Sabah nefes kalktığımda karan yanımda yatıyordu ama ben tek başıma uyumuştum galiba ben uyuduktan sonra yatmıştı. Banyo ya gidecektim ama ayağım kırıktı karan a baktım hâla uyuyordu onu kaldırmak istemedim ve komodin üzerindeki cihaz a bastım ve mutfakta ki kızlardan birinin buraya gelmesini rica ettim. 2 dakika sonra bir kız geldi beni bonyoya götürdü direk duş almak için küvete yaklaştım suyu ayarladım ve karanın sıktığı şeylerin aynısını bende sıktım sonra üstümdekileri çıkararak küvete oturdum 10 dakika geçmeden kapı açıldı uykulu gözlerle bana bakan bir adet karan dı korkmuştum "yavaş olsana be öküz duş alıyorum çık "dedim bunları diyince gözleri koyulaştı "demek öküz diyorsun bana " dedi üzerime doğru yürümeye başladı " yani ben şey biraz korktumda o yüzden yani yoksa sen hiç öküz felan değilsin" dedim o ise hâlâ üzerime geliyordu " ama bu bana öküz dediğin gerçeğini değiştirmiyor" dedi üzerinde hiçbir şey yoktu zaten kasları ve baklava ları vardı hızla gözlerimi kaçırdım üzerimde hiçbir şey yoktu sadece köpükler vardı karan ise küvete oturdu beni de kucağına aldı "karan lütfen duş alıcaktım ben gidermisin" dedim o ise sert sesiyle "hayır" dedi öğrenmiş bir hayır lafını herşeye söylüyo gözlerimi doldurarak ona baktım harelerim onun gözleriyle buluşunca " hemen doldurma o gözlerini " dedi kafamı omzuna yaslayarak sonra sırtımı okşamaya başladı üst taraflara gelince eli durdu üzerimde iç çamaşırımlarım yoktu bana baktı ve beni yere yatırdı suyun birazını döktü ve üzerime eğildi ellerimle uzaklaşmaya çalıştım ondan ama olmuyordu boynumu öpmeye başladı korkuyordum gözlerim dolmuştu bunu hissetmiş gibi hafif doğruldu ve " sana dokunmuyacağım ama dün yaptığnın bir cezası olmalı dimi ve cezalar caydırıcı olur" diyerek tekrar öpmeye başladı resmen boynum morarmıştı 1 saat olmuştu ama karan kalkmıyordu üzerimden "karan kalk artık ya boynum acıyor" dedim 5 6 dakika sonra üzerimden kalktı saçlarımı şampuanladı alnımı öptü ve gitti hemen ayağa kalkarak duş paneline yöneldim ve üzerimden akmasını sağladım etrafı düzenledim dolaptan bir bornoz alıp üzerime geçirdim ve banyodan çıktım saate baktım saat 11 di yuh ya ben 9 da kalkıp banyoya gitmiştim hep o karaın yüzünden di boynumu öpüp ısırıp yalıyordu sonra tekrar öpüyordu sapık hemen giyinme odasına girdim su yeşili bir iç çamaşırı takımı giydim dolaptan siyah bir şort ve beyaz uzun bir tişört giydim tişört şortu kapatıyordu saçlarımı kurulamadan bir at kuyruğu yaptım yüzüm ortaya çıkmıştı yüzüme güneş kremi sürüp dudaklarıma vişneli bir balm sürdüm artık hazırdım aşağı inmeye başladım.
10 GÜN SONRA
Size 10 gün içinde ne oldu anlatayım karan bana telefon verince ben Kaan ı aradım ve yardım istedim o da bana yardım etti meğersem telefon dinleniyormuş karan bizi yakaladı ve Kaan ı öldüresiye dövdü hastanelik oldu çocuk benide eve getirdi beni tehdit etti ve sert bir şekilde uyarmıştı ama ben dinlememiştim ve bu on gün içinde 3 kez kaçmaya çalışmıştım bu da 4. idi şimdi ise karan ın adamları beni bulup eve getirmişti koşarak odama girdim 10 dakika sonra kapı sert bir şekilde açıldı içeri sinirinden yerinde duramayan bir adet karan girdi önce beni kontrol etti bir yerimde birşey varmı diye işaret parmağımı dallar yüzünden kesmiştim banyoya girdi ve ilk yardım malzemesi getirerek elime yarabandı ile yaramı sardı sonra ise bağırmaya başladı " LAN NE İSTİYOSUN NE SENİ KAÇ DEFA UYARDIM HİÇBİR İNDE DİNLEMEDİN NE İSTİYOSUN SENİ BU YATAK TA SİKE SİKE BAYILTIP AYILTMAMIMI İSTİYOSUN İNAN BANA BU HİÇ ZOR DEĞİL BUNUN FARKINA VAR , EN BAŞINDA YAPMALIYDIM ZATEN O ZAMAN DİZİNİ KIRAR EVDE OTURURDUN" diyordu bense yatakta ağlıyordum ceketini çıkarıp bir yere fırlattı dolaptan bir viski aldı koltuğa oturup içmeye başladı çok sinirliydi ben yatakta cenin pozisyonunu alarak ağlamaya devam ediyordum o ise bişiler düşünerek bana bakıp içkisini yudumluyordu ayağa kalkarak bana doğru gelmeye başladı haraket bile edemiyordum ellerini kafamın iki yanına koydu ve üzerime eğildi boynumu öpmeye başladı bana dokunacak korkusuyla çırpınmaya başladım " k-karan " diyebilirim sadece o ise yüzüme baktı ve gömleğini çıkardı bir odaya giderek eşofman altı giyip geldi ellerimden tutup beni yatağa düzgünce yatırdı kendisi de üzerime çıktı boynumu öpmeye başladı kazağımı ortadan ikiye ayırdı benim yaptığım tek şey ise çırpınıp ağlamaktı "madem ki kaçmanı önlemenin yolu bu bende o zaman bu yolu denedim " dedi bense kısık sesimle"K-karan lütfen hayır " diyebilirim sadece yüzüme bakarak " seni çok uyardım eğer bir daha kaçmaya çalışırsan seni bu yatakta gece gündüz demeden sikerim anladın mı " dedi kafamı salladım "ANLADIN MI " dedi bağırarak " anladım" dedim üzerimden kalkarak yatağa yattı beni kendine yaslayıp kafasını boynuma koydu ben se hala ağlıyordum neredeyse 5 dakika önce tecavüz e uğruyacaktım " şimdi uyu" dedi 15 20 dakika sonra göz kapaklarım ağırlaştı ve uyudum.
Sabah gözlerimi açtığımda karan koltukta elinde içkisiyle beni seyrediyordu aklıma dün bana yaptıkları geldi ağlamaya başladım ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı o geldikçe ben gidiyordum sırtım yatak başlığına deyince çırpınmaya başladım kollarımı dizlerime sardım kafamı dizlerime koyarak ağlıyordum kollarımdan tutup bana sarıldı ayrılamıyordum ondan sıkı sıkı tutuyordu beni kafamı boyun girintisine koydu çok güzel kokuyordu ah hayır bunu düşünmemeliydim bana neler yapmıştı bense hâla onun kokusunun ne kadar güzel olduğunu tartışıyordum bir süre sonra sakinleştim kafamı kaldırıp ona baktım " lütfen beni bırak dayanamıyorum lütfen yalvarırım bırak beni " dedim o ise sinirlenerek "seni asla bırakmam bırakamam sakinleş ve bunu o güzel aklından çıkar" dedi benim gözlerimden yaşlar tekrar akmaya başlamıştı bile " 1 ay bir bu odadan çıkmıyosun yemeğini getirirler bir yaramazlık yaptığını duyarsam seni bu yatakta beceririm " dedi bense hızla" olmaz lütfen ben korkarım" dedim o ise bir şey demeyerek yanağımı ve alnımı öpüp gitti bende ağlayarak camdan dışarıdan korumalara bakıyordum hayat çok garipti herkesin farklı bir derdi vardım kimisinin çoluğu çocuğu vardı kimisinin yoktu korumalara dalmısken banyo yapmadığım aklıma geldi hızla duş alıp bir pijama takımı giydim uykum geldi ve yatağa uzanıp gözlerimi kapattım.
Arkadaşlar lütfen oylayın ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Borç
ChickLitBabası'nın kumar borcu yüzünden acımasız bir mafya ya satılan dünyalar güzeli genç bir kız