29. DARRIN

504 36 8
                                    

Nu era posibil ! Refuz să cred așa ceva .
Dacă accept asta înseamnă ca viața din ultimele 5 luni a fost o minciuna . Ca eu sunt un încornorat cu diploma și ca poate fetița nu e a mea .
Ma duc in biroul mamei și mă așez pe canapea. Îmi iau capul în mâini și încerc să îmi spui ordine în idei .
- Mami ...
Ridic capul să o văd pe femeia care mi a dat viață , în lacrimi .
- nu și tu mama , te rog .
- Darrin dacă e adevărat? Daca te înșeală ? Ce naiba facem ?
- Ce sa facem mama , uite stăm , ce sa facem ...
- Nu e timpul pentru ironii .
- Tu nu vezi ca viața mea e dată peste cap din nou din cauza acelei femei mama ? Tu nu vezi cat rău aduce ea în viața mea ?
Marile dezamăgiri din viața mea au avut loc din cauza ei . Cum aș putea să o cred ? Spune-mi mama ?
- Irene nu ar avea motiv să mintă Darrin.
- Ba ar avea ! Nu vrea să mă vadă fericit mama , asta e clar .
- totuși trebuie să analizăm situația și să vedem dacă la capătul minciunii ăsteia cum îi zici tu , să nu cumva să. Fie un adevăr .
- Nu !
- Darrin...
- Refuz sa cred asta mama și refuz sa fac ceva acum .
- Dar...
- Dar ce ? Ce naiba vrei sa zic ? Ca nu mai fac nunta mâine din cauza unei suspiciuni ? N am timp sa fac test ADN și nici să investighez .
Ce naiba vrei să fac ?
- Sa luam astea treptat ,pentru ca vreau sa fii împăcat cu asta . Dacă mâine faci nunta și după afli ca te înșeală ce faci ?
- Ce face tot omul mama , divorțez ..
- Și ii dai ei jumătate din ce te ai chinuit ? Darrin ...
- Mama , te rog . Nunta merge înainte  pentru ca refuz să mai cred în vorbele viperei aceleia .
Dacă nu ai alt motiv mai întemeiat sau vreo dovadă ca asta s a întâmplat , atunci te rog să îți vezi de treaba ta , ok ?
- Dar ...
- Nici un dar . Am zis și cu asta am încheiat . Nici nu vreau să îți mai menționez să nu cum va să aduci subiectul ăsta în discuție acasă .
O țintuiam cu degetul arătător pentru ca voiam  să acasă cat de serios sunt .
Plec de la ea mai nervos ca niciodată .
Gândurile nu îmi dau pace și nu știu ce naiba să fac.
Neliniștea și dubiile au încolțit deja în sufletul meu dar cu cine să vorbesc ?
Pun mâna pe telefon și îl sun pe Bogdan.
- Alo ?
- Ce faci frate ?
- Uite sunt cu capul vraiște . Aș vrea să îți cer părerea și să fii sincer cu mine .
- Spune fratele meu .
- să zicem ca am aflat de la o sursă care nu e în totalitate credibilă , ca Raissa m ar înșela ...
O liniște apăsătoare se aude de la capătul celălalt .
- alo ?
- Sunt aici frate , continua..
- Nu știu ce să cred Bogdan . Ce să fac ? Mâine avem nunta . Nu pot anula tot și mă gândesc și la posibilitatea ca fetița să nu fie a mea și asta mă termină psihic .
- Frate eu zic ca nu e cazul sa pleci urechea la toată lumea . Se vede ca Raissa te iubește și asta contează . Cine e sursa ?
- N-are importanta ... deci zici sa merg înainte cu totul ?
- Da frate ! Totul e ok , îți zice fratele tău !
- Bun , mersi Bogdan !
- Oricând ai nevoie frate , știi ca te iubesc !
Închid și merg pe șantier unde îmi petrec și restul zilei .
Ajung undeva seara acasă și refuz să mai vorbesc cu mama poate așa evit orice moment aiurea .
Raissa stătea la părinții ei în seara asta .
Toate păreau pregătite în casă și la fel eram și eu .
Viperă aia doar vrea să îmi facă rău , sunt sigur . Când vede ca nu m am mai dus ca un plânge pizda la ea la ușă acum și-a scos ghearele .
Cat de mult se poate schimba un om . Dacă mi ar fi zis cineva ca Lămâița mea avea să se transforme în babă cloanta nu aș fi crezut nicicând .
Dar lumea se schimbă în funcție de interese , asta îmi e clar .
Mă zvârcolesc până pe la 4 dimineața când telefonul îmi vibrează pe noptieră .
Un mesaj de la ... Irene .
Văd bine ?
Ce naiba mai vrea ? Să se asigure ca M a distrus ?
Îl deschid .

• Cuvintele rănesc uneori mai mult decât orice .  Asta ar fi trebuit să știi cel mai bine .
Cuvintele tale m au ars astăzi Darrin dar sunt dispusă să ma fac scrum și cenușă ca tu să deschizi ochii și să nu faci greșeala vieții tale .
Nu mai am așteptări de la viața asta , m a furut de prea multe ori dar dacă e ca unul din noi să fie fericit , măcar să fie și împăcat cu asta .
Îți las mai jos " minciuna" mea .

Și încă ceva ...
Să uiți cine sunt și cum mă cheamă. Pentru tine Irene a murit astăzi , tu ai omorat-o!
Îți doresc să fii fericit !•

Dau scroll si mai jos găsesc poze cu Raissa și cu ... Bogdan ??? Ăla e Bogdan ? Sarutandu- se ...
Nu . Se. Poate . !!!
Bogdan ? Fratele meu ?
Mă uit și dau și zoom ca nu cumva ochii să nu perceapă bine ce văd .
Dar era adevărat .
Cei doi împreună și eu ca ultimul prost din lume .
Îmi venea să mor și să intru în pământ .
Ce să fac ? Ce pot să fac ?
Viața mea s a dus pe apa sâmbetei . Clar nu sunt un bărbat care să accepte infidelitățile partenerei , dau respect vreau respect .
Dar copilul ? Copilul meu ?
Ce fac dacă se dovedește a nu fi fetița mea ? Cum îmi continui eu viața ? sunt atât de pregătit să devin tată ... nu ! Nu vreau să îmi imaginez așa ceva .
Ca n au înșelat amândoi d a , dar copilul ... copilul e al meu .
Pun mâna pe telefon și sun la singurul care mă poate scoate din rahatul ăsta acum ;
- James ?scuze ca te deranjez la ora asta doar ca nu avem timp de pierdut .
- Darrin , ce e ? Ai pățit ceva ?
- și încă câte . James , tu ești salvarea mea .
- Darrin mă sperii ..
- Am nevoie ca tu să faci ceva pentru mine ...
- Sigur dar ce ?
- Îți zic imediat doar ca am nevoie ca asta să rămână doar între noi doi .
- Sigur ,Ce vorbă este asta !?
- Bun , pentru ca o sa am nevoie de tot calmul din lume și toată tăria de caracter sa duc toate astea la bun sfârșit .

Iubirea a fost păcatul meu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum