"Tamam, yeter." Dedi Niall elindeki kaşığı bırakarak. Onda kaldığı ikinci günün akşam yemeğindelerdi ve Harry o kadar mutsuzdu ki normalde Niall'ın en ufak hareketine bile gülen adamdan şimdi çıt çıkmıyordu.Umutsuzca yemeğini yiyor, aslına bakarsanız tabaktaki sebzeli makarnayı didiklemekten başka bir şey yapmıyordu.
"Hadi içmeye gidelim."
"Ne?" Dedi Harry şaşkınca. "Saçmalama, akşamdan kalma olmak istemiyorum, yarın özel dersim var."
Niall ofladı, "Harry, anlıyorum üzgünsün ama her şeyi denedim ve artık son çare olarak bu kaldı."
"İçki son çarem mi?"
"Biraz, içersin. Sarhoş olmana gerek yok ki! Unutacak ve eski Harry olacak kadar... lütfen... alınma ama çok sıkıcısın."
Harry dalga geçerek güldü, "Bunu bildiğim iyi oldu."
Niall oturduğu sandalyeden kalkıp Harry'e yakın bir sandalyeye oturdu ve elini tuttu.
"Hadi, hadi lütfen!"
"İyi, gidelim hadi." Dedi isteksizce. "Birkaç bardak viski içer, çıkarız."
Niall sevinçle kaldığı odaya giderken Harry gülerek arkasından baktı. Onun çocuksu ruhunu seviyordu. Tabakları alıp mutfak tezgahına bıraktı ve sanki nefessiz kalmış da ihtiyacı varmış gibi derin bir nefes aldı.
Uzun süredir düşündüğü tek şey Louis ve onunla olan ilişkisinin nereye varacağıydı. Belki kafasını biraz dağıtırsa ona iyi gelirdi.
Ayrıca çocuklarını da özlemişti... Tek istediği kocası ile beraber mutlu olmaktı. Şimdi boşanmaya kadar giden mutlu evliliği kalbini ve onu parçalara ayırıyordu.
Bulaşıklara dokunmadan direkt mutfaktan çıktı ve üst kata yöneldi.
Hazırlansa iyi olurdu, birde Niall'ın bunun için başını şişirmesini hiç istemezdi.
★
Hazırlanıp merdivenden indiğinde Niall'ın kollarını göğsünde birleştirmiş sıkılmış bir ifade ile ona baktığını fark etti.
"Sonunda Harry! Balo elbisesi giyeceğini düşünmeye başlamıştım!"
Harry güldü ve omzuna hafifçe vurdu. "Hadi, oyalanmayalım da kendimize uygun bir yer bulalım."
Niall başıyla onu onayladıktan sonra ikisi de dışarı çıktı ve Harry de kapıyı kapatıp kilitleyerek cebine attı ve Niall'ın peşinden gelerek arabaya ilerledi.
Sürücü koltuğuna bindi ve arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Niall, uzanıp radyoyu açtı çalan şarkıya eşlik etti.
Harry ise düşünmekten şarkıyı bile duymuyordu.
Louis ne yapıyordu? O da boğazını yakacak bir içiyor muydu? Üzgünken ve sinirliyken bahçeye çıkıp sigara içerdi. Kavga ettikleri zaman yapardı bunu. Sonrasında gelir ve barışırlardı.
Harry evi terk ettiği gün, Zayn'den Louis ile ilgili mesajlar almıştı. Sızmış olduğunu her yerde içki şişeleri olduğunu söylediği mesajı hatırladı.
Belki de artık eskisi kadar içmiyordu. Belki de onu sevecek kadar kırgın değildi artık.
"Harry!"
Niall'ın sesini duyduğunda irkilerek frene bastı ve önündeki köpeğin ezilmekten son anda kurtulduğunu gördü.
Adam köpeğini alıp tasmasından tutarak götürürken eliyle özür dilediğini ifade eden bir işaret yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the night we met (larry)
FanfictionHarry ve Louis boşanmak üzere. Peki ya zorla götürüldükleri ünlü çift terapisti onları tekrar barıştırabilecek mi? ★ yazım yanlışı uyarısı. #5 in larrystylinson #3 in harrystyles