țin și aia nu includea lenevitul așa ca mă rup de lângă Akim și mă grăbesc la baie . Trebuia să apară și doamna Mia , doamna care avea grijă de Akim cat eu eram la muncă .
Încerc sa jonglez cat de mult pot cu programul și să lucrez mult de acasă dar sunt zile ca acestea când trebuie să ajung la redacție neapărat . Atunci apare doamna Mia , salvarea mea .
Era o doamnă mărunțică de statură și dolofana , genul de bunica din filme ce îți intră la inimă din prima .
În timp ce îmi aplicam fondul de ten aud ușa de la intrare deschizându-se.
- Irene ? Dormi puiule ?
Ies grăbită din baie și o salut pe bunicuța mea preferată.
- Bună dimineața doamna Mia. Nu dorm , deși aș vrea.
- Te cred puiule . Îngerașul meu încă doarme ?
- Da . E în pat , a dormit din nou cu mine.
- iarăși nu te ai îndurat să îl pui în pătuț ?
- Nu , zic fără speranță .
- E ceva normal , nu ai de ce să îți faci griji . Și el doarme mult mai bine când ești lângă el .
- Credeam ca doar eu simt așa . Îl simt cat e de liniștit cand sunt lângă el .
- hehe... te simte . Acum , se uita la ceas , dacă nu vrei să întârzii ar fi bine să pleci la muncă .
- Oh, daaa...
Am fugit efectiv în dormitor să îmi iau schimburi iar în 10 minute eram deja pe drum spre stația de autobuz .
N am permis . Nici nu știu la ce mi-ar folosi . Autobuzul este mai mult decât suficient .
Am ajuns la redacție în exact 45 de minute . Traficul în Bucuresti este infernal încă de la prima oră . Nu înțeleg cum ajung unii la serviciu la timp dacă eu stau la coadă cu orele .
De aia nu am permis și nici mașina . Mi ar fi practic imposibil să fiu punctuală .
Intru în clădirea impozantă și îmi scanez ecusonul .
Ajung la lift și aștept .
- Neața Irene !
- Bună Ela ! Cum de ai ajuns la timp astăzi ?
- Cum crezi ? Am luat autobuzul . Ai avut dreptate cu mașinile .
- Crezi ?
Radem amândouă .
Ela este colega mea de la redacție . Împreuna scriem articole despre styling și modă sau știri mondene . Ne am apropiat foarte mult în ultima vreme având în comun o sumedenie de lucruri . Ea a ieșit recent dintr o relație toxică și trebuie să recunosc ca și a revenit foarte bine . E înaltă fata de mine , eu am undeva la 1,65 iar ea cu 10 centimetri mai mult , e suplă și are niște mișcări mlădioase . Blonda naturală si bronzată proaspăt la salon , Ela face ravagii pe oriunde merge.
Eu , de când cu Akim nu am mai da importanță la cum arăt . Am kilograme în plus dar nu îmi pare rău . Părul șaten îmi ajunge acum până la umeri deși înainte de Tragedie îl aveam mai lung iar ochii îmi sunt albaștri sunt comuni , nimic deosebit .
- Irene m ai auzit ?
- Ce ? Ce ai zis ? Scuze Ela nu m am odihnit prea bine aseară .
- Am zis să ne urcăm în lift ca nu ne așteaptă .
Akim ti a făcut noapte albă ?
- Nu , el chiar a dormit . Apăs pe 5 sa ajungem la zona firmei noastre.
- Atunci , care a fost cauza ?
- Păi , știi tu
- Of , același vis ?
- Da . E. Ca și cum nu reușesc să rup cercul ăsta vicios . Plus ca vecinii de sus au tot bătut ...
- Eu ți am mai zis ca poate ar trebui sa vezi un psiholog c..... ia stai , vecini ?
- Da . Adică așa cred . S au auzit tot felul de zgomote de sus și am presupus ca se mută cineva sau ceva .
- Ce bine ar fi să ai și tu un vecin sexy...
- La ce m ar ajuta asta ? Zic zâmbind
- Păi cine știe ... te aș vizita mai des
- Ela serios acum , mă poți vizita și fără vecini sexy .
- Știu dar așa ar fi mai palpitant .
Ne despărțim după ce ieșim din lift rămânând să ne vedem astăzi la mine la un film .
Ela îmi știa povestea . Era singură în afară de părinți și de Mia.
M a ajutat cu sfaturi și chiar cu mutatul . E o prietenă devotată și nu îmi ajung zilele să îi mulțumesc pentru ca mi a fost alături în serile în care doream să intru în pământ , să dispar pur și simplu .
Aveam un birou simplu aici la redacție și nici ca îmi doream mai mult . Salariu era unul super bun comparativ cu salariile din zilele noastre dar și munca era pe măsură
Fără să mai pui la socoteală și faptul ca trebuia să faci munca de teren . Norocul meu e ca de când am născut sarcina asta i a revenit Elei care asista bucuroasă la petrecerile bogatanilor luându-le interviuri .
Revista pentru care lucrăm ,ELLE ,este una dintre cele mai vândute reviste din lume potrivit statisticilor dar și vânzărilor ,de aici și salariile mari .
Azi trebuia să prezint un articol despre tendințele anului următor . Îmi zbătusem creierii și mă tot documentasem despre asta de aprozimatix o lună .
Maxine , șefa noastră urma să studieze articolul si sperăm din suflet să nu trebuiască polishat pentru ca nu mai avem nici o idee și nici putere să o iau de la capăt .
- Costa , în birou la mine , o aud pe vrăjitoare țipând .
Acum e acum . Să vedem ce zice Cruella .
- Bună ziua Domnișoara ! Articolul este aici .
- Ia loc Irene . Și , ești sigură ca e ce trebuie ?
- Eu așa sper .
- Speri ? Irene aici nu suntem la biserică să sperăm ceva. Aici suntem într-o redacție . Aici facem lucruri posibile și din rahat bici daca e nevoie .
- Asa este , zic oarecum intimidata de femeia din fața mea . Și nu știu de ce , sincer!
- Il voi studia atent și îți voi da mail cu răspunsul meu .
- Bine zic și mă ridic de pe scaun .
- Irene , încă ceva ...
- Da domnișoară ?
- Cred ca 7 luni sunt suficiente pentru lipsa din teren . Sâmbăta avem o petrecere in Snagov și aș vrea să te duci . Familia Deac are o strângere de fonduri unde vor participa o grămadă de vedete .
- Nu credeți ca Ela ar fi mai potrivită pentru asta ?
- Ela s ar îmbrăca obscen și ar încerca să încalece unul dintre invitați . În ultimele săptămâni am senzația ca ...
- Că?
- N-are importanță . Deci așa rămâne ... sâmbăta la 20 la Palatul Snagov.
- Da domnișoară , răspund spăsită .
Super ! Exact ce îmi lipsea!
Ies din birou, imi iau catrafusele și mă duc spre casă .
O zi de tot cacatul . Am impresia ca o face intenționat . Ela era potrivită pentru asta nu eu.
Și ce naiba să îmbrac ?
N am nici o rochie care să mă încapă ... Doamne ferește .
Cred ca trebuie să mă duc la cumpărături .
CITEȘTI
Iubirea a fost păcatul meu
Storie d'amore#1 în categoria Love și nu numai ! Mulțumesc din inima tuturor celor care au citit și auvotat povestea mea 🤍 Irene, o tânără absolventă a facultății de litere , se trezește intr o situație ce îi dă viața Peste cap . Singură , cu un copil mic , fă...