Birisi beni öpüyordu gözlerimi zorlukla açtım karan dudaklarıma küçük buseler konduruyordu " uyurken de mi ya" dedim o ise kahkaha atıyordu " seni her an hiç sıkılmadan zevkle öperim karıcım" dedi yatakta doğruldum kendi odamızdaydık " ne zaman geldik karan eve " dedim " karımı o ibnelerle güldüğünü görmemek için sen uyudugunda geldik " dedi " oha yani karan sen gerçekten çok kıskançsın ya onlar senin kardeşlerin " dedim " karım ı herkesten kıskanırım bu kardeşlerim olsa bile " dedi ve dudaklarımı öpmeye başladı bende hafifçe ona karşılık vermeye çalıştım çünkü çok güzel öpüyordu yumuşacık dudakları vardı nefessiz kalana kadar öptü beni beni kucağına alarak banyoya götürdü üzerimdekileri çıkardı sütyenimi de çıkardı suyu ılığa ayarlayıp boynumu öpmeye başladı sonra göğüslerimi öpüp emmeye başladı bu çok tuhaf ve güzel bir histi bir eliyle sağ göğsümü okşayıp sıkıyordu diğer eli ise kafamın yanındaydı " karann" diyebildim sadece kafasını kaldırıp dudaklarıma yöneldi ben tek başıma 20 dakika da aldığım duşu onun yüzünden 1 bir buçuk saat sürmüştü sarı saçlarımı şampuanlayıp suyla duruladım bornoz u giyerek banyodan kaçtım.
Yoksa 2 saat banyodan çıkamıyacaktık ić çamaşırlarımı giydim kendime üst bakıyordum ki karan geldi belimden tutup kendine çekti yüzüne bakınca utanıyordum çünkü gülüyordu " ya karan yeter ama ya" dedim " ben naptım yavrum karım değilmisin bunlar çok normal şeyler" dedi akıllanmazdı bu adam ona ters dönerek dolaptan kıyafet seçmeye başladım aniden kendini bana bastırdı ağzımdan bir inleme firar etti " karan yeter ama artık kocam " dedim , gülüyordu arkadan elini uzatarak dolaptan bana bir tulum seçti lacivert di ve çok güzeldi bana giydirdi yere eğilip beyaz bir çorap giydirdi saçları parlak ve yumuşacık gözüküyordu eğilip bir öpücük kondurdum kafasını kaldırıp gülümsedi bana elimi saçlarının arasına daldırdım ve okşamaya başladım çok güzeldi o da bundan hoşnut olmuş olucak ki çoraplarımı giydirdiği halde yerde diz çökmüş dizlerime sarılmış durumdaydı son kez okşadım ve öptüm karan ın homurdanma sesleri geliyordu gülümseyerek odadan çıktım.
merdivanlerden koşmaya başladım fakat ayağım boşluğa geldi düşmeyi beklerken karan beni tuttu " dikkali olsana kızım yürüyen bela gibisin bir yerine bişey olursa ne olur buse " dedi sert sesiyle gözlerim dolmuştu içimde zaten düşme korkusu oluşmuşken onun üstüme gelmesi canımı sıkmıştı galiba regl olucaktım sürekli duygu değişimleri yaşıyordum karan gözlerime baktı ve
" tamam yavrum özür dilerim sana zarar gelmesine izin vermem ben doldurma o güzel gözlerini " dedi ve alnımı öptü moralim yerine gelmişti yanağından öperek tekrar koşmaya başladım karan sa arkamdan sabır çekiyordu " yaramaz bir kız çocuğu gibisin ama çok güzelsin " dedi ona havadan bir öpücük atıp sandalye me oturdum ve tabağımı doldurmaya başladım çok acılmıştım yarım saat sonra kahvaltımızı bitirmiştik .Karan elimi tutup balayı için Amerika'ya gideceğimizi söyledi çok şaşırmış ve mutlu olmuştum kıyafet almamı istemedi orda alıcakmışız öyle dedi o şirketten hava limanına geçicekmiş şirkette işi varmış bende korumalarla havalimanına gidiyordum karan ın özel uçağıyla gidecektik Amerika ya çok heyecanlıydım yarım saat kadar yolculuk sürmüştü havalimanındaydık ama karan yoktu 1saat geçti hâla yoktu derken birden karan ı gördüm çok yakışıklıydı esmer tenine yakışan beyaz gömleği ona çok yakışıyordu yanıma geldi " niçin bu kadar geç geldin " dedim " işler uzadı yavrum yoksa seni asla bekletmem biliyorsun " dedi anlımı öperek sonra ise dudaklarıma küçük ama tutkulu bir öpücük kondurdu kafamı salladım " susadım ben" dedim " benim bebeğim demek susamış ha " dedi ve korumalara bir işaret verdi 2 3 dakika sonra koruma elinde bir suyla yanımıza geldi ben almak istemiştim ama karan kaşlarını çattı elimi geri çektim bu sefer karan suyu alıp kapağını açtı ve dudaklarıma götürdü o kadar susamıştım ki suyun yarısını içmiştim kalan suyu da karan içti .
Şuan karan ın özel uçağındaydık çok büyük ve konforlu ydu karan iş için evrakları imzalıyordu yanımda " karan benim canım sıkıldı" dedim bana döndü birden dudaklarıma yapıştı ayrılamıyordum nefesim kesilince çekildi "ya napıyosun ya beni izinsiz öpüyorsun" diyip kollarımı göğsüme dolayıp kafamı onun olduğu yönün tersine çevirdim o ise gülüyordu " iznin olmadığı sürece sana dokunmam ama dudakların benim" dedi omuz silktim omzumu öptü kafamı eliyle kendine çevirdi ve tekrar dudaklarımı sömürmeye başladı bense kendime karşı koyamayarak karşılık vermeye başladım çünkü çok güzel öpüyordu yumuşacık dudakları vardı .
Artık gözlerim kapanmaya başlamıştı kafamı karan ın göğsüne yasladım ve gözlerimi karanlığa teslim ettim.
Uyandığımda uçak iniş yapıyordu karan uyanmamı istemedi arabaya bindik ve otele doğru yol almaya başladık acıkmıştım o kadar yol boyunca uyumuştum ve sabah fazla iştahım yoktu karan a döndüm ve " ben acıktım" dedim bana döndü " şimdi bunu ye otelde yeriz yavrum" dedi elime bir çikolata koyarak ben çikolatayı yemeye başladım birden üzerime yorgunluk çöktü uykum geldi ve gözlerimi karanlığa teslim ettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Borç
ChickLitBabası'nın kumar borcu yüzünden acımasız bir mafya ya satılan dünyalar güzeli genç bir kız