A doua zi am fost la spital zi luând o pe Angelina acasă . Aveam să mai locuiesc la părinții mei vreo două săptămâni până aveam să termin casa .
James se ocupase de restul proiectelor mele și ii eram dator pe viață .
De o săptămână Dormeam în camera pe care mama a pregătit o pentru Angelina . Nu eram pregătit să mă mut de aici prea curând .
Un ciocănit în ușă mă trezește in Simțiri.
- Darrin , ești aici ?
-Lămâița ?
- Cred ca e timpul să ieși din camera și să îți faci un duș . Ai stat aici o săptămână . Nu se va întâmpla nimic dacă dormi în altă cameră și lași și bunicii să se bucure de ea.
- Dar ea e a mea Lămâița ...
- Și va fi a ta mereu , nimeni nu ți o va lua dar ai o viață Darrin . Să stai închis aici nu e tocmai ok plus de asta ca o cam sufoci . Las o pe Angelina liniștită săraca ca nici nu a strănutat bine ca ai sărit pe ea.
- Sunt doar grijuliu .
- Ești exagerat ! Ieri ai țipat la taică tu ca nu s a spălat pe mâini când a luat o în brațe .
- Dar sunt microbi ...
- Știu iubitule dar are nevoie și de-aia să își facă imunitate .
- Iubitule ?
- Da , dar cum tu mă ignori ar fi bine să mă duc singură să fac un duș ...
Hmm... suna tentant un duș acum .
O las pe
Micuța care dormea dusă în pătuțul ei și
Pornesc în urma cântecului sirenei .
Intru în baie și o văd cum își dă hainele jos , una după alta până rămâne goală în fața mea .
Ah , mama mea ... de când îmi doream să o văd așa și câte i aș face ..
- mai e loc și pentru mine ? Întreb languros .
- Nu știu , iubitul meu e cam ocupat și ...
- Ocupat ha ? Îți arăt eu ocupat .
Îi acopăr gura cu a săruturi și o strâng de fese . Poate am pierdut timpul până acum dar de acum nu o voi mai face .
O strâng de fund și o ridic în brațele mele . O lipesc de perete și o sărut de la gât în jos spre sâni .
Îi iau un sfarc în gură și mă bucur de dulceața lui .
O mână o cobor spre pântecul ei și când găsesc ce voiam îmi introduc un deget în ea .
- Ah , atât de udă ...
Era fleașcă și nici nu dădusem drumul la duș .
Penisul meu era erect și pregătit să intre în ea .
- Nu pot fi blând , nu acum ...
- Nu îmi doresc să fii blând ... te doresc atât de tare încât ...
Nu-mi las să termine de vorbit și intru în ea tare , adânc .
Gaura ei era atât de strâmtă ca simțeam ca inebunesc. Aveam idee de ce dar voiam a știu de la ea .
- Lămâița tu nu ai ...
- Cu nimeni de când e Akim .
- mă nenorocești , o să îmi dau drumul ca un puști de 15 ani .
- Ah , daaa , dai ...
Pompam in ea tare și adânc , nu ma puteam sătura de ea , era ca o sete de nu poate fi domolită cu nici o cantitate de apă .
O cobor din brațe și o duc în dormitor .
O așez pe pat în patru labe și penisul meu își găsește drumul spre ea . Era atât de fierbinte și dornică . O trag de păr pe spate și îmi lovesc corpul de al ei cu atât de multă dorință ca jeturile ce le eliberez o umplu toată .
Geme ca o actriță de filme porno și mă simt în extaz .
Se retrage și pleacă spre baie dar o trag de o mână și o arunc în pat.
- Unde crezi ca pleci ?
- Am crezut ca ...
- ca am terminat ? Nici pomeneala Lămâița , asta e abia începutul .
Penisul meu era din nou erect și o urc pe mine. O ajut cu mâinile să se simte în măciuca mea și să ajungă la climax . O simt cum se strânge din cauza excitației și a orgasmului .
- Fă genuflexiuni ...
- Ce ?
- Ei hai ca doar nu ai uitat ?
Am ghidat o sa stea pe vine și sa se lasă în scula mea întărită din nou și din nou până am ejaculat și eu .
Am rămas uniți încă câteva minute doar respirațiile greoaie ale noastre datorită plăcerii se auzea.
- Darrin , ai terminat în mine .
- Știu , îi zic nonșalant .
- Eu nu iau pastile sau ceva .
- nici eu , îi răspund glumeț .
- Vorbesc serios. Știi ca există posibilitatea să mai apară un copil , nu ?
- păi atunci să lucrăm mai intens la capitolul ăsta ca avem de recuperat niște anii Lămâița .
Acum ia și suge-o !Au trecut 9 luni de când Lămâița era mutată cu mine , mai nou în casă din cartierul nostru . Ea și Akim s au mutat în aceiași zi în care eu am luat o pe Angelina de la spital .
9 luni în care ne am clădit o viață împreună , în care totul a fost mai ușor în doi .
Akim o iubea pe Angelina ca pe ochii din cap . Ce eram eu obsedat de ea la început dar să îl vedeți pe Akim . Are un întreg ritualul dacă vrei să o atingi pe surioara lui .- Darrin ???
- Da Lămâița , Darrrin mi s a rupt apa !!!!
- Ce ? Acum ?
- Nu , mâine ! Acum !!! Mișca- te și ia bagajul și cheam-o pe Lidia să stea cu copiii .
- Dar iubito , Lămâița ..
- Calmează te naibii ca eu nasc , nu tu !
În. 30 de minute eram pe drum spre spital . Nu era departe maternitate și îl anunțasem și pe doctorul care monitorizase
Toată sarcina ca suntem pe drum.
- Aaarghhhh ??!!!
- Lămâița ești bine ?
- Sunt pe dracu !!! Tu mi ai făcut asta nenorocituleee !!! argh!!!
Fir ar să fie de treaba ! Nu-mi am făcut nici un rău , chiar îmi aduc aminte ce plăcere simțea si ea.
- Să dea dracu să faci vreo glumă acum ca te omor !!!
- OK , nu zic nimic . Zici ca te transformi nu alta !!
- Darrin, îmi zice când văd ca se calmează și contracția trece , îmi pare rău iubitule !
- Știu iubito stai liniștit, sunt dispus să încasez orice !
Am ajuns la maternitate în timp record iar acum eram în sala de așteptare.
Mă fierbeau. Emoțiile de vii . Ai sosit și părinții noștri între timp cu copiii.
Nu știam ce urma să avem , nici nu avea importanță . Ne doream copii și atât .
- Domnule Deac ?
- Da ?
- Puteți intra să o vedeți pe doamna Costa !
- Deac , doamna Deac , dar nebuna n-a vrut să își schimbe numele cu care se prezintă dar îți garantez ca e Deac .
- OK , rade doctorul . Felicitări !
- multumesc !
Intru în salon și-mi găsesc pe Irene cu o pungă de gheață pe ea .
- așa trebuie , o întreb ?
- Da ! Iubitule avem ...
- Ești bine ? Este bine ?
- Da suntem bine dar nu vrei să știi ce avem ?
- Știu deja ce avem iubito !
- Dar cum ?
- Așa am simțit eu , este băiat , nu ?
- Darrin dar de unde ...
- Nu știu .. de unde de neunde mereu am știut ca e băiat .
- Și mie de ce nu mi ai zis ?
- ca sa nu ma duci la nebuni ?
Radem amândoi când asistenta intra cu puiul de om în brațe .
Îl plasează la pieptul Irenei și își țuguie buzele în căutarea sânului .
Mă uit la imaginea din fața mea și îmi dau seama cat de bogat sunt în momentul ăsta .
- El e Ayan Darrin Deac !
Mă uit la ea surprins ca alesese numele meu .
- E perfect , mulțumesc iubito !Viața noastră era perfectă . Aveam suișuri și coborâșuri ca fiecare dar le depășeam de mână .
Casa era plină de piciorușe mici de care eram absolut îndrăgostit .
Când învățam din greșeli abia atunci putem și cu adevărat fericiți .
Când nu mai plecăm urechea la oricine apare în cale , când refuzăm să pariem pe iubirea noastră și când , la finalul zilei , ne iertăm reciproc pentru toate lucrurile zise sau facute fără voie .
Abia atunci și doar atunci vom fi cu adevărat fericiți .
A trebuit să stau în iad 5 ani , să mă fac frate cu dracu și să ajung în purgatoriu .
Am stat acolo alți 3 ani până când mi am izbăvit sufletul cu iertare și iubire.
Poate iubirea a fost păcatul meu , sau poate nu dar un lucru știu sigur :
Orice păcat are o iertare și orice păcătos are un sfânt să îl salveze .
Sau mai bine zis : orice sfânt are un trecut și orice păcătos are un viitor !🤍Sfârșit 🤍
Mulțumesc dragilor ca ați stat până la sfârșit !
Povestea a luat câteva întorsături serioase față de cum gândeam eu la început istorioara celor doi , dar de , asta e inspirația și nu știi cum și când te lovește !
Un vot pentru încurajare !!!!
CITEȘTI
Iubirea a fost păcatul meu
Romance#1 în categoria Love și nu numai ! Mulțumesc din inima tuturor celor care au citit și auvotat povestea mea 🤍 Irene, o tânără absolventă a facultății de litere , se trezește intr o situație ce îi dă viața Peste cap . Singură , cu un copil mic , fă...