SEN KİMSİN

451 84 14
                                    

Sevgilim ile Fransa'daki tarihi yerleri gezmeye gidecektik. Belki aramızı düzeltip geri gerildik.

"Alp ben hazırım. İstersen çıkalım." Dedim sevecen bir sesle
"Tamam mira." Dedi düz bir sesle hala kızgındı ama haklı olan bendim. Kafama hiç takmadan arabaya gittik. Yolda ikimizde sessiztik ilk konuşmaya başlayan o oldu.

"Kahva istermisin." Dedi kafamı salladım ikimizde birbirimiz ile konuşmamaya devam ettik. Kahve ile geldiğinde sanki biraz daha mutlu görünüyordu bıyık altı bir gülüşü vardı.

"Teşekkür." Dedim garip bir sesle
Arma
Sabaha karşı varmıştık. İlk önce otele gidip dinlendik.
İlk söze giren ben oldum.

"İlk okul çocukları gibi inatlaşma artık Alp." Dedim biraz sinirli biraz üzgün bir sesle.

"Ne yani tek sıkıntı benmiyim. Kuzenimi sevgilim sanıp ayrılma derecesi geldik. Ve bunları benmi yaptım." Dedi

" senin bütün kuzenleri akrabalarını tanıyordum o hariç ve bana hak vermelisin sende öyle sanardın buna eminim Alp." Dedim sinirli bir şekilde odadan çıktı.

"Çokta umurumda kıçım bile, duymadı." Diye arkasından bir güzel sövdümve yemek yiyip uyudum. Şaban saat 11 gibi kalktım üzerime siyah sade bir elbise giydim saçlarımı düzleştirdim. Gayet şık olmuştum ama Alp hala gelmedi. Eğerki o gelmediyse bende tek başıma giderdim arabanın anahtarını aldım ve dışarı çıktım. Bir saat içinde varmışım. Kocaman büyük bir yerdi.

" burası bana çok tanıdık geliyor." Dedim tur için bir rehber geldi yavaş yavaş etrafı gezdirdi ama sıkıldığım için tek başıma gezme kararı aldım. Bu taraftan neredeyse 4 kez geçtik ama buraya girmedik.

"Bakalım ne varmış burada." Dedim kendi kendime buraya ilk geldiğimde yine aynı şey oldu burasıda çok tanıdık geliyordu. Tam o sırada önüme bir karartı belirdi.

"Sen,sen yaşıyorsun güzelim ama bu nasıl." Dedi bana sarıldı ve gitti. Ne olduğu anlamadım şok içinde kaldım korkmuştum tam o sırada rehber geldi.

"Bu tarafa girmek yasak. Lütfen bu taraftan gelin." Dedi imalı bir şekilde. Hiç bir şey söylemeden dedigini yaptım aklım hem o kişide hemde Alpte nerde olduğu konuda hiç bir fikrim yok.
İçeriyi biraz daha gezdik ve bitti kendimi dışarı attığım sırada Alp kapıda duruyordu yanındada kuzemin diye bahsettiği kız vardı

"Alp ne oluyor burada." Dedim sinirli bir şekilde.
"Aslında senden ayrılmak istiyor." Dedi kız gıcık bir tipi vardır içimden vurmak geldi ama yapmadım.

"Sen aramıza 3 şahıs olarak girme." Dedim tam bir şey söyleyecek gibi oldu ama sustu.

"Seni dinliyorum Alp." Dedim biraz bekledi ve cevap verdi.
"Aslında sana kuzemin olarak tanıştığım kişi seni aldattım kişi. Uzun lafın kısası senden ayrılmak istiyorum." Dediği anda tokatı çaktım.

"San yeni hayatında başarılar dilerim." Dedim ve gittim onun için herşey bu kadar basitti tam 6 yıl beraberdik ve herşey bitti. Ağlamak istemiyordum ama gözlerimden yaşlar akıyordu. Akşama doğru yemek yiyip otele geçtim üzerime rahat edebildiğim bir kıyafet giyip spor yaptım. Sabahki olay aklıma geldi gerçekten o kimdi neden bana sen yaşıyorsun Dedi. Ne yani ben öldüm sonra tekrar doğdum. Off kafam fazla karıştı en iyisinin uyumak olduğu düşündüm.

Sabah erken saatlerde kalktım duş aldım tam o sırada gözüme dünkü olay geldi. Biraz söylenip duştan çıktım güzel beyaz bir elbise giydim yine aynı yere gidecektik belki yine gelir yine onu görürüm umuduyla gidicem.

Geldiğimde neredeyse kimse yoktu bunu fırsat bilip içeri girdim aynı yere gittim tam içeri girdiğim sırada kapı arkamdan kapandı.

"Sen kimsin hemen çık ortaya." Dedim bağırarak.
"Niye kızdın güzelim. Eskiden böyle değildin." Dedi gülerek yine aynı soru ben daha önce hayattayım ve öldüm yine doğdum.

"Soruyu tekrarlıyorum. Sen kimsin." Dedim tam o sırada önümde durdu.

"Benim güzelim aras." Dedi gülerek
"Beni nereden tanıyorsun." Dedim tehdit eder gibi.
"Eğer öğrenmek istiyorsan beni takip et." Dedi merak ettiğim için onu takip ettim. Oda gibi bir yere geldik her yer kan ve pis kokuyordu.

"Beni cesetlerin arasınına sokmak istiyorsan aklından çıkar ARAS." Dedim güldü ama cevap vermedi.

"Böyle olmasını ablan istedi." Dedi. Ama benim ablam 4 yıl önce öldü ve arası tanımış olsa bana söylerdi.

"Sen ablamı nereden tanıyorsun." Dedim düz bir şekilde.

"Ablanı nereden tanıdığımı boşver. bunu öğrendiğinde sana biraz garip gelebilir ama bunlar gerçek." Dedi

Ben senin ruh eşinim mira."

VAMPİR PRENS (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin