După ce am anunțat logodnă mea cu Raissa mă așteptăm oarecum la o reacție din parte ei.
N-am avut rezultatul scontat dar nu contează . Știu cât de prefăcută poate fi .
Mi-am pierdut timpul printre ivitati cu Raissa agață de brațul meu .
la un moment dat îl văd pe tată pe ringul de dans cu nimeni altă decât Irene .
- Raissa, hai să dansăm .
- Dar dragule sunt obosită .
- Raissa...
Am apucat-o de mâna cu ghearele alea de pisica și ne-am dus pe ringul de dans.
Mama nu știa să danseze dar eu am învățat.
ORchestra a început melodia ce o cunoșteam foarte bine și m-am bucurat .
În Momentul desprinderiii de partener , am prins -o pe ea.
Nu i-am zis nimic , doar am privit-o. Văd în ochii ei curiozitate , supărare , nervi dar nu îmi pasă.
O strâng și mai tare de mijloc și îi lipasc sănii de pieptul meu.
SLăbise și încă mult. Sănii din care aș fi vrut să mă înfrupt acum 3 ani au ajuns pe jumătate, șoldurile cărnoase erau duse .
Anii n-au iertat-o nici pe ea cum nu m-a iertat nici pe mine.
Am renunțat la glume și am devenit mai sobru.
Am renunțat la multe.
-Eșți sigur că logodnica ta e în regulă cu asta ?
- Acum poți pleca !
- Nu te flata singură , e doar un dans .
Îi vorbeam că un gloan dar nu îmi pasă .
O studiez puțîn și îmi dau seama cât de mult a a schimbat și ea . Rochia ce o poartă îți face minte să o ia razna cu decolteul adânc și spatele gol.
O strâng puțîn mai tare și o apropii la da mine .
Simt că vrea să plece .
- E nepoliticos să pleci în mijlocul unui dans .
- Cred că am dansat suficient .
- Eșți imatură , îi răspund și îi văd pupilele cum se dilată ,. O deranjăm dar nu îmi pasă .
Melodia s a încheiat .
- Acum poți să pleci . I am eliberat mâna și mi am văzut de drum .
Nu mă simt confortabil să mă comport așa dar asta merită. Ea e cauza rănilor mele . E ea blestemul meu .
Mă duc înapoi spre blondă care oricum nu păruse interesată de dans ci mai degrabă de șampanie .
- Mergem ?
- Deja ? Dar e abia 11 .
- Sunt obosit și cred că și tu .
O iau de mână și mă duc să îmi anunț părințîi de plecare .
În drum spre casă tot ce puteam să simt era mirosul parfumului ei și pielea ei fină ce făcuse contact cu mâna mea .
Nu puteam să îi permit să mă rănească din nou . Trebuie să fiu puternic .
Trag pe dreapta și o apuc pe Raissa de cap și îmi zdrobesc buzele de ale ei . E puțîn surprinsă dar mă sărută la rândul ei . O trag peste mine și îmi strecor mâinile sub rochia obscen de scurtă pe care o poartă .
Am nevoie de sex că să revin cu picioarele înapoi pe pământ
Îi ridic rochia și îmi strecor două degete în ea . Era udă .
Îmi geme în gură și se lasă mai tare peste degetele mele .
Bag mâna între noi și îmi eliberez penisul . Îmi pun prezervativul și o împing în el .
Gură o acopăr cu a mea și-ar mâinile o instruesc cum să se miște . Îi prin un sfert între dinți și strâng . Geme de durere dar nu îmi pasă . Îl ling și îl sug până când durerea se transformă în plăcere . Începe să se miște frenetic în penisul meu care mai are puțîn și explodează . o simt că e aproape de climax și atunci mă eliberez și eu ..Un sunet gurutal îmi părăsește gâtul . Rămânem așa un timp după care o împing înapoi pe scaunul ei.
- Cea fost asta ? mă întreabă curioasă .
-Sex ce ți se pare că a fost ?
- Așa din senin ?
- Nu știam că îți trebuie un anumit moment să faci sex.
- Nu e asta , doar că .. a fost altceva . față de ce am făcut până acum.
Ai fost mai excitat decât ai fost în ultima luna. Nu mă înțelege greșit , ai fost ....bun, dar azi te-ai depășit pe ține.
- Ți se pare doar.
Evit conversația care știu unde v- a duce și care nu mă ajută cu nimic. Sexul e sex și punct.
Ajungem acasă și intrăm în dormitor. Mă duc direct la baie deoarece simt o nevoie mare să mă eliberez de parfumul Raissei , care era atât de dulce că te leșînă efectiv.
Intră și ea după mine în baie și se dezbracă . Deși nu m-am întors cu față la ea o simt . Intră lângă mine în dus și începe să îmi maseje umerii.
- RUndă 2? mă întreabă languros.
Pentru că nu am reușit să îmi stavlesc poftă nebună de mai devreme o apuc de ceafă și o lipesc de zidul dușului.
- O să îți rup curul pentru asta .
- Oo..
- O , chiar așa...
ÎI frământ sănii și îi sărut spatele gâtului. Se arcuiește că o felină sub atingerile mele și își împinge fundul înspre mine.
ÎI bag mâna între piciodare și îi masez clitorisul. Geme că o nebună când simt că e aprope îmi retrag mâna și îmi poziționez penisulu la intrarea în curul ei.
Era tare și avea să îi rupă curul în două dar acum era ultimul lucru care mă interesa.
Îmi împing capul în anusul ei și geme în timp ce se retrage.
- Mă doare Darrin.
-Shh... nu te va mai durea. o să îți placă.
bag mâna inapii între noi și îi masez păsărică umflată ceea ce o face să se relaxeze și amicul meu să între tot în ea.
Încep să pompez că un nebun . O apuc de par și trag în spate.
Asta e sex lipsit de sentimente , sex caRNAL , DUR ... NOUĂ MEA PREFERINȚă.
Îmi dau drumul în curul ei iar jeturile mele o umplu până da pe dinafară.
gafaim amândoi pentru că a fost intens și pentru mine.
ies din ea și aleg să o ignor pentru restul serii.
I-a fost de ajuns pentru o săptămâna . Sunt curios dacă mâine va putea sta în fund.
CITEȘTI
Iubirea a fost păcatul meu
Romance#1 în categoria Love și nu numai ! Mulțumesc din inima tuturor celor care au citit și auvotat povestea mea 🤍 Irene, o tânără absolventă a facultății de litere , se trezește intr o situație ce îi dă viața Peste cap . Singură , cu un copil mic , fă...