21. IRENE

526 31 2
                                    

După weekeendul trecut am tot vorbit cu Alin și îmi dădea din ce în ce mai mult un vibe bun.

Lucrul la editura mi-a permis multe. pe lângă salariul motivant mi-a permis și luxul de a stă mai mult cu AKim.

Azi îl aveam la mine în birou .

- Mami, mâine nu mai vleau să melg la gladi.

Iubeam să îl aud vorbind așa.

- De ce puiul meu ?

-Pentlu că Malia nu vlea să fie iubita mea.

-CE? leșîn efectiv de ras.

- Nu mai lade de mine mami. Buni a jis că Malia mă iubește de-aia mă împinge meleu.

- Of puiul meu mic ...mă duc și îl iau în brațe de pe scăunelul lui special amplasat în biroul meu.

- Sunt sigură că te iubește , cum să nu te iubescă. Dar de unde știi de iubite ?

- Am vajut la desene.

Ce desene fac ăștia în ziua de azi ?

- Am înțeles. Și tu ce vrei să faci acum ?

- Nimic, mi-a lupt inima...

- AKim, inimioară ta nu e ruptă, e plină de iubire și dacă Maria nu te iubește la fel asta nu înseamnă că nu te va iubi nimeni nicodată. Cine știe ce fetiță frumoasă o să apară în viață ta.

- Tu de ce nu ai iubit mami? eșți supalata pe tati că a pecat?

Îngerașul meu scump.

- Nu puiule, nu sunt supărată pe nimeni, mami te are pe ține și tu eșți de ajuns.

-Dal mami... eu nu pot fi iubitul tău.

- De ce nu domnișorule ? nu mă mai iubeșți ?

- Ba te iubesc mami...

- Și eu te iubesc pe ține..

îl strâng atât de tare în brațe și mă rog bunului DUmnezeu să îl țînă sănătos. Akim e singură alinare a mea. E viață mea toate și nu mi-aș vedea viață fără el.

- Doamna Costă ?

Mă desprind din îmbrățișare și mă uit la ușa unde stătea unul dintre asistențîi noștri.

- Da , GAbi ?

- Doamna Lidia va așteaptă în biroul dumneaei .

- Ok, vin acum.

Ce zici micuțule ? mergem până la Lidi ?

- Daaaa!!!

Îl iau pe barbatelul meu de mâna și pornim spre biroul Lidiei ce e în cealaltă pare a clădirii.

Ciocan și intrăm împreună .

- Lidiiii... Akim fuge la Lidia și o îmbrățișează.

- Puiul meu mare și curajos. Ce faci ?

- Sunt supalat...

- Dar cine a îndrăznit să îmi supere băiatul ?

- Malia...

- CIne e Maria ?

- Fetiță pe cale o iubesc...

- Ohoo.. mă uit la ea amuzată . Încearcă să rămână cât se poate de serioasă dar nu prea reușește.

- Atunci nu știe ce pierde. Hai nu fi supărat, bine?

- Bine, zice și el ușor amuzat. Dar îmi iei o înghețată ?

Iubirea a fost păcatul meu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum