-Ce zici ? Continuam ?
Vad ca rămâne blocata in ușă si efectiv nu știe ce sa mai zică dar așa am rămas si eu cu puțin timp in urma.
- Irene, da-mi-l mie pe Akim si vorbește tu cu vecinul daca e.
- Mia eu ...
- Da Irene, ce zici, vorbim ?
- Tu chiar nu te poți abține nu ?
- Chiar nu știu despre ce îmi vorbești. Eu am venit sa iau un pahar de zahar împrumut si doamna îmi povestea cate ceva. Se pare ca noi doi avem povesti diferite, sau ma rog eu știu o poveste diferita fata de doamna Mia.
Mustăcește si sunt sigur ca ma înjura in momentul asta dar puțin îmi pasa.
- Darrin urmează-ma in bucătărie.
- Sigur ca da, știi ... mi -am uitat paharul acasă deci daca ai putea
- O mai tacă-ți fleanca aia dată.
Ma amuz teribil pe la spatele ei care apropo arata demențiali micul din pantaloni începea se trezească deși nu e cel mai bun moment sa apară si el ca o ciuperca după ploaie.
Într-adevăr ca nu mai avusesem parte de sex de când cu Giuliana si nici Manuela nu era buna.
Cert era ca vecina ma întărâta mai ceva ca un film porno.
-Ce crezi ca faci aici ? Ma întreabă cu mâinile in solduri.
- Am venit sa împrumut...
- Darrin, fii serios te rog.
- Bine fie, am venit sa vorbim si am aflat mai mult decât mi as fi închipuit.
- Si ce ai de gând ? Acum ca știi ca nu...eu sunt singura.
-Putin îmi pasa si daca aveai iubit dar mi-ar fi plăcut sa fi sincera cu mine si sa îmi spui ce te apasă cu adevărat.
- Nu aveam de ce sa îți spun nimic din ceea ce ma privește. Suntem înt-un cerc vicios aici si nu vad ieșirea Darrin.
DA ! Am fost călătorită cu George timp de 3 ani , formam un cuplu de 4 . L-am întâlnit după ce tu mi ai frânt inima . Mi-a fost greu sa mai am încredere in cineva după tine. Mereu credeam ca voi sfârși mințita, si când in sfârșit am avut încredere , ghici ce? AM sfârșit prin a fi mințită din nou.
Poate nu cum îți imaginezi tu dar ..
- De unde știi ce îmi imaginez eu ?
- Păi mai mult ca sigur te gândești ca m- a înșelat ,
- NU, adică da la asta m-am gândit.
- Nu m a înșelat dar m-a trădat . La fel ca tine si George a ascuns lucruri de mine . El nu a facut pariu cu nimeni , el a pariat , a pariat pana când jocurile de noroc l-au costat viata .
-O.
- O , chiar asa. Eram insarcinata in aproape 9 luni cand ca un las a ales calea mai usoara si si-a pus capăt vieții. Părintii lui m-au acuzat pe mine, ai mei m-au acuzat ca l -am păstrat pe Akim si uite-ma aici , singura si cu un copil de crescut.
Acum ca te-am lămurit, poti sa pleci ?
Am privit-o in ochi si i -am văzut lacrimile nascandu-se in ochii aia pe care ii iubeam.
Nu am mai stat pe ganduri. M-am naspustit asupra ei si i -am acoperit gura cu a mea . Buzele erau la fel de dulci ca acum 6 ani. L-a fel ca primul sarut , atat de moi si carnoase.
CITEȘTI
Iubirea a fost păcatul meu
Romance#1 în categoria Love și nu numai ! Mulțumesc din inima tuturor celor care au citit și auvotat povestea mea 🤍 Irene, o tânără absolventă a facultății de litere , se trezește intr o situație ce îi dă viața Peste cap . Singură , cu un copil mic , fă...