6

172 27 28
                                    


Louis kahvaltısını ederken bir yandan da çalışma masasında son davanın raporlarını yazıyordu. Bugüne yetiştirmesi gerekiyordu ve fazlasıyla ertelemişti.

Zayn geldiğinde gözleri ona kaysa da işine devam etti.

"Hafta sonu mesaisi ha?" Dedi Zayn yerine geçerken.

"Hm." Dedi sessizce onu onaylayarak Louis. Yazmaya devam edip kenarda duran dün yapmaya çalıştığı küçük keki ısırdı. Hemen ardından ise yüzünü buruşturup keki çöp kutusuna attı.

"Tanrım!" Zayn ona kaşlarını çatarak baktı.

"Dün kek yapmayı denemiştim."

"Sizin evde yemekleri Harry yapmıyor muydu?"

Louis gözlerini kaçırdı.

Harry...

Eğer Harry olsaydı böyle mi olurdu ki? Sabah onun zoruyla kahvaltısını etmiş olur, öğle yemeği için yanına tıpkı okula giden bir çocuk gibi her zaman yaptığı havuçlu kekinden ve el yapımı olan limonatasından koyardı.

Ayrıca hafta sonu sabahı olduğu için yataklarında biraz eğlenirlerdi... anlarsınız ya.

Louis, tüm bunları çok özlemişti işte. Onun vanilyalı parfümünü, her sabah kalktığında üzerinde sabahlığı ile evin içinde dolaşmasını, çocuklarına şevkatle ve yüzüne de aşkla bakmasını, gamzelerini, kalp şeklindeki dudaklarını...

Liste uzayıp giderdi ve Louis'nin kalbi buna henüz dayanamazdı. Sıkıntılı bir nefes aldı.

"Yapıyordu, evi terk etmeden önce." Dedi Louis belirterek.

Zayn sıkıntıyla dudağını ısırıp önüne döndü. Arkadaşının ilişki durumu şu an çok karmaşıktı ki şansa bakın onunki iyiye gidiyordu.

Tekrar bilgisayarına dönen Louis'ye baktı. Yorgun ve yalnız görünüyordu. Uzun süredir tıraş olmamıştı, Harry ileyken böyle değildi. Her sabah tıraş olurdu çünkü Harry'nin onu öperken gıdıklandığını söylerdi.
Gözlerinin altında uykusuzluğun bir işareti olan mor halkalar vardı. Buna rağmen kupasındaki kahvesini yudumlamaya devam ediyor, kırmızılaşmış gözleri ile ekrana bakıyordu. Sanki biraz daha ayakta dursa bayılacakmış gibi görünüyordu ama hâlâ çalışıyordu. Azmine hayran kalmıştı Zayn.

"Çok yorgun görünüyorsun." Dedi Zayn.

"Dünden beri şunu yetiştirmeye çalışıyorum." Dedi çenesi ile bilgisayarı işaret ederek.

Zayn bir şey demedi. Sonra da oturduğu yerde sırtını dikleştirerek güzel haberi ona vermeye karar verdi.

"Sana söyleyeceğim iyi bir şey var." dedi dikkatini çekmek için. Louis onu dinlediğini belirtmek için gözlerini bilgisayardan ayırmadan başını salladı.

"Buraya bak bu önemli!" Dedi Zayn uyararak.

Bu sefer oflayarak arkasına yaslandı. "Dinliyorum."

Zayn gözlerini kaçırarak gülümsedi. "Hatırlarsan, sana Emma'ya evlilik teklifi edeceğimi söylemiştim..."

Louis heyecanla Zayn'e baktı. Yüzünde bir gülümseme belirmişti. Zayn buna sevindi. Güldüğünü görmeyeli çok uzun zaman oluyordu. "Ettin mi?!"

"Evet!" Dedi Zayn sırıtarak.

"Ve yüzündeki ifadeye bakılırsa evet demiş!" Dedi Louis gülerek. Zayn başını salladığında hafifçe omzuna vurdu.

"Vay be. Harry ile biz evlenme kararı aldığımızda bizim adımıza mutlu olduğunu ama evliliğe karşı olduğunu söylemiştin..."

"Evet, bana göre aşkı öldürüyordu ama... Bilmiyorum Louis, fikrim değişti. Hayatımda hiç birini bu kadar çok sevmemiştim."

the night we met (larry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin