flirt

428 44 33
                                    

Jungwon ile Jake büyük bir olayı tartışıyormuş gibi gözükürken aslında çizgi film karakterlerini yarıştırıyorlardı. İkisi de kendi favorisinin harika olduğunu savunurken bahçede gördükleri hafif kalabalıkla kaşlarını çatmıştı Jake. Biraz daha yaklaştıklarında Sunghoon'u görmüşlerdi. Jake adımlarını hızlandırırken şimdi görüntü daha netti, alt sınıflardan birinin yakasına yapışmışken uzun boyundan dolayı çocuğu parmak uçlarına kaldırmıştı. Jake ve Jungwon hızlı bir şekilde yanına vardıklarından Jake kolundan çekiştirmişti.

"Ne oluyor yine?" Sunghoon ses çıkarmazken karşısındaki çocuk yakasını bırakması için uğraşıyordu. Jake etrafa bakarken Riki'yi görmüştü, yanında ise Heeseung ve Jay vardı. Jay bu görüntüden keyif alıyormuş gibi görünürken Heeseung araya Jake'in girmesi ile kasılmıştı.

Sunghoon kafasını karşısındaki çocuğa yaklaştırırken neredeyse dişlerinin arasından konuşmuştu. "Bu karaktersizi insanların yönelimine laf edip aşağılamaya çalışırken yakaladım da, baksana nasıl da pısmış duruyor enselenince." Jake kolundan çekiştirmeye devam ederken çocuğu tanımaya çalışıyordu ama hiçbir türlü tanıdık gelmeyince düşünmeyi bırakmıştı. Çocuk en sonunda gömlek yakalarını ellerinden kurtardıktan sonra üstünü silkelemişti.

"İğrençliklerinizi böyle örtemezsiniz, hayırdır Sunghoong hyung?" Bilerek hyung lafını bastırmıştı. Cümlesine devam ederken Jake Sunghoon'un kolunu tutmaya devam ediyordu. "Neden böyle birini savunuyorsun ki, bir şeyler mi hissediyorsun yoksa?"

"Birinin yönelimi konusunda aşağılamaya çalışmak senin karaktersizliğin, ben buna tepki verince birinden hoşlanmış mı oluyorum?"

Riki olayın çıkma sebebi olarak en sonunda olaya girmişti, "Tamam Sunghoon, sıkıntı yok alıştım ben zaten."

"Hyung nereye gitti, yoksa artık yeni erkek sevgilin o mu?"

Sunghoon yumruğunu sıkarken Jake göz devirmişti, "Uzamasın bu konu daha çok, git artık."

Çocuk omuz silkerken istediğini elde edememenin siniri vardı, hakaretlerine devam ederken Sunghoon iç çekmişti, "İlla disiplinlik yapacak beni."

Jake sinirle dudaklarını yalarken konuşmuştu, "Sen dur canım arkadaşım daha yeni geldin, ben halledeyim." Tek eliyle yakasından kavrayıp kendine çekmişti. Sıktığı yumruğunu yanağına geçirdiğinde sendelemesine izin vermemişti, sıkıca yakasından tutuyordu. Ardından geri ittirip tökezlemesini izlerken geri çekilmişti. "Bu da yaptığın saygısızlığın karşılığı olsun, cezamı da seve seve çekerim."

Sunghoon'un kolundan tutup çekiştirirken okula doğru adımlamıştı. Heeseung şaşkınca olduğu yerde dikilirken Jay ise Jake'in kendi kardeşi olduğuna dair oradaki insanlara hava atıyordu. Riki dudağını dişlerken az önce yumruk yiyen çocuğun omzuna eliyle pat patlamıştı. Gülümseyerek ilerlerken Sunghoon'u bulması gerekiyordu.

"Vay be, fena ceza yiyecek." Jungwon konuşurken Jay ise bakışlarını konuşan çocuğa çevirmişti. "Sen neden Jake'i korumak için yumruk görevini üstlenmedin peki? Üçünüzü yakın sanardım." Jay dalga geçerek konuşurken Jungwon heyecan yapmıştı. Cevap verecekti ki Jay saçlarını karıştırarak sıcak bir gülümseme vermişti.

"Şakaydı, senin ceza yemene üzülürdüm zaten." Ardından arkasında şaşkın bir beden bırakarak okula ilerlemişti. Heeseung öylece dikilirken nereye gideceğini bilememişti. Karşısındaki Jungwon'a garip bir gülümseme verirken Jungwon az önceden beri ne yaşadığını sorguluyordu.

"Anlat bakalım sıkıntı neydi?" Tüm hepsi toplanmışken Jay de orada olduğu için Heeseung'da oraya oturmak zorunda kalmıştı. Aslında zorunda kalmamıştı ama en azından Jay öyle düşünüyordu.

my brother's friend | heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin