VII

43 2 0
                                    

Ismét egy orvosi szobában ébredtem. Ahogy fel akartam ülni a testembe bele nyilalt a fájdalom. A tekintetemet a fájó pont felé vezettem, viszont nem láttam semmit mert átkötötték majdnem az egész felsőtestemet. Körülöttem az orvosok és a droidok szorgosan látták el a feladataikat. Rajtam kívül még pár rohamosztagos volt a szobában akiket valamilyen sérüléssel hoztak be. Az egyik droid észre vette, hogy felébredtem és jelzett az egyik orvosnak.
-Jól érzi magát hölgyem? -kérdezte az orvos miközben valamit nézett az egyik gépen.
-Egész jól, azt leszámítva, hogy nagyon fáj itt.-mutattam a kötés egyik pontjára.
-Azt nem csodálom. Elég csúnyán meglőtték. -válaszolt a férfi.
-Meddig voltam kiütve? -kérdeztem az orrnyergemet masszírozva.
-2 hétig volt eszméletlen. Az Ellenállók támadása után sokan megsebesültek vagy odavesztek.
-És Kylo Ren főtábornokkal mivan? Ő túl élte? Milyen az állapota? -kérdeztem egyből amint meghallottam a szörnyű hírt, miszerint sokan meghaltak a támadás során.
-Életben van. Viszont az állapotáról nem adhatok ki információt, ez Snoke Legfőbbvezér parancsa. -ettől kicsit megkönnyebbültem. Bár nem értem miért nem adhatják ki Ren állapotát. Lehet rosszabbul van mint gondoltam? -gondolkodtam magamban, amit nem sokkal később az orvos zavart meg.
-Viszont van ám egy jó hír is. A vizsgálatok során a bőrmintákból amiket vettünk magától kiderült, hogy 24 éves , meg persze,hogy nő de ez gondolom nem újdonság. Meg még a tetoválásáról annyit, hogy nagyon szép. Igazán különleges. -avatott be az orvos a fejleményekbe.
-Ami azt illeti a nő rész igazán meglepett. A tetkós dícséretet pedig köszönöm, nekem is nagyon bejön.- itt hagytam egy kis szünetet majd folytattam. -Tehát 24 vagyok, király... Hát legalább kiderült, hogy nem egy vén trotty vagyok.- folytattam szarkasztikusan miközben elmosolyodtam azon, hogy milyen jól elszórakoztatom magam azon, hogy hogyan reagálom le az új információkat vagy helyzeteket.
-Na ha már ilyen jól érzi magát akkor hozatok magának valami ételt- mondta az orvos és már intett is az egyik droidnak aki azzal a lendülettel el is hagyta az orvosi szobát.

-Felébredt már? -érkezett pár óra múlva egy nem várt vendég a szobába. -Ha nem akkor találjanak ki végre valamit mert ...- nem tudta befejezni mert észre vette, hogy magamnál vagyok így csak bámult mint valami ökör.
-Igen, amint láthatja Hux felébredtem, magának is jó reggelt. -forgattam meg a szememet már csak azért is mert a tábornok fontoskodó stílusától falra tudnék mászni. De ugyanakkor biztos vicces lehet húzni az agyát amikor ideges. Tuti vicces amikor rák vörös fejjel ordít az idegbajtól SŐT még lehet hogy toporzékol is mint egy kölyök. -na igen híres vagyok arról, hogy az idióta, ám felettébb humoros elképzeléseimmel szórakoztatom magam, amit persze most sem tudtam folytatni mert ez az úriember megzavart...
-Na doki ha ilyen jól szórakozik a hölgy akkor ugyebár nem lehet annyira rossz bőrben, nem? -nézett az említett orvos irányába, a férfi már majdnem megszólalt volna amikor Hux belé fojtotta a szót.- Nem szívesen zavarom meg a kis pihenődet. -kezdte el gúnyosan a beszédét. -de Snoke vezér látni akar amint felébredtél. Éss mivel ébren vagy meg minden úgy vélem az lenne a legbölcsebb ha össze szednéd magad és indulnánk mielőbb. Ugye tudsz menni? Mert én nem cipellek az holtbiztos!
-Jajj, hogy magának férfi létére mennyi baja van, te jó ég! Nyugalom megoldom, megyek én a saját lábamon ne izguljon. Hol vannak a ruháim? -kérdeztem az orvostól aki még mindig csak állt és hallgatta a külső szemmel valószínüleg vicces és egyben furcsa társalgásunkat.
-Ott van a sarokban egy ládán. -mutatott az egyik sarokba.- Amott pedig fel tud öltözni. -na nekem ennyi elég is volt már keltem volna fel csak hát ugye egy lőtt sebbel a hasunkban ugye az nem is olyan egyszerű. Belém hasított megint a fájdalom és persze a szomorú felismerés, hogy még mindig nem vagyok sérthetetlen, pedig milyen menő lenne már.
-Ahj mozdulsz már vagy oda kell mennem? Segítsek? -kérdezte türelmetlenül Hux mert gondolom parázott Snoketól és a fene nagy haragjától. Mondjuk jogosan teszi.
-Hoppá hoppá már tegeződünk? Nemtudtam, hogy ennyire jóban vagyunk. -játszottam a meglepődöttet, miközben egy hátára borult csiga pozíciójában próbáltam felülni sikertelenül. -Ahj Húzz fel. Ha fel tudok ülni onnantól kezdve megvagyok és nem kell pátyolgatni. De ha lehet gyorsan mert annál később fogom fel a fájdalmat. -a férfi oda sétált az ágyhoz majd az egyik kezemnél fogja gyorsan felhúzott ülő helyzetbe. Nem mondom, hogy nem fájt hiszem felszisszentem egyet a végén de túléltem. Hála az égnek. Kikászálódtam az ágyból és a cuccaim felé vettem az irányt. Kicsit döcögősen de végül csak odaértem. A tőlem telhető leggyorsabban magamra kaptam a ruháimat ami mondanom sem kell nem volt fájdalommentes. A tekintetem huzamosabb ideig elidőzött a kötésemen, aztán végül rájöttem, hogy sietni kellene szóval befejeztem az öltözést. Viszont valami feltűnt a ruhámmal kapcsolatban amit muszáj volt megkérdeznem, bár sejtettem a választ.
-A ruhámmal mi történt? Hol van a lyuk? Itt kené lennie egy lyuknak hiszen itt lőttek meg. -mutattam a területre de nem kellett sokáig várnom a válaszra.
-A ruháját helyrehozták, ennyi az egész. Viszont ezt vegye be. Ez erősebb gyógyszer. Ezzel bírni fogja a terhelést, szedje rendszeresen. -dobott oda nekem egy üveget a doki amiben ott volt a gyógyszer. Ügyesen elkaptam az üveget majd a rajta lévő madzagot felkötöttem az övre.
-Köszönöm doki!- néztem hálásan a férfire majd Huxra néztem.- Mehetünk. -ő bólintott és elindultunk a folyosókon. De valami más volt.
-Ez egy másik hajó nem?- kérdeztem a mellettem haladó férfit.
-Ez Snoke vezér hajója. Most személyesen fogsz vele találkozni. -adott választ monoton hangon Hux mintha ez tök természetes lenne.
-Ahhhaa értem.... Egyébként mi történt? Mármint hogy-hogy itt vagyok?
-Mert a támadás során megsemmisült a bolygó amin a nagyobb bázisunk, ezért az volt a legjobb megoldás ha visszajövünk ide, téged is beleértve. -adott választ a mellettem haladó a kérdésemre, de nem igazán terveztem még békén hagyni, ugyanis még bökte pár dolog a csőrömet, mert hát ugye egy új hely megint... na meg az sem utolsó, hogy a Mesteremről nemtudok semmit ami ,hogy megmondjam a frankót eléggé aggaszt mert hát na neki köszönhetem ,hogy élek meg úgy kb mindent amim jelenleg van.
-És miért akar engem látni Snoke? -tettem fel hírtelen a kérdést miközben a szemöldököm kb a homlokom tetejéig szökött.
-Na látod ez egy remek kérdés. Nála soha nem lehet tudni. Lehet, hogy feladata van a számodra vagy az is lehet, hogy Kylo Ren miatt hivat mert hát ugye Ő a naaagy mestered a pártfogód vagy mid. -rántott vállat.
-Ahogy elnézem nem igazán csíped Rent. De pontosan mi is ennek az oka?
-Az, hogy állandóan játsza a főnököt meg a keményet aztán közben nézd meg megint hol van? Hát itt nincs. Miért kell állandóan játszani a nagylegényt? Meg olyan idegesítő ha a semmiből felbukkan, vagy folyton ellenőrizget mindent és mindenkit. Meg megmondom az őszintét a hideg ráz tőle néha, tud ám nagyon para lenni. Ha kell neki valami legyen az bármi, akkor bármennyi is az idő éppen, lehet , hogy az legszebb álmaidat álmodod éppen ő ezt simán elrontja azzal, hogy rád töri az ajtót. Bezzeg Én egy jó vezető vagyok. Van seregem, és nem vagyok olyan unalmas mint Ren. De a Legfőbb vezér rám se bagózik. Nála az ő kis tanonca a kedvenc.
-Azért te is tudsz elég parancsolgató lenni. Meg ha jól emlékszem te is általában a semmiből tűnsz elő. Szóval ha úgy vesszük hasonlítotok. Viszont a Snoke ügyben sajnos nemtudok tanácsot adni. Csak nemrég óta vagyok itt, nem igazán ismerem a helyzetet.
-Hát valahogy sejtettem, hogy nem vagy itt évek óta. Na gyere itt a lift, innentől már csak egy ajtó fog elválasztani minket, hogy megérkezzünk. Ha oda érünk majd menj előre és ereszkedj fél térdre! De ne menj hozzá közel mert az őrök kinyírnak. Én mögötted leszek.- azért kicsit örültem, hogy nem kell egyedül kószálnom a hatalmas hajón mert tuti eltévedtem volna, így meg legalább nem unatkoztam az úton.
-Okés. Csak nem halok meg. -legyintettem egyet.

Már nemtudom hányadik emeletet hagytuk el amikor a lift megállt. Az ajtó kinyílt és egy nagy vörös terem tárult a szemem elé. A terem szélén tényleg ott álltak a testőrök és a piros szerkójukban nagyon csinin mutattak a szobában. Középen állt egy trón amin gondolom a Legfőbb vezér ült. Hát nem volt egy szemet gyönyörködtető látvány. Arca sebes, talán még lyukas is. A körmei hát bakker mint a karmok, a teste csontos volt, mint akit éheztetnek. Lehet a külseje miatt tartanak tőle az emberek, habár a híre megelőzi őt szóval hát igen nem volt valami ember formája.

-Áh Hux tábornok, éreztem, hogy hamarosan jönni fogsz. És elhoztad a lányt is, remek. -itt rám nézett és úgy folytatta a kis beszédét. -Mint gondolom értesültél róla, Kylo Ren megsérült és emiatt egy ideig nem alkalmas arra, hogy folytassa a tanításod. Ennek fejében, átmenetileg egyedül folytatod a tanulást. Először is elkészíted a fénykardodat, szerzel egy kyber kristályt amit aztán megsebzel és "vérezni kezd" ,ez fogja a fénykard csodás vörös színét adni. Készítesz hozzá egy markolatot, bele illeszted a helyére a kristályt. Viszont a kristályért egyedül fogsz menni egy kisebb hajóval. Hux tábornok oda vezet téged az 5-ös hangárhoz, ott fog várni az egyik pilóta aki majd megmutatja amit tudnod kell. Oh és még valami, ez legyen nálad amíg nincs sajátod.- dobott felém hirtelen valamit amit szerencsére sikerült elkapnom anélkül, hogy eldőltem volna mint egy zsák. Amint rá néztem rögtön felismertem a tárgyat. Ez Ren fénykardja. Csak némán bámultam a háromágú fegyvert, nemtudtam mit kezdeni a szituációval.
-Kérdés? Vagy valami nem világos? -kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Minden világos Legfőbb vezér. -válaszoltam még mindig lehajtott fejjel féltérden.
-Akkor elmehettek.- azzal legyintett egyet a csontos kezével , ezzel jelezve ,hogy húzzunk el.
Feltápászkodtam majd Hux után indultam a lift irányába.

-Nem hinném, hogy én leszek a szíve csücske. De ez, hogy oda adta Ren fénykardját nekem furcsa.
-Még csak most jöttél persze ,hogy nem lehetsz kedvenc. Másrészt te is tudod, hogy ki az Ő tanítványa így nyilván ő jobban érdekli mint más. Rent az ereje miatt tartja ilyen magas pozícióban szerintem, mert mást nemtudok elképzelni. Viszont örülj neki, hogy nem vagy fegyvertelen.- mutatott a kezemben szorongatott markolatra a férfi. Nemtudtam mit mondani csak bólintottam. A markolatot néztem és nemtudtam elhessegetni azt a gondolatot ami bennem kavargott. Mi lehet Kylo Rennel?

𝑪𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆  |Kylo Ren fanfiction| Donde viven las historias. Descúbrelo ahora