27 . DARRIN

502 31 2
                                    

Am comis o grav . I am văzut expresia de pe fața când a plecat și era de înțeles .
Am plecat și eu fără să îi mai zic nimic mamei și de 3 ore dau tură prin cartiere și mereu sfârșesc la duplexul ce cândva mi a fost și mie casa .
Să intru să îmi cer scuze ? Știam ca e acasă pentru ca îi văd mașina parcată în fața .
Nu .. mai dau câteva ture , vreo 3-4 ca le am pierdut naibii șirul când îl văd pe labagiul de seara trecut cum intră în duplex cu un buchet de trandafiri albi .
Ei hai ca e culmea .
Fierb pe dinăuntru și mi vine să mă duc să îi sparg capul direct. Ăsta a înnebunit cu florile , zău .
Clar acum nu mai puteam să mă duc la ușa ei , ca aș fi picat ca musca în lapte și i aș fi făcut mai mult rău .
Ce naiba să fac ?
Îmi storc creierii și îmi aduc aminte ca seara trecută i am lăsat mesaj .
Deschid conversația unde mă lăsase cu seen și ca un adevărat " interlop " mă duc și mă uit pe geam .
Se pare ca am înnebuni oameni buni !! 
Cineva sa sune la nebuni să vină să mă ia .
Ce pielea carasului beleam aici ? Ce voiam să fac ?
Eram mai rău ca un adolescent cu hormoni extra .
Mă uit pe fereastră și îl văd pe tristul ăla cum stă pe canapea , pe canapea unde cu câteva seri în urmă am sărutat -o și ca un nemernic cu diploma am plecat lăsând-o fierbinte .
Îi dau mesaj :

D : • albul nu mai e la modă
Aștept să îi văd reacția dar nimic , nici nu verifică blestematul ăla de telefon .
Mă urcă înapoi în mașină înainte ca unul din vecini să mă reclame la poliție ca aș fi vreun obsedat care urmărește femei pe geam .
Mai aștept ca te va minute dar tot nimic .
E clar .
Ăla a venit cu gândul să facă ceva în seara asta și eu stau ca prostul în mașină fără să pot face nimic .
Ăla o să își atingă scopul și eu o să fiu și mai lovit ca acum . Nu voiam să îi știu pe amândoi făcând dragoste , nu.
Nu aveam nici un drept pentru ca și eu la rândul meu comisesem erori grave cu Raissa ,dar să o știu atât de intimă cu alt bărbat mă sfâșia pe dinăuntru .
Trebuie să plec , chiar acum !
Și ce credeți ? Tot dau roata de 2 ore . N am plecat nicăieri , am vrut , Dumnezeu mi e martor ca am vrut dar nu am putut .
Sunt egoist , știu dar ea e a mea .
Opresc mașina în fața duplexului și mă duc mai hotărât ca oricând să lămurim treaba .
Ciocan de câteva ori  nerăbdător dar se lasă așteptată .
- Imediat , aud din partea cealaltă .
Deschide ușa și rămâne blocată când mă vede .
- Tu ...
- Eu ..
- Ce naiba faci aici ?
- Am venit sa imi cerc scuze pentru mai devreme .
- Serios ? Mie mi se părea ca vorbești serios .
- Nu mă inviți înăuntru ? E nepoliticos să stăm în ușa .
- Am învățat ca atunci când e vorba de tine e necesar să fii nesimțită .
- De unde atât tupeu ?
- De unde , de neunde te rog să pleci ...
- De ce , iubi nu mă suportă ?
- Nu știu despre ce vorbești așa ca te rog să pleci .
- Despre Alex ...
- De unde naiba știi ...
Stai . Nu mă intereaseaza.  Te rog să îți vezi de viața ta și eu o să încerc să o salvez pe a mea , așa fututa cum e .
Punct ochit , punct lovit !
Mi a închis și ușa în nas .
Așa îmi trebuie ! Nu mă învăț minte niciodată. Irene e un capitol închis pentru mine și eu trebuie să accept asta . Trebuie să îmi văd de viață și aia e.
Plec și acum știu ca va fi pentru totdeauna . Nu pot să continui să fac asta .
Gata !

< După 5 luni >
- Mama ți am zis , tu organizează totul cum vrei . Pe mine nu mă interesează .
- Ce naiba e gălăgia aia acolo Darrin?
- Sunt pe șantier .
- Pe șantier ? Măi copile , practic ai dormit acolo în ultimele 5 luni de când ai început construcția .
- Da , pentru ca este proiectul meu de suflet .
Pentru ca aici va fi și casa mea și pentru ca mă simt bine aici mama , între muncitori .
- Am înțeles asta dar nu muncitorii au nuntă în 2 săptămâni . Și Raissa e mai stresată ca niciodată . Știi ca stresul afectează sarcina .
- Știu mama , dar ea zice ca e ok plus ca nu am lipsit de la nici un consult .
- Tu și tatăl tău semănați leit . Vă iubesc de mor dar în unele zile v aș omori cu mâna mea .
- Și eu te iubesc mama . Ne vedem diseară, bine .?
- Bineee ...
Jur ca femeile sunt cele mai crizate ființe .
N am putut să văd așa ceva ... întâi Raissa cu sarcina ca și a nenorocit viața apoi mama Care mă freacă la icre pentru fiecare nimic legat de nuntă  de parcă mă și interesează pe mine dacă șervețele au culoarea untului sau a cremei de unt . Doamne ferește așa ceva .
Da , Raissa e însărcinată în 5 luni și puțin .
Îmi pare rău ???
Nu !
Mă bucur ????
Da .
Mereu mi am dorit copii și dacă Dumnezeu a socotit ca Raissa e cel ce mă va face tata , așa să fie . De când am aflat am încercat să fiu mai implicat în relația asta , am încercat să fiu fidel si clar să nu mai urmăresc fantome ale trecutului .
În șantierul meu totul mergea struna , unele vile erau gata , mai rămăsese  un duplex și casa mea . Vor fi și alea gata în cel mult 3 luni iar oameni vor putea locui aici tot atunci .
Sunt fericit . Simt ca viața mea are în sfârșit un sens și ca merg pe drumul care trebuie .
Nunta e în două săptămâni și sincer abia aștept să treacă pentru ca la câți nervi mi-a făcut maică mea cu pregătirile ai impresia ca se organizează nunta pentru Prințul William .
- Domnule Deac , puteți veni puțin ?
Directorul de șantier , Marius , era unul dintre cei mai buni oameni . Toți erau buni , alesesem cu grijă firma constructoare și eram mândri să îi numesc familie pe toți .
- Spune Marius .
- Ultimul Duplex știu ca este diferit de celelalte .
- Adică ? Nu știu nimic . James s a ocupat de vânzarea lui și Alina de proiect . Dacă vrei îi putem suna .
- Sigur pentru ca vreau să fie totul perfect.
- Alo , James poți să o bagi și pe Alina intr o conferință ?
- Sigur , imediat !
- Bună băieți !
- Sunt pe șantier cu băieții...
- Iar ??? Întreabă amândoi odată .
- Daa le răspund dându-mi ochii peste cap .
Avem o problemă la ultimul duplex . Din ce am înțeles modelul e diferit de restul ?
- Daa , doamna care a cumpărat a cerut ca apartamentele să fie de fapt un întreg . Nu le vrea separate.
- De ce ?
- Nu știu , n am întrebat o dar dacă vrei îți pot da numărul .
- Nu , e ok , doar vorbește cu Marius să îl lămurești .
- Mariusss... te sun acum !
- Bine doamna !
- James mai ești ?
- Sunt frate . Ia zi ...
- Cine a cumpărat ultimul duplex ?
- Nu mai știu exact numele doamnei dar dacă vrei caut și te anunț mai târziu , bine ?
- Bine ! Mersi !
Închis și plec spre mașină. În drum spre casă alor mei trec pe la cofetăria preferată a mamei și cumpăr câte ceva dulce pentru fete .
Peste drum de cofetărie văd un băiețel cunosc .
Akim !
Ce mare se făcuse ! Nu îl mai văzusem de la ultima noastră ieșire . Îi promisesem ca îl mai plimb dar nu am avut cum .
Îl văd cu o femeie mai în vârstă și o recunosc ca fiind mama Irenei.
Urmă sa aflu dacă bebe era băiat sau fetiță în seara asta .
Pentru mine nu avea importanță , eram multimit să fie sănătos .
Ajung acasă și o văd pe Raissa țopăind de pe un picior pe altul .
- Bună iubi , ce faci ?
Îmi sare în brațe și mă sărută .
- Bună îi zic .
Ce faci aici ?
- Surprizaaaaa!!!!
Întreagă familie era aici . Bunicii mei , familia Raissei , părinții mei dar și Bodgan si Laura  și alți câțiva tovarăși inclusiv James și Alina .
- Ce ...
- Gender Reveal iubi!!!

Iubirea a fost păcatul meu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum