BENİMLE ÇIKAR MISIN

66 35 8
                                    

Şok olmuştum asla böyle bir şey beklemiyorumdum donup kalmıştım.

"Mira" Diye seslenmesi ile irkildim gözlerine baktığımda yeni bir umut görüyorudum belkide onunla güzel bir çift olabilirdik onunla yaşayamadığım her şeyi yapabilirimdim.

"Evet." Dedim mutlu bir şekilde.
Bir birimize sarıldık ve masamıza geçtik belkide şu son zamanlarda yaşadığım en güzel andı. Başta nefret ettiğim adamdan şimdi hoşlanıyordum.

Cebinden bir kutu çıkardı

"Ben daha evlenmeye hazır değilim." Dedim bir an
"Sadece evlenme teklifi demi yüzük takılıyor." Dedi kutuyu açıp yüzüğü parmağıma taktı.

Bu adamın yüzük seçimine hayranım şu ana kadar aldığı her sey çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu adamın yüzük seçimine hayranım şu ana kadar aldığı her sey çok güzeldi.

Biraz daha oturup eve gitme kararı aldık. Yolda her zaman olduğu gibi derin bir sessizlik vardı. Acaba Alya uyanıkmıydı uyuyor olsa bile onu uyandırır bunu ona anlatırdım.

Eve geldiğimizde bazı lambalar acıktı. Anlıma ve yanağıma ufaknhit buse kondurup odasına geçti. Bende hemen Alyanın odasına geçtim.

Hiç kapıyı çalmadan içeri girdim mışıl mışıl uyuyordu.

"Alya." Diye kısık sesle seslendim ama duymadı biraz dürterek zorda olsa uyandı.

"Sana harika bir haberim var." Dedim heyecanlı bir sesle
"Umarik güzel bir şeydir yoksa beni uykumdan uyandırdığı için seni pişman ede-"

"Aras bana çıkma teklifi etti." Dedi bir anda
"Şaka dimi." Yaptı nasıl davranacağını şaşırdı
"Saka değil gerçek." Dedim elimdeki yüzüğü gösterek.

Alya ilede biraz sohbet edip odama geçtim. Üzerimi değiştirip yatağa yattım. Nefret duyduğum o adam beni tekrar hayata bağlıyordu.

En iyi uyuduğum gün olabilirdi. Uyanıp elimi yüzümü yıkadım üzerime eşofman takımı giyip aşağıya indim. Aras elinde bilgisayar ile koltukta oturuyordu

"Günaydın sevgilim." Dedim yanına giderek
"Günaydın güzeli" Dedi

Çok vakit geçmeden Alya ve Yiğitte geldi. Tahminim Alya hemen yigite söylemişti.

"Hayırlı olsun." Dedi gülerek
"Sendende böyle bir şey bekliyorum yiğit. " Dedim gülerek
"En kısa sürede." Dedi alyaya bakarak Alya biraz şaşırsada fazla bozuntuya vermedi.

Beraber oturup kahvaltı ettik daha sonra Alya ve yiğit dışarı çıktı bizde Arasın odasına geçip film izlemeye karar verdik. Biraz atıştırmalık alıp odaya geçtik.

Arasın odasını ilk defa bu kadar yakından inceliyordum. Genelde siyah tonlar ağırlıklıydı arada bazı yerlerde beyaz mobilyalar vardı düzenli olduğu kesindi.

"Odayı incelendiğine göre izlemeye başlayalım." Dedi kafamı sallayıp yatağa oturduk. İki saate yakın filmi izledik daha sonra hazırlanıp dışarı çıktık.

"Senin yaşayamadığın ne varsa sana hepsini yaşatacağım prenses sana söz."  Dedi

"Buna eminim." Dedim ve yanağına ufak bir buse kondurdum

■■■■■■¤■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Bölüm sonu
Bu aralar yazamıyorum çünkü dersler falan çok yoğun en kısa sürede düzene sokucam.

Yorumlarınızı bekliyorum.

VAMPİR PRENS (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin