Şu an karan la kavga ediyorduk o hiçbir gelinliği beğenmiyordu yok onun sırtı açık yok diğerinin göğsü açık falan deyip beğenmiyordu bende ona küsüp gelinlik giymiyecektim koltuğa oturdum ve beklemeye başladım 5 dakika sonra karan gelmişti diz çöktü ve elini kafama getirdi hızlı bir refleksle ayağa kalkıp arabaya doğru yürüdüm birden kolumu tutup arkama çevirdi kim olduğuna baktım karandı " yürü " dedi kolumu kendime çekiştirerek " istemiyorum artık, gelinlik giymek de istemiyorum eve gidelim " dedim , durdu önce yüzüme baktı sonra beni kucağına aldı ve mağazaya götürdü " fazla açık bir şey bulma hadi seç birini de gidelim" dedi kafamı salladım buldum .
Ben çok beğenmiştim çalışan kıza kendi bedenimi söyleyip kabine girdim onlar getiricekti 2 3 dakika sonra gelmişti ve üzerimde çok güzel duruyordu sırt kısmı ful değil ama orta derecede açıktı önüde güzeldi adeta bir prenses gibi olmuştum heyecanla kabinden çıkıp karan ın yanına gittim koltukta oturmuş sigara içiyordu benim geldiğimi fark edince kafasını bana çevirdi gözlerinde bir hayranlık duygusu vardı yanıma doğru geldi " çok güzel olmuşsun bir peri gibi" diyip alnımı öptü ve sarıldı fakat eli çıplak tenime değince resmen bedenim yanmaya başladı geri çekildim o ise benim etfarımda dönüp sırtıma bakıyordu o bir şey söylemeden ben söyledim " karan lütfen bunada bir kulp bulma ben bunu çok sevdim bunu almicaksak eve gidelim " dedim sert soluk sesleri geliyordu " lan daha kapalı bir şey yokmuydu " dedi " var ama ben beğenmedim onları baksana buna çok güzel " diyip etrafımda döndüm o ise gülerek " evet çok güzelsin " dedi iki parmağını göğüs dekoltesine getirerek elini tenimde gezdirmeye başladı ve tenime bir öpücük kondurdu utanıp konuyu değistirerek " ee alıyoruz mu bunu lütfen" dedim kafasını olumlu anlamda salladı kabine girdim ve görevli kadının yardımıyla gelinliği üzerimden çıkardık.
Şuan kasadaydık ve gelinlik çok pahalıydı " karan ben bunu beğenmedim başka bir şey beğenelim" dedim karan bana baktı ve " neyini beğenmedim yavrum çok güzel işte " dedi omuz silkerek " beğenmedim işte karan hem bu çok pahalı" dedim o ise gülerek " bebeğim bunu düşünmen bile saçma sen beğen gerisi bende " dedi kafamı olumlu anlamda salladım 2 saat içinde gelinlik ayakkabı çicek falan her şey almıştık ve ben çok yorulmuştum " karan ya yeter artık ben çok yoruldum " dedim beni kucağına aldı kollarımı boynuna doladım kafamı da göğsüne koydum " tıpkı bir kız çocuğu gibisin" dedi kafamı kaldırıp yanağına bir öpücük kondurdum sonra tekrar aynı yerime sokuldum ama gitmiyorduk karan aynı yerinde duruyordu " karan noldu" dedim " sen beni ilk defa kendi isteğinle öptün " dedi " evet öptüm nolmuş" dedim kahkaha atıyordu gamzesi yine belirmişti kendimi tutmadan bu sefer de gamzesinden öptüm keyfi çok yerindeydi yüzümü gözümü alnımı öptü " ya yeter acıktım ben artık eve gidelim" dedim o ise halinden memnun bir şekilde " ne yemek istiyorsun yavrum" dedi , biraz düşünerek " köfte istiyorum" dedim , gülümseyerek kafasını salladı 1 saat te yemek yemiş şu an arabada eve gidiyorduk ama benim uykum gelmişti karan birisiyle telefonda konuşuyordu kafamı onun dizlerine koydum bacaklarımı da uzatıp uyumama başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Borç
ChickLitBabası'nın kumar borcu yüzünden acımasız bir mafya ya satılan dünyalar güzeli genç bir kız