14

3.2K 100 12
                                    

Gözlerimi açtığımda karan yanımda yoktu banyo ya girdim güzel bir duş aldım üzerime kısa mimi bir etek üstüme ise siyah crop giydim bugün hava sıcaktı saçlarımı kurutmadım taradım ve aşağı indim hizmetliler kahvaltı hazırlıyorlardı salona geçtim karan evraklar la uğraşıyordu üstünde siyah bir takım elbise vardı kravat takmıyordu göğsünün 1 2 düğmesi açıktı ve çok güzel olmuştu yanına gidip " karan benim telofonum u verirmisin" dedim bana döndü baştan aşağı süzerek " hayır üzerini değiştir öyle otur " dedi " ama söz vermiştin karan şimdi ise sözünü tutmuyorsun ayrıca kıyafetim çok da güzel bi kere" dedim ayağa kalkıp etrafımda dönerek " telefonun yok yarın gider alırız şimdi üzerini değiştir " dedi sert sesiyle " ama" diyemeden sesimi kesim " AMASI FALAN YOK BUSE ŞU ÜZERİNDEKİNE BAK " dedi bağırarak gözlerim dolmuştu kalkıp gidecektim ki kolumdan tutup kucağına oturttu " o kadar güzelsin ki lanet olsun seni kıskanıyorum işte çok güzel olmuşsun ama bunları sadece benim yanımda yiyebilirsin bebeğim" dedi " ama sende çok güzel olmuşsun ben sana karışıyor muyum hayır" dedim onu kendisine şikayet ederek gülerek " yani güzel olduğu mu kabul ediyosun" dedi kafamı olumlu anlamda salladım " karan telefonunu verir misin" dedim önce yüzüme baktı sonra verdi şifre vardı karan a baktım " doğum günün " dedi şaşırarak denedim telefon açıldı " sen benim doğum günümü nerden biliyosun ya " dedim o ise " ben senin her şeyini biliyorum " dedi " ama ben senin hiç bir şeyini bilmiyorum " dedim kahkaha atarak " zamanla öğrenirsin yavrum" dedi telefondan Kaan ı aradım " hemen açtı " nasılsın Kaan iyimisin" karan birden telefonu kapatarak fırlattı " benden başka bir erkekle konuşmanı istemiyorum bu değil arkadaşın baban bile olsa anladın mı" dedi "onlar benim ailem onları benden uzaklaştıramazsın" dedim ayağa kalkarak " sence yapar mıyım yapamaz mıyım düşünsene" dedi sert bir dille " niçin onları benden uzaklaştırıyosun ne yaptım ben sana ya neden beni ailem le sınıyorsun " dedim ağlamaklı ses tonumla " ÇÜNKÜ SEN BENİMSİN SADECE BENLE KONUŞABİLİR BANA GÜLEBİLİRSİN ANLADIN MI " DEDİ Bağırarak " Ben robot değilim tamam mı böyle davranamazsın bana çok istiyorsan bir robot AL KENDİNE" diyip odaya girdim aşağıdan kırılma sesleri geliyordu bir süre sonra sesler durdu aşağı indim her yerde cam kırıkları vardı salona geçtim karan viski içiyordu elinden kan akıyordu ağlayarak yanına gittim yaralı eline baktım cam kesikleri vardı hızla banyodan ilk yardım çantasını getirdim ağlaya ağlaya yarasını temizleyip yara kremi sürüp sardım eline bir buse kondurarak " h-hastaneye gitmen gerekiyo karan yaran ağır olabilir kolumdan tutup kucağına oturttu ona sarılıp ağlamaya devam ettim " çok acıyor mu" dedim " hayır" dedi " ben özür dilerim" dedim kokumu içine çekerek " şşh sakin ol sen ağlama" dedi daha sıkı sarıldım ona, gülerek " hâla şu kıyafeti değiştirmedin dimi" dedi ellerini bacaklarıma getirerek " bende şimdi değiştirmeye gidiyordum" dedim kucağından kalkarak odaya girdim beyaz bir eşofman ve beyaz bluz giydim bluzu eşofmanın içine sokup ince bir ceket giydim aşağı indim karan da odaya geliyordu beni baştan aşağı süzdü gözleri v yaka olan bluzumda takıldı göğüslerimin dolgunluk yerleri gözüküyordu " nereme bakıyosun sen yine" dedim " karımın göğslerine" dedi "terbiyesiz nerden karın oluyorum ben senin daha gencecik çıtır bı kızım ben sapık " dedim " doğru çıtır bir kızsın ama benimsin güzelim şimdi arabaya bin " dedi " niye ki nereye gidiyoruz " dedim " gidince görürsün yavrum " dedi " söylesen ölürsün sanki " dedim kısık sesle bana döndü gülümseyerek havada öpücük attım ona kafasını sağa sola sallayarak güldü ve beraber arabaya bindik beni AVM ye getirdi kocamandı susadığım için " karan susadım ben" dedim " tamam civciv şurdan alalım "dedi gülerek kafeye girdik ben etrafı gözlemlerken bir masada gördüğüm kişilerle şok oldum.


Bölüm biraz kısa oldu arkadaşlar müsait olduğum her an yazmaya çalışıyorum 🥰☺️

BorçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin