Încă mai simțeam urmă mâinile lui pe pielea mea. Ce se întâmplase cu Darrin ? De când era el violent? Oare atât de mult l-am făcut să sufere încât să recurgă la astfel de gesturi ?Mă uit la Akim cum doarme liniștit pe pernă lângă mine. Puștiul împlinise 4 ani și era din ce în ce mai agil și abil.
Știa o grămadă de lucruri care câteodată mă lăsau masca.
Cât despre ALex? am încercat o relație amoaroasa dar se pare că nu eram ce caută fiecare,
dar am rămas buni prieeteni . Ne vizităm și chiar l-am invitat să îmi fie partener la nuntă lui DArrrin de mâine.
ȘTiu, nu ar trebui să merg dar nu o fac pentru el. O fac pentru Lidi , pentru că femeia aia m-a ridicat când eram la pământ , mi-a șters lacrimile când nimeni nu era lângă mine și îmi este partenera de afaceri.
pentru ea și numai pentru ea , făceam asta.
Închid ochii și retrăiesc momentele de mai devreme de la editura.
Am vrut să îi zic adevărul dar nu am putut. Față Lidiei mă imploră să nu o fac și am rămas că o lasă, tăcută și umilă.
iau telefonul și dacă tot e să mă considere o viperă măcar să vădă că am avut dreptate și că nu l-aș fi mințit cu așa ceva niciodată.
de ce să fi vrut să îi fac rău când eu îl iubeam:?
îl iubeam cu toată ființă mea și deși viață ne-a dus pe cărări diferite sentimentele nu ți le poate schimbă nimeni.
am încercat altă relație, am încercat , DUmnezeu mi-e martor dar cu cum se poate opune țărmul când mareea vine să își ceeara drepturile ?
Așa era și cu inima mea . CUm puteam să cer să aibă sentimente pentru altcineva când toată viață nu a iubit cu adevărat de cât o singură dată?
Ce s-a ales de noi Darrin?
scriu mesajul și îl trimit fără urme de regret.
măcar dacă mă duc în Iad să fiu sigură că el nu mă va urmă .
• Cuvintele rănesc uneori mai mult decât orice . Asta ar fi trebuit să știi cel mai bine .
Cuvintele tale m au ars astăzi Darrin dar sunt dispusă să mă fac scrum și cenușă că tu să deschizi ochii și să nu faci greșeala viețîi tale .
Nu mai am așteptări de la viața asta , m a furut de prea multe ori dar dacă e că unul din noi să fie fericit , măcar să fie și împăcât cu asta .
Îți las mai jos " minciună" mea .Și încă ceva ...
Să uiți cine sunt și cum mă cheamă. Pentru ține Irene a murit astăzi , tu ai omorât-o!
Îți doresc să fii fericit !•atașez și poză cu Raissa și Bogdan sarutandu -se sperând că el să deschidă ochii în al 12-lea ceas.
recitesc mesajul și îi zic adio iubirii mele a nu-știu câtă oară.
viață se încăpățânează să ne țînă departe unul de altul.
Că el să fie bine sunt pregătită să îmi sfâșîi sufletul și să renunț odată și pentru totdeauna la el .
Adio , iubirea viețîi mele, beleaua mea , bărbatul meu.
După Darrin a fost George , am crezut că l-am iubit dar nu a fost o iubire pură. A fost nevoia de iubire , a fost sufletul meu rănit căutând pe cineva care să îi lîngă rănile și să se simtă protejată.
M-a trădat !
SIngurul bărbat după care voi mai plânge în viață asta va fi fiul meu . Îi voi stă alături mereu și îl voi învață să lupte pentru e iubește . Să nu se dea bătut niciodată și să înfrunte totul că el să fie fericit.
CITEȘTI
Iubirea a fost păcatul meu
Romance#1 în categoria Love și nu numai ! Mulțumesc din inima tuturor celor care au citit și auvotat povestea mea 🤍 Irene, o tânără absolventă a facultății de litere , se trezește intr o situație ce îi dă viața Peste cap . Singură , cu un copil mic , fă...