┏━━━━━━༻❁༺━━━━━━┓
"Sen yaşanmamış say, ben kaldığım
Yerden seni sevmeye devam edeceğim.
┗━━━━━━༻❁༺━━━━━━┛Kaldık Böyle Yakma Tenimi
🥀
Ellerimi kaldırarak yattığım yerden sargılı bileklerime baktım, kaldırmak bile canımı inanılmaz bir biçimde yakıyordu. Sanki bileklerimi değil ellerimi kökünden kopartmıştım. Öyle bir acı hissediyordum ve kımıldatmak çok zor geliyordu, her seferinde ağlamamak için dişlerimi birbirine bastırıyordum.
Hastanede 4. Gün
Ölmeyi beceremedim. Hiçbir şeyi beceremediğim gibi.
Şimdi ne yapacaktım?
Aklımdan geçen tek cümle buydu, ben şimdi ne yapacaktım? Bir amacım vardı, intihar etmekti. Bu şekilde gidişatımı planlamış, üniversite sınavına dahi çalışmamış, ölüp gideceğim için son itiraflarımı gerçekleştirmiştim. Sınava bir ay kalmışken babamdan kurtulmak için sınava çalışmaya başlayamazdım. Bir ayda konular yetişmezdi, babamla bir yıl daha geçiremezdim. Elim kolum bağlanmışken ellerimle yüzümü kapatıp içli içli ağladım, gözlerimin beyazı kıpkırmızıydı.
Babamı dört gündür kendimden uzak tutuyordum, bu odaya giremiyordu. Girmiyordu değil, giremiyordu. Korkudan çığlık atıp ağlamam Afşin'i delirtiyor, anında hemşireler dibimde bitip kollarıma iğneler geçiriyordu. Sürekli uyutuluyordum ve bu iyice çökmeme sebep oluyordu.
Karanlığı seviyordum ama karanlığım zifiri bir karanlık altına girmişti, küçücük bir ışık bile göremiyordum. Kendi karanlığımda kurduğum o küçücük ışık intihar edip gitmekti. Ama o da olmadı, onu da becerememiştim.
Başım ağrıyordu, uykumdan yeni uyanmıştım ve sürekli bu döngüde olmak başımı ağrıtıyordu.
"İncir'im?" Diye soran bir sesle irkilip ellerimi yüzümden çektim. Zihnimin deliler gibi konuşmasından Afşin'in yanıma gelip bir sandalyeye oturduğunu bile duyamamış görememiştim. Kuruyan dudaklarımı dilimle ıslatırken ıslak gözlerle yüzüne baktım. Keşke diyordum, keşke o denize atlasaydım.