Am atâtea emoții pentru seara asta . Petrecerea asta este foarte important pentru noi și trebuie să iasă bine . Vor veni și autorii publicați dar și alții pe care ne am dori să îi publicăm .
Îmi iau rochia roșie pe care am pregătit o pe umeraș de două zile . Am slăbit fără să vreau iar acum îmi permiteam să port o rochie pe corp.
Roșie , 3 sferturi , plină de cute cu bretele subțiri și decolteu în formă de inimă , rochia asta era perfectă . Am asortat o pereche de sandale argintii și un șir de perle ce atârnă pe spatele gol . În păr aveam acum șuvițe roșii .
Nu mai rămăsese multe din vechea Irene . Cine putea să mă judece ?
Nimeni ! Numai eu știu prin ce am trecut toți anii ăștia , de la 18 ani până acum am tras mai multe suferite . Acum e timpul să mă bucur de viață .
Nu mi am făcut relație și nici nu aveam nevoie . Am avut câteva încercări eșuate de date uri dar toate au sfârșit la fel .
Nu mă potriveam pur și simplu cu ei .
Am ales să mă concentrez pe editura și pe Akim care apropo are 3 ani și jumătate și merge la grădiniță .
Este năzdrăvan și energic ca abia mai pot ține pasul cu el . Acum este la mama .
M am împăcat intr un final cu ai mei . Cum am zis, toată lumea merită o a doua șansă .
Akim avea nevoie în viața lui și de bunici și cum părinții răposatului nu voiau să audă de el , aia era .
Îmi iau gentuța cu perlute si ies pe ușă . Mă urca în Audi ul parcat în fața blocului și pornesc spre , unde credeți , Snagov . Am lăsat-o pe Lidia să aleagă locația și după lungi căutări a revenit la Palatil Snagov . Aerul boem al locului era perfect pentru editura noastră .
Dau drumul la muzică în mașină și fredonez Bruno Mars- Grenade
Black, Black , Black and Blue
Hit me till i" M numb
Tell the devil i sau Hey
When you go back from where ur from ...
Mad woman , bad woman ...Am ajuns la destinație relativ repede , am coborât și pășit pe alea din fața palatului , unde se afla și o fântână arteziană superbă .
Mi se placă să locuiesc intr un loc ca asta dar asta nu se va întâmpla .
La intrare erau bounceri ce verificau listele cu invitați , înăuntru era totul decorat în alb sidefat și verde .
Flori natural atârnau intr un fel nemaivăzut din tavan iar mesajele erau încercate cu frezii . Mirosea a artă și a divin .
lLidia era deja acolo cu Dragoș . Îmbrăcată intr o rochie roz pal era absolut superbă . La anii ei sa arăți așa e de-a dreptul incredibil . Cei doi fac o pereche e parcă ruptă din revistele de modă . Frumoși și parcă de neatins .- Bună Lidi , bună domnule Dragoș.
- Cum vine asta , Lidia e Lidia și eu sunt domnule ?
- Păi , îmi e mai ușor așa , cu Lidia lucrând .
Nu vreau să vă par lipsită de respect .
- E hai ca acum e culmea . Poți să îmi zici Dragoș ca nu sunt așa bătrân . Plus de asta ca suntem parteneri în afaceri , sau m ați exclus de tot ?
- Nu iubitule , cum poți să spui asta ? Cei doi se sărută în fața mea fără pic de rușine .
Mi ar plăcea intr o zi o relația ca a celor doi .
Dragoș pare dur dar în fața Lidiei nu reușește niciodată .
- Atunci Dragoș să fie .
- Așa mai vii de acasă Irene .
Se uită la ceas și înapoi la Lidia.
- Cred ca e aproape timpul iubito !
- Vai , câte emoții am ! Irene Vii cu mine pe scenă pentru discurs ?
- Sigur atâta timp cat nu trebuie să vorbesc .
- Haha ! Fac eu asta tu doar să fii acolo lângă mine , bine ?
Lumea sosise iar eu îmi frângeam mâinile de nervi . Urmă ca Lidia să ține un discurs despre activitatea noastră . Erau 300 de persoane cu ochii ațintiți asupra scenei . Îmi venea să intru în pământ de rușine , serios.
- gata ?
- Gata , îi zic nesigură .
Urcăm treptele scenei amplasate strategic ca toată lumea să ne vadă și imediat se face liniște .
- Bună seara ! Eu sunt gazda dvs Lidia alături de partenera mea Irene . În primul etanș vreau să vă mulțumesc pentru prezența și încrederea pusă în noi . Ne bucurăm să vedem atâția tineri talentați la un loc și suntem încântate să fac parte din povestea voastră .
De asemenea și celor cu care până acum nu am colaborat dar sunt prezenți aici dorim să vă arătăm profesionalismul de cat eram dovadă și poate așa vă putem convinge ca editura LidBooks e ceea ce căutați .
Aș vrea să le mulțumesc și angajaților noștri fără de care toată munca nu ar putea fi posibilă dar și familiilor noastre .Inevitabil ochii mi au zburat la masă nostra . Din partea mea nu era decât Ela , dar din partea Lidiei erau Dragoș și părinții acestuia .
Chiar se înțelegeau acum când toate neînțelegerile fuseseră lămurite.
Privesc atent și văd ca În dreapta lui Dragoș stă un bărbat brunet ce îi semăna la perfecție .
Să fie chiar el ?
Nu semăna cu Darrin ce îl știam eu . Bărbatul din fața mea ce mă sfredelea cu privirea era matur , barba era mare dar ochii negri erau aceiași .
Am simt cum mă arde privirea lui și îmi întorc atenția către cineva din dreapta lui , o femeie frumoasă dacă e să fiu sinceră , blondă . Seamăn cu cineva pe care nu l am mai văzut de mulți ani .
Să fie oare Raissa ?
Nu ! Nu cred !
- In încheiere aș vrea să îi mulțumesc și celei mai importante partenere , Irene..
Sunt ruptă din șirul gândirii și aterizez înapoi pe scenă.
- Fără ea visul meu ar fi rămas doar un vis .
O îmbrățișez și îi mulțumesc la rândul meu .
Ropote de aplauze se aud în jurul nostru și cred ca e momentul să ne retragem după scenă .
Ne îndreptăm spre masa noastră și un nod mi se pune în gât . Trebuie să stau față în față cu trecutul și să nu îmi pese . Îi promisese Lidiei ca nu mă Voi lăsa afectată de întâlnirea asta dar emoțiile mele nu pot fi controlate cum îmi doresc .
Încerc din răsputeri să nu mă dau de gol .
- Ce mândra sunt de tine , Irene , îmi spune Ela după ce mă așez la masă lângă ea s.
Evit să îl privesc chiar și pentru o secundă pentru ca nu știu cum voi reacționa .
- Mulțumesc Ela ! Îți mulțumesc din inimă pentru toți anii ăștia de prietenie .
- Felicitări amândurora , spune Dragoș ridicând paharul de șampanie. Sunteți o adevărată inspirație fetelor !
- Multimim , răspunde Lidia înaintea mea .
- Mulțumim , răspund și eu și încerc să îl privesc doar pe Dragoș dar ochii îmi aterizează pe fiul lui care apropo arăta demențial .
Îmi frec picioarele între ele pentru ca simt un val de căldură ce îmi străbate corpul când simt privirea lui pe mine . Știu ca mă privește , o simt dar nu vreau să îi dau satisfacție .
- Mama , tata , îl aud vorbit pentru prima dată în seara asta .
- Da dragule ..
- În primul rând voiam să te felicit pentru ce faci mami , ești o femeie cu adevărată puternică
- Mulțumesc inima ...mă faci să plâng .
- În al doilea rând voiam să vă mai spun ceva cu ocazia asta . Vreau să vă prezint pe cineva important și vreau să vă spun ca ...
Ridic ochii din farfurie și îl privesc atentă la fel cum mă privea și el .
Se uită în ochii mei și adaugă :
- Ea este Raissa , logodnica mea , ne căsătorim în 6 luni .
CITEȘTI
Iubirea a fost păcatul meu
Romance#1 în categoria Love și nu numai ! Mulțumesc din inima tuturor celor care au citit și auvotat povestea mea 🤍 Irene, o tânără absolventă a facultății de litere , se trezește intr o situație ce îi dă viața Peste cap . Singură , cu un copil mic , fă...