6 luni mai tarziu.
- Mama , trebuie sa mai pleci și acasă nu poți să stai la mine tot timpul .
- Știu Irene dar atât îmi place să stau cu Akim ca nu vreau să mă plec .
- Știi ca Irene are dreptate Camelia .
Trebuie să mergem și acasă .
- Nimeni nu te a întrebat nimic , Liviu.1 an mai târziu
- Încă am coșmaruri Ela . Aseară l am visat pe el . Din nou ...
- Eu ți am zis să mergem la ghicitoarea aia , doar să vedem dacă e adevărat .
Eu cred în astea , nu știu despre tine dar eu chiar cred .
- Mergem poate așa scap și de gura ta !O săptămână mai târziu
- Alege o carte .
- Fie ..trag din pachet una și și o întind .
- Un bărbat brunet îți bântuie visele . Ai o istorie cu el dar ceva v a despărțit .
- Ella cumva ai spus ..
- Nimic , jur !
- Mai trage una , îmi zice vrăjitoarea din fața mea.
Nu pot să cred ca sunt aici .
- Bărbatul ăsta te a iubit mult dar ceva l a îndepărtat , tu l ai îndepărtat .
Văd aici ca viața nu ți a fost ușoară . Ai un copil .
- Da , un băiat .
- Baiatul tău va fi salvarea ta .
- Adică ?
- Destinul nostru se crează în funcție de alegerile noastre .
- Hai ca m ai lămurit .
- Eu îți zic ce văd . Nu văd în cărți ce ai mâncat azi dimineață , văd doar ce mi se permite.
- scuzați mă . Continuați vă rog.
- Alege ultima carte .
Cu inima cat un purice pun mâna și aleg ultima cărticică .
Nu credeam în tarot dar femeia asta avea așa un vibe de ți se zburlea părul pe tine și tot ce îmi zisese până acum fusese adevărat.
- Viața îți va aduce 3 cumpene : trecut , prezent și Viitor , brunetul ți a fost trecut , un blond ți a fost prezent iar viitorul îți este încă ascuns .
- Super! Asta înseamnă ca brunetul nu va fi viitorul ? Scap de blestemul lui ?
- Mi e greu sa cred ca știe el ce e ăla blestem . Nu e de la el ce ți se întâmplă . Este de la viața , ai avut niște datorii karmice de plătit iar viața ți le a taxat . Ce ți e scris în frunte ți e pus .
Viitorul îți e ascuns , dar întotdeauna poate lua două căi : cea adevărului , a iubirii și iertării sau calea trădării a , a minciunii și suferinței .'
- Oook...Îmi dau ochii peste cap pentru ca până acum viața mea așa a fost . Și să nu îmi spună ea mie ca așa am ales eu pentru ca nu eu am ales toate astea prin câte am trecut .
2 ani mai târziu
- Mama ți am zis de ieri ca azi nu pot veni , Akim e la creșă iar eu am programare .
- Unde ai , o aud curioasă prin telefon .
- La doctor .
- Ce doctor , ești bolnavă sau ce ?
- N am nimic doar ca nu pot dormi foarte bine .
- Irene , e de la serviciu . Ți am zis de atâtea ori ca muncești până mă epuizare .
- Mamaaa , trebuie să trăiesc din ceva . Din câte știu statul acasă nu plătește facturi ....
- Bună ziua Doamna Costa , intrați vă rog .
- Bună ziua !
- Spuneți vă rog cu ce vă pot fi de ajutor ?
- Sunt în dilema . Sunteți ultima mea speranță .
- Cum așa ? Un psiholog să fie ultima speranță ?
- dl doctor , am încercat pastile , terapii , vrăjitoare , absolut tot . Nu mă pot odihni noaptea. Dorm , dar mă trezesc mai obosită decât m am culcat .
- De obicei cauza acestui lucru este munca în exces.Cumva ați muncit extra în ultima vreme sau v ați epuizat ?
Dacă l aș minți însemna ca am venit degeaba la ele.
- Da , răspund calm.
- Păi asta e simplu . Dacă nu vreți să ajungeți la un spital de boli mentale atunci vă sugerez să renunțați la job ul de acum și să vă căutați ceva mai puțin solicitant . Eu sunt psiholog , prin definiție și trebuie să vă ajut pe dvs să vă înțelegeți , nu mi aș dori să vă trimit la psihiatru pentru consult și nici pe la spitale de așa natură . Vreau să vă fiu de folos pentru ca știu ca se poate .După alte 3 săptămâni
- Ela , ți am zis, mi am dat demisia pentru ca nu mai puteam continua asa , era eu sau spitalul de nebuni și eu chiar vreau sa îmi cresc copilul .
- Știu , sunt egoistă pentru ca îmi doresc sa fi din nou colega mea .
- Sunt prietena ta și acum te rog să mergi cu mine să îmi caut un job nou .
- Sigur nu vrei la un magazin de - sta de prin mall ?
- Elaa ... nu .
- Bine , Bine ..
- Irene ?
Îmi aud numele de undeva din spate și mă rotesc deși cunosc vocea care m a strigat .
- Doamna Lidia , ce mai faceți ?
- Bine drăguță , uite pe la cumpărături . Tu ce faci ? Cum mai ești ? Mi ai promis o cafea acum ceva timp...
Mă simțeam prostii pentru ca știam amândouă ca o evitasem
.
- știu și îmi pare rău ca...
- Nu e nimic , uite poți să te revanșezi acum . Mergem la Starbucks să bem una , ce zici ?
- Păi eu , adică eu și Ela eram ..
- Nu ți face griji Irene ,eu și așa trebuia să plec . Ne auzim , ok ?
Mă sărută pe ambii obraji , o salută respectuos pe Lidia și pleacă .
- Deci mergem ?
- Sigur ca da .
Am comandat fiecare ce a vrut și m am simțit datoare sa ii fac cinste deși a insistat să plătească ea . Îi eram datoare cu cafeaua asta .
- Și ce ai mai făcut ? De la gala aia nu te am mai văzut .
- Nimic deosebit , muncă , acasă , copil și se tot repetă .
- Hihi .. da .. așa este . Apropo , nu știam ca ai copil . Darrin mi-a. ..
Auzi du i. Numele stomacul mi s a strâns . Știam ca era inevitabilă discuția despre el pentru ca în fond și la urma urmei e mama lui dar oricum senzația e rea.
- Da , răspund scurt și mă rog să nu continue subiectul despre El .
-Dumneavoastră?
- Eu , ei bine , sunt bine . Nu credeam ca i să fie așa extenuantă viața asta dar încerc să fac cat mai multe . Am o editura nouă deschisă pe numele meu cadou din partea lui Dragoș .
Îmi tot bat capul angajări și acte .
- Editura cum se face ?
- Păi sunt fana cărți de dragoste de când mă știu și am descoperit o aplicație în poți citi cărțile scrise de autori amatori . Am simțit nevoie să îi ajut și i am zis lui Dragoș despre asta . Bineînțeles ca în familia Deac orice e posibil așa ca uite mă .
Eu nu sunt editoare însă imi place să citesc . Am nevoie ca cineva să știe cum merge lucrurile astea , unde mai trebuiesc editate și ce e pretabil .
- Păi eu caut un loc de muncă ... adică nu sunt editoare dar am terminat jurnalism și am lucrat pentru Elle . Am scris articole și știu cam cum merge branșa asta . Dacă vreți să vă ajut , cu mare drag pot încerca . Fără să mă plătiți o săptămână de probă .
-Serios ? Vrei să mă ajuți ?
- De ce nu aș vrea ? Chiar îmi căutam un job diferit de ce am lucrat până acum și cum dvs aveți nevoie putem încerca amândouă . Ce spuneți ?
- Păi ce să zic , sunt fericită ! Cred ca Dumnezeu mi te a scos în cale astăzi .
Zâmbească pentru ca pentru prima dată după mult timp mi se întâmplă și un lucru bun .1 an de când m am angajat la LidBooks
-Mulți ani trăiască , la mulți ani !!!!
Eu și Lidia suflam în lumânări amândouă odată .
- LidBooks tocmai a sărbătorit cel de al 100 autor publicat ! Mulțumesc tuturor pentru eforturi dar cel mai mult îți mulțumesc ție Irene , fără tine visul meu nu ar fi izbândit.
- Nu mă face să plâng Lid . Eu îți mulțumesc ca mi ai dat o șansă acum 1 an . Viața mea s a schimbat radical de când fac parte din familia LidBooks și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru tine în fiecare zi .
O strâng în brațe pentru ca în ultimul al ne am fost sprijin , prieten , confident una alteia . Am clădit amândouă povestea asta și îi sunt recunoscătoare pentru tot .
Ne spuneam totul una alteia și o consideram deja familie . În rarele momente în care îl mentiona pe Darrin era doar să îmi spună cat de mândra este de el . Știa cat suferisem înainte și nu voia să îmi mai deschidă rănile iarăși iar pentru asta mă bucuram .
- Nu uitați , mâine seară este noaptea noastră ! Vom sărbători în stil mare deci , fugiți și pregătiți-vă !
Valabil și pentru tine draga mea .
- și pentru tine .
-
Radem împreună și ne îndreptă care parcare .. ce credeți ? Am permis și am și mașina ! Se pare ca mi a trebuit de când editura era intr o zonă fără autobuze .
- Deci mâine vii cu cineva ?
- Știi bine ca nu !
- Doar am întrebat .
Mă ia de mână și mă strânge .
- Voiam să îți zic ceva și sper să nu te superi pe mine.
- N-aș putea să mă supăr vreodată pe tine , zi-mi.
- Darrin vine și el mâine .
- O ..
Atât am reușit să articulez .
- Știu ca îți e greu să vorbești despre el dar e fiul meu și nu l am văzut de 3 ani . Vreau sa imi fie alături .
- Lidia ... stai puțin. Normal ca vrei sa îți fie alături . Nu este nici o problema , eu mă descurc . Tu să fii bine , ok ?
- Mai e ceva ...
- Încă ? Mă uit cu ochi rugători la ea .
- Nu vine singur .
Bineînțeles ca nu , de ce nu mă miră lucrul ăsta ?
- N ar important Lidia ! Voi fi acolo indiferent de orice și oricine , bine ? Mâine seară e seară noastră !
- Mulțumesc ca ești atâta de .... Ei bine atâta de Irene 🤍
CITEȘTI
Iubirea a fost păcatul meu
Romance#1 în categoria Love și nu numai ! Mulțumesc din inima tuturor celor care au citit și auvotat povestea mea 🤍 Irene, o tânără absolventă a facultății de litere , se trezește intr o situație ce îi dă viața Peste cap . Singură , cu un copil mic , fă...