┏━━━━━━༻❁༺━━━━━━┓
"Sol gözümden düşen bir damla
yaş onun yanağına damladı. ┗━━━━━━༻❁༺━━━━━━┛Zeynep Bastık Lan
🥀
"Abi." Dedim panikle." Ay kapatmam lazım patronun tüm kahvesini üstüme döktüm!" İtiraz sesleri yükselirken beklemeden pat diye kapattım. Kalbim gümbür gümbür çarparken telefonla birlikte elimi kalbime bastırıp," Siktir!" Diye inledim." Siktir! Siktir! Duydu! Çok fazla açık veriyorum! Hayır kimsenin hayatına bulaşmadan, kimseye kendi lekemi yaymadan siktir olup gideceğim!" Şu saatten sonra daha az dikkat çekecektim. O ilk geldiğinde ben bayağı eğlenceli takılıyordum. Bu yüzden gram şüphelenmemişti ama zaman geçtikçe içimdeki yıkım dışarıya taşmaya başlamıştı.
Hiç iyi değildi!
Hızlıca hattımı çıkartıp diğerini taktım. Afşin kesinlikle bir şeylerden şüpheleniyordu ve diğer hattıma yazmış olma ihtimali çok yüksekti. O hatta çabuk gören bir kız olduğum için beni ararken bile o hatta yazmış olabilirdi. Bir yerden toparlarken diğer yerden pot kırmak istemiyordum.
İki gözümün çiçei: geldim.(15.50)
İki gözümün çiçei: Ee? Şöyle saçma şeyler anlatıp keyfimi yerine getirmeyecek misin? (15.50)
Biliyordum! Ona o kadar çok aşıktım ki resmen hareketlerini reflekslerini ezberlemiştim! Yazmıştı işte!
?: Sana nasıl aşık olduğumu anlatayım mı? 🔥🔥🔥 (15.55)
?: Seni ilk gördüğümde ki bu biraz fazla küçükkendi. Gözüme inanılmaz yakışıklı gelmiştin. O anda aşık oldum sana evet böyle oldu. (15.55)
İki gözümün çiçei: :D (15.56)
İki gözümün çiçei: Yani sadece yakışıklıyım diye bu aşk. (15.56)
?: Evet (15.56)
?: Bir kere gelmişim şu dünyaya yakışıklı görmek benim gözlerime hak değil mi? (15.56)
?: Kritelerime uyuyorsun. (15.56)
İki gözümün çiçei: Manavdan karpuz seçiyor sanki. -_- (15.56)