𝗫𝗜𝗫

13 1 0
                                    

Nem tudni hány óra lehetett éppen amikor Lia arra ébredt, hogy valaki vesén rúgta. Majd pofán vágták.

  -Ááh mi a fasz?! Basszus Ren, mi van veled?? Hallod ébredj fel! Ahhj, nyugi nincs semmi baj! -rázogatta Lia a vállánál fogva a párját, ami úgy látszik egy idő után az alvó férfinek nem tetszett, mert torkon ragadta a lányt és teljes testel ráfordult, ezzel belenyomva az ágyba a nőt. Lia levegőért kapálózott, és próbált Renhez beszélni de a férfi nem reagált. A sok kapálózás és vergődés eredménye pedig az lett, hogy leestek az ágyról. A esés hatására Ren elkezdett magához térni és már csak annyit vett észre, hogy Liana a torkára szorított kezét ütögeti, hogy engedje levegőhöz jutni. Gyorsan észbekapott és elengedte a lányt, aki levegő után kezdett el kapkodni, és minden erejével próbálta rendezni a légzését.

-Basszus Lia ne haragudj. Jól vagy?- kérdezte aggódva Ren, miközben kedvese arcát tanulmányozta.

-Én megvagyok, ne aggódj nincs bajom. Te jól vagy? Nem tudtam hirtelen azt sem mi bajod lehet, hogy megint egy rémálom gyötör-e vagy valami más. Úgy megijedtem...

-Most komolyan. Majdnem megfojtottalak és te miattam aggódsz még mindig? Furcsa egy női szerzet vagy te. -gondolkodott el hangosan a férfi, de ezt már Lia sem hagyhatta szó nélkül. Mi az, hogy meglepi a szerelmét az, hogy érte aggódik saját maga helyett? Hát meg is halna érte!

-Persze, hogy nem magamért aggódok. Számomra te vagy a legfontosabb, hidd már el. Én mindig veled leszek. Csak ha lehet ne nyírj ki idő előtt.- az utolsó mondatot viccnek szánta és nevetett is hozzá, hátha ezzel Ren kedvén is tud javítani az előbb történtek miatt. Nos nem tévedett. A férfi a vicc hallatára, és a nevetése hatására megengedett magának egy mosolyt. Ezt látva Lia óvatosan közelebb mászott a férfihez a padlón lágyan megcsókolta. Nagyon gyengéd volt. Nem akarta a férfit elriasztani, vagy bármi kellemetlenséget okozni neki az előbbi után. Szerencsére úgy tűnt a férfi már nagyjából megnyugodott mert viszonozta a csókot és az ölébe húzta a lányt. Miután elváltak az ajkaik egymástól, még akkor sem engedték el egymást. Lia ugyan úgy a férfi ölében ült, és belesimult annak ölelésébe. A férfi az arcát a lány nyakába temette és egyik kezével az ölében ülő fiatal nő egyik fekete tincsével játszott, miközben élvezte a friss levegő amiben virágillat is keveredett és erdei fák illatát, amit a lány haja árasztott. Imádta a lány haját, bár ezt sosem mondta ki hangosan. Liana haja a megtalálása óta nagyon sokat nőtt, viszont a színe nem változott semmit. A fekete hajzuhatag sokszor hipnózisként hatott a férfire. Ahogy felkapta a szél és meglibbentette a sötét tincseket, ahogy a szép arcát, amit ugyan még néhány helyen hegek díszítenek, mosolyogva fordítja felé, a formás idomai, nem túl vékony, izmosabb testalkata. Ren néha azt hitte valamiféle égi tünemény, egy lidérc vagy valamilyen természetfeletti lény lehet a lány. Külsőleg is már maga volt számára a tökéletes nő, hát még belsőleg. Imádta a lány harcias , tüzes természetét, hogy egyszerre vad és szelíd, kedves és gonosz, gondoskodó vele szemben és mindig figyel rá. Egyszerűen megbabonázta a lány. Ezalatt a kevés idő alatt, amióta megismerte egyszerűen a rabja lett. De nem csak ő. Liana is ugyan így érzett. Imádta párja minden kis szeszélyét, a domináns és a kedves, bújós énjét, hogy mindentől meg akarja óvni. A férfi külseje meg egyenesen megbolondította. Az izmos test, hosszabb, sötét haj, csillogó szemek, a hegek a testén. Nem is kívánhatott volna jobbat. De nem is kívánt. Ren neki tökéletes volt.

Lassan Ren felkelt Liavala karjaiban a földről és óvatosan visszafektette az ágyra, majd ő maga is bebújt az ágyba a lány mellé, és szorosan átkarolta. Nem merte elmondani a lánynak mit álmodott. Nem akarta terhelni vele. Van elég bajuk így is, nem hiányzott még az, hogy a lány még ennél is jobban aggódjon miatta. Ugyanakkor félt is, hogy esetleg újra megtörténik, és baj történik és nem ébred fel és Lianak baja esik. Ráadásul az ő keze által. Viszont inkább úgy döntött vállalja a kockázatot és továbbra is maga mellett akarja tudni a lányt, minthogy az álom valóra váljon.

𝑪𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆  |Kylo Ren fanfiction| Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ