- Tu ai e cineva ? Nu pot să cred ca are iubit . Vrea să mă omoare nebună asta.
Îi sparg fața fatalaului !!!
O împing din ușă și trec pe lângă ea .
O aud cum țipă în urma mea dar nu îmi pasă .
- Unde ești băi asta ?
Mă uit prin casă dar nu văd pe nimeni . Aud un zgomot dinspre dormitor și mă reped acolo.
Dacă îl găsesc în pat dezbrăcat îl arunc pe geam . Puțin îmi pasă mie de el .
Auzi la ea , iubit ?!
- Darrin ieși afară !!!! N ai nici un drept!
- Ești nebună dacă crezi asta !
Mă duc spre camera ce rămăsese necontrolată iar când intru rămân blocat .
Nu se poate așa ceva !
Mă uit perplex la micuțul din pătuț ce mă privea cu ochișorii mari și verzi. Mă apropii de el și îl văd cum mă studiază . Sunt mut !
Ea nu are iubit , ea are copil . Un pui mic de om frumos ce îmi venea să îl strâng în brațe și să nu îi mai dau drumul .
Îl apuc de o mânuță și îl mângâi ușor . Mă privea contrariat iar atunci am hotărât să îmi încerc norocul și să îl iau în brațe .
Șatena era în spatele meu . O simțeam , știam ca e. Acolo și ca ne privește .
- Bună micuțule, îi zic când îl ridic în brațe.
Cum te cheamă ?
- Fatalaul îl cheamă , parcă așa ai zis mai devreme , nu?
Mă uit la ea nervos .
- Nu zău !
- Zău , ești atât de dus cu capul ca îți permiți cam multe . Da mi fiul înapoi acum .
Întinde brațele spre mine dar micuțul se agată de tricoul meu . Sincer nici eu nu voiam să îi dau drumul , era atât de fin și pufos și mirosea a rai ,oameni buni .
- Cred ca nu vrea ! Îi zic satenei ce mă omora din priviri .
- DA-mi-l am zis ! E al meu !
- Normal ca e îi zic legănându-l pe micuț . Nu ți l eu doar vreau să știu cum îl cheamă .
- Akim îl cheamă , îmi zice scurt .
- Ce nume puternic ai , voinicul meu !
- Al meu Darrin , nu al tău . Acum dă-mi fiul și dispari din casă și din viața mea .
Uitasem de ce venisem la ea la ușă , uitasem și cum mă cheamă . De când îl luasem pe Akim în brațe aveam senzația ca timpul stă în loc iar ea voia să mi-l ea .
Îl smulge pe băiat de la mine și imediat acesta începe și plânge .
- Uite ce ai făcut , îmi zice .
- Eu ? Tu ești cea care l a luat de la mine. Stătea foarte bine în brațele mele . Mă uit spre puști și regret deja ca nu îi mai simțeam pielea și căldura în brațele mele . Mă simt pustiit și nu înțeleg de ce .
- E al meu Darrin! Doar al meu , acum ieși afară din casa mea înainte să faci mai mult rău .
- Oho... doar nu te aștepți să plec fără nici o explicație .
- Explicație ? Cu ce îți sunt eu datoare ție Darrin ? Spune-mi ca poate nu mai știu eu ...
Ce cauți la ușa mea până la urmă ?
Chiar așa! Oare îmi datora vreo explicație ? Nu era răspunsul dar nu voiam să accept . De când am văzut seara trecută n am putut să mi o scot din cap .
Azi dimineață m a refuzat cu o nonșalanță demnă de ea iar acum descopăr ca are și un copil. Atâtea s au întâmplat în ultimii ani și când credeam ca viața nu mă mai surprinde, uite ca o face .
- Acum ai rămas fără cuvinte ? Mai devreme erai mare smardoi pe aici .
- Eu doar voiam să vorbim . Cred ca încă avem de lămurit unele lucruri și îmi cer scuze pentru mai devreme .. nu era în atribuția mea să intru peste tine în casă darămite să fac și scandal .
Întind mâna spre Akim care mă privea atent .
- Am vorbit tot ce am avut de vorbit acum 4 ani Darrin. Nu s a schimbat nimic de atunci . Nu am uitat și în mod clar nu te am iertat .
- Asta am înțeles . Uite ce e Irene... s au întâmplat multe în ultimii ani în viața mea dar nu te-am uitat nici o secundă . Lămâița, viața a fost dură cu mine dar văd ca ție ți a oferit cel mai frumos dar ...
- Ce știi tu despre viața ? Ce știi tu despre greutăți Darrin? Hă? Crezi ca viața mi a fost roză? Crezi ca ...
Știi ceva ? Puțin îmi pasă ce crezi . Ieși afară te rog , uită ca sunt aici și nu mă mai deranja .
Nu deranja trecutul Darrin . E posibil să vină cu lecții la pachet și tu nu ești pregătit să înveți din ele .
- Nu te gândi ca viața mi a fost ușoară Irene !
După ce ai plecat ...
- Taci ! Te rog ...
- Nu ! Venisem să vorbim și asta v-om face cu tot riscul de a ne prinde iubitul sau soțul tău pe aici deși cred ca după degetul gol cred ca e iubit .
Se uită nedumerită la mâna și abia își dă seama la ce ma refer .
Clar nu era măritată dar cineva trebuie să fie tatăl lui Akim.
- Aaa, da . Iubitul meu trebuie să vină deci te rog să pleci . Nu vreau să am probleme din cauza ta .
- Păi ce probleme ? Sunt doar un prieten din copilărie, doar nu e atât de imatur să creadă altceva ? Sau poate gelos ?
- Este gelos ! Îmi răspunde repede . Foarte gelos deci trebuie să pleci .
- Sau poate nu ...până vine avem timp.
- N avem timp și sincer nu văd ce am avea de vorbit .
Te rog pleacă , nu mă face să chem poliția .
O privesc cu ochii arzători , parcă o dezbrac din priviri . O erecție cat casa își face simțită prezența .
Mă foiesc după un picior pe altul și sincer mă simt prost oarecum . Ea e cu un copil în brațe iar mie îmi arde de frichi-frichi!
Pe cine păcălesc ? Mi a bântuit visele atatia ani și tot ce mi am dorit a fost să o mai văd măcar o dată dezbrăcată lângă mine . Să pot să mă bucur de corpul ei în voie la fel cum o făceam înainte . Am avut iubite și am avut parte de sex dar niciunul nu s a comparat cu ea ,Cu momentele petrecute alături de ea .
Prietenul din pantaloni mă anunță ca vrea să iasă afară iar eu încerc oarecum să o ascund .
E atât de sexy cu un copil în brațe iar corpul ei deși nu mai e ca înainte mă atrage din ce în ce mai rău . Sânii plini și soldurile cărnoase mă nenorocesc.
Îmi scutur capul de fanteziile mele și revin la șatenă din fața mea .
Decid ca e cazul să plec înainte să par un pervers nenorocit în fața ei care este super excitat doar privind-o.
- Plec Lămâiță dar nu se termină aici . Am multe să îți spun și am și mai multe să te întreb și înainte să îmi bagi replica aia nenorocita ca n am nici un drept , îți zic doar ca vei vrea să auzi și adevărul meu .
Îl mângâi pe puști pe cap și plec .
Slavă domnului ca nu și a coborât privirea spre penisul meu .
Mă grăbesc pe scări și intru în duș .
Îmi eliberez penisul și încep să îl frec frenetic . Mă gândesc la ea și la cum ar arăta sânii ăia în gura mea . Ce gust are oare laptele ei ? Ah ... după câteva mișcări rapide mă descarc cu un zgomot gutural .
Am ajuns să fac laba ca un nenorocit de puști de 14 ani .
Ce îmi faci tu mie Lămâița?
CITEȘTI
Iubirea a fost păcatul meu
Romance#1 în categoria Love și nu numai ! Mulțumesc din inima tuturor celor care au citit și auvotat povestea mea 🤍 Irene, o tânără absolventă a facultății de litere , se trezește intr o situație ce îi dă viața Peste cap . Singură , cu un copil mic , fă...