20

2.2K 93 16
                                    

Buraya geldiğimizden bu yana 3 gün geçmişti ve biz çok eğlenmiştik berberi beraber gezmiş ve birsürü alıśveriş yapmıştık şimdi ise ben karan ı işte diye bilirken emre yani karan ın yakın koruması bana " karan abi sizi mekan da bekliyor yenge " demişti bende " mekan neresi " dedim o ise " bar a gidicez yenge" dedi kafamı salladım o gitti bende üzerime kıyafet seçmeye başladım bordo kısa bir elbise zincir askılı ve bütün bedenimi saracak kadar dar ve güzeldi saçlarımı tarayarak at kuyruğu yaptım yüzüme fondöten süremiyordum alerjim vardı sürdüğüm zaman sivilceler çıkıyordu bu yüzden bunu es geçtim zaten pürüzsüz bir cilde sahiptim kirpiklerime rimel sürüp yanaklarıma allık sürdüm dudaklarıma ise elbisemin renginde bordo bir ruj sürdüm ve ayakkabılarımı çıkarttım onların yerine siyah fazla abartılı olmayan sade ve şık olan bir sandalet giydim topuklu ayakkabı fazla sevmiyordum ve yürümesi biraz zor oluyordu bende rahatıma düşkün birisi olduğum için onları tercih etmiyordum .

Nihayet araba durmuştu artık arabadan korumaların açtığı kapıdan indim onlara sürekli bunu yapmamalarını söylüyordum fakat karan ın emri olduğunu ve yapmadığı takdirde ölümle cezalandırıldıklarını söylüyorlardı bunu duyunca artık vazgeçmiş ve önüme bakıyordum .

Koskocaman mekandı ismi ise AKREP BAR dı kim niye bu ismi koyar ki diyerek korumalar eşliğinde içeri ilerlemeye başladık büyük bir loca ya geçtik karan içkisini yudumluyordu kabanımı çıkardım çünkü çok sıcaktı kabanımı çıkarmamla karanın kaşları çatıldı sinirlendiği boynundaki ve kafasının bağzı yerlerinde belirgin olan damarlarından belli oluyordu ayağa kalktı kabanımı tekrar üzerime giydirdi kuşağını sımsıkı sıktı belim acıyordu
" karan napıyorsun ya burası çok sıcak ayrıca canımı yakıyorsun" dedim kabanımı tekrar çıkarmak istedim ama bağırması buna engel oldu " BU KIYAFET NE ŞU BACAKLARININ HALİNE BAK HEPSİ MEYDANDA SANA SAÇMA SAPAN KIYAFETLER GİYME DEMEDİM Mİ ANLAŞLAN KÂÂLE ALINMIYORUM " diyerek beni yanına oturttu bende sinirlenerek " kıyafetlerime karışamazsın karan ne istersem onu giyerim istersem hiçbirşey giymem iç çamaşırlarımla do- " sözümü bağırarak kesti " SEN HELE ÖYLE BİR SEY YAP ÖNCE SANA BAKAN HERKESİ SİKERİM SONRA DA SENİ SİKERİM ANLADIN MI " diye bağırdı gözlerim çoktan dolmuş gözyaşlarım ise akmaya başlamıştı kafamı salladım fakat memnun olmadığını belirten bir sesle"Anladın mı"
dedi titrek ve kısılan sesimle " a-anladım" dedim gözlerime baktı kafamı eğdim hep böyle olmasından korkuyordum en ufak bir kavgada bağırması beni ondan soğutuyordu aniden beni kucağına oturttu ama yüzüne bile bakmadım elini çeneme getirerek kafamı ona çevirdi gözlerimi öpmüştü ciddi bir sesle " ağlamandan nefret ediyorum çıkar şunu " dedi kabanımı kastederek ama çıkarmadım " bende en ufak bir kavgada bana bağırmandan nefret ediyorum anlıyormusun " dedim kabanımı kendisi çıkardı ama tekrar sinirlenmişti " sana birisi bakıp seni üzücek şeyler söyleyip sana zarar verirse söyle ben o kişiyi naparım " dedi biliyordum bana zarar vermesine izin vermezdi ama unuttuğu bir şey vardı " bana zarar veren sensin " dedim gözlerimi sildi artık ağlamam durmuştu " sana zarar verdiysem sinirlendirdiğimdendir bende çok memnun değilim seni ağlatıp üzmemden ama kendimi durduramıyorum şu kıyafeti gördükçe deliriyorum eğer sana zarar vermemi istemiyorsan beni sinirlendirme " dedi bense ayağa kalkarak etrafımda döndüm " ama elbisem çok güzel" dedim hızla kolumdan tutarak beni kucağına oturttu
" Lan zaten sorun da bu çok güzel olman benim gördüğümü herkesin görmesi " dedi bense kahkaha atıyordum " ama hala bu güzel olduğumu değiştirmiyor" dedim oda benle beraber gülmeye başladı kafasını salladı köprücük kemiğimden delotle olan bütün kısımları öptü bense hâla şokla ona bakıyordum elleri bacaklarımın üzerindeydi adeta bir keşfe çıkmış gibi bacaklarımda geziniyordu garson geldi bana bir meyve suyu verdi karan a ise özel bir viski verdi bende içki içmek istiyordum tadını merak etmiştim ama karan katiyen ve ciddi bir sesle reddetmişti neymiş beni kirletemezmiş falan ama kendisi içiyordu bunu ona söyleyince içki yok buse meyve suyunu iç dedi bende tekrar önüme dönmek zorunda kalmıştım karan o kadar çok icmişti ama sorhoş olmamıştı bunu ona sorduğumda ben istemedim sürece sarhoş olmam ama sen bir yudumla sarhoş olursun dedi 2 saat sonra otele gelmiştik baya bir eğlenmiştik odaya çıktık ben pijamalarımı alıp banyoda giydim gve gelip yatağa kendimi attım baran karşıma gelip "sencede bu kadar zaman yeterli değilmi "dedi  ne dediğini anlamam 2 dakika sürdü benden onay istiyordu bunu her ne kadar karan a söylemesem de onu gerçekten çok seviyordum tamam bana bağırınca kırılıyordum ama asla birbirimize küs kalamıyorduk ve birbirimizden özür diliyorduk kafamı salladım ve bizim için uzun süren gece başlamıştı.

Saat 4 dü ama karan hala içimde gelgitler yapıyordu ikimizde çok terlemiştik karan her yerimi öpüp ısırıp yalıyor sonra tekrar öpüyordu böylece tüm vücudumu morarmıştı kesin ikimizde boşalmıştık
" karan yeter artık çok yoruldum " dedim zorlanarak bana baktı yüzümü inceledi
" Bana kalsa sabaha kadar böyle kalabiliriz yavrum" dedi " saçmalama karan hem hani bu son du" dedim iki saattir bu son bu son diyerek beni oyalıyordu " iyi peki" diyerek içimden çıktı kendimi bir boşlukta hissettim .




Şu an banyodaydık ve banyo da da rahat durmayıp 3 kez boşalmıştık çok yorulmuştum fakat karan hâla sağlamdı
"  Karan yeter artık ya ne arsız birisi oldun sen birdaha asla seninle birlikte olm-" diyordum ki dudaklarıyla lafımı kesti " şhh bir daha ağzından böyle kelimeler duymamayım ayrıyaten senin bu güzel tadını bir kere almışken birdaha ölsem bırakmam " dedi sonra tekrar tekrar dudaklarımı dudaklarına esir aldı.


Banyodan zar zor çıkmıştık ama canım çok yanıyordu gözlerimden yaşlar akıyordu yatağa zar zor uzandım ağzımdan bir hıçkırık kaçtı karan bunu duyar duymaz yanıma geldi ne olduğunu falan sordu internetten birşey araştırıp tekrar yanıma geldi elinde bir tepsi vardı içinde krem sıcaksu torbası hap ve su vardı önce hapı verdi ağlaya ağlaya yuttum sonra ise kremi yavaşça kadınlığıma sürdü pijamalarımı düzeltti su torbasını ise kasıklarıma koydu alnımı öptü gözlerimi sildi yatağa uzanıp beni sarsmadan yavaşça omzuna yasladı   "benim küçük kadınım " dedi ve saçlarımı oynamaya başladı bense ilacın kremin ve su torbasının sayesinde mayışarak uyudum uyumadan önce göğsüne bir öpücük kondurdum benimle sürekli ilgileniyordu asla bana olan sevgisini göstermemezlik yapmadı onu gerçekten çok seviyordum bu da beni salak aptal bir aşık yapmıştı .

Karan ise her zaman yaptığı gibi yanında ona sokulmuş minik kadınını izliyordu yüzüne sayısızca öpücük kondurdu buse ise kaşlarını çatıp mırıldanmaya başlamıştı karan işaret parmağını busenin iki kaşının arasına koydu busenin kaşları hemen düzeldi karan gülümseyerek karısını izliyordu biliyordu onu seviyordu bu ise karan ı daha mutlu ediyordu sevgisinin karşılığını alıyordu bu güzeldi ama karan onu karşılıksız bir şekilde sevmişti onun ürkek hallerine ise bayılıyordu küçük ceylan yavrusu gibiydi ve yine onu izlemeye devam etti.



Arkadaşlar kitabım çok güzel ilerliyor destekleriniz için teşekkür ederim bölüm atamıyorum bu aralar fazla yoğunum vakit buldukça atacağım 🥰🥰💗

BorçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin