2.13

373 45 9
                                    

Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın

"Beni rezil ettiniz, mahvettiniz. Yüsra'nın dediği gibi yaptım, onu öptüm." Benim gözlerim açıldı ve sırıtmaya başladım.

"E ne güzel işte. O ne yaptı?"

"Ne mi yaptı? Hiçbir şey. Şaka gibi, ben cesaretimi toplayana kadar öldüm ama o sadece durdu ve daha kötüsü," Başımı yana eğip devamını getirmesini bekledim, "Ardından salak gibi tekrar öptüm. Sen sorma, evet yine hiçbir şey yapmadı. Şaka gibi, sadece durdu. Ne olurdu ilk hamleyi o yapsaydı. Ah inanmıyorum beklemeliydim. Belki de hazır değildi."

"Bartu mu?" Siz de şaşırdınız.

"Naz, sen beni çıldırtacak mısın? Karşılık vermedi diyorum."

"Ben... Bilemedim ki kanki, öyle mal gibi durdu mu?"

"Gözüne far tutulmuş gibi durdu öyle, sonra da kaçtı."

"Kaçtı mı? Nereye?"

"Tuvalete."  Nuray'ı hiç bu kadar sinirli ve kırmızı görmemiştim ama tahminlerim doğru ise her şey daha kırmızı olacak. I see red canım.

"Onların evinde miydiniz?"

"Evet odasında." Kahakaha atmaya çok hazırdım ama sona saklıyorum.

"Tahmin ediyorum yengem de evde yoktu, yoksa ölsen cesaret edemezsin."

"Annesi evdeyken mi öpecektim bir de?" Yapan var.

"Ay Nuray, oğlan kendini tutmuş. Cinsel dürtülerinin zirvesinde bir herifi odasında, evde kimse yokken öpüyorsun sonra karşılık vermedi diye ağlıyorsun. Kızım bildiğin bombanın pimini çekmişsin, çocuk da gitmiş kendi kendini patlatmış." Nuray pür dikkat beni dinlemiş ve jeton düştüğünde kırmızının en güzel haline bürünmüştü, utanç kırmızısı. Kahkaha atmaktan öksürmeye başlamış oradan da yeri boylamıştım.

Bal kız o kadar utanmıştı ki benim abartı tepkilerime bile kızmıyordu, "Ben ne yaptım?"

"Bu kadar saf olmana inanamıyorum." Son kelimeyi bastırarak hecelemiştim. Bu hikayeyi bir de Bartu'nun ağzından dinlemek için kafayı yiyorum. Allah'ım lütfen o da Emirhan'a anlatıyor olsun. 

Gözlerim yaşlar içindeyken asıl devamında ne oldu onu merak ediyordum, "Peki sonra sonra?" Fazla istekli halim Nuray'ın kızgınlıkla kaşlarını çatmasına sebep olsa da anlatmaya başladı

"Yarım saat sonra yanıma geldi ve hadi dışarıda yemek yiyelim dedi. Salağa bağladığım için tamam dedim ve ondan beridir konuşmuyoruz."

"Ay inanmıyorum," Tepkim yine çok yüksekti, "Ayol insan bir abdest alır." 

"Naz." Sırtıma öyle bir geçirmişti ki yankısının içeri kadar gittiğine yemin edebilirim. Yeni dayak sponsorum hayırlı olsun o zaman.

"Tamam ya, vurma. Aşkım istersen konuşayım Bartu ile."

"Ne diyeceksin ki?" 

"Seni şapur şupur öpmesini söyleyeceğim." Tekrar bana vurmak için elini kaldırdığında ustaca kaçtım, daha lafımı söylemeden bu atağı bekliyordum tabii ki.

"Ya kızım ciddiyim. Bartu onunla konuşmuyorsun diye buruk, sen o öpmedi diye. Sen konuşacaksın o öpecek, matematik bu hocam. Ben mi öğreteceğim?" Bana ayıracak gücü kalmadığını gözlerinden anlamıştım. İki omzunu da yukarı kaldırdı ve indirdi, ne olursa olsun demekti. 

"Git şimdi normal şekilde konuş, Emirhan'ı da yanıma çağır. Tatlı deneteceğim."

"Hıııı." Tam kapıdan çıkacakken hınzırca bir ses çıkardı.

Orta Karar IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin