babam yeni bir okula başlayacağımı orada daha mutlu olacağımı söylemişti ama ben bebek gibi zırlanıyordum gitmek istemiyordum babamı gitmemek için onu tek ikna edecek şeyin ona hizmet etmek oduğunu düşünüyordum hemen kalkıp babama en sevdiği yemeği yapmaya gittim babamın en sevdiği yemek sucuklu yumurtaydı o yüzden babama hemen sucuklu yumurtasını yapıp onun çalışma odasına gittim babamın bana bir kıyak geçmesini istiyordum babam sucuklu yumurtasını yedikten sonra beni odasına çağırdı bende odasına gittim bana tek dediği şey sakın aklından bile geçirme defne o okula gidiceksin duydunmu beni hem orada ders notlarında yükselecek bundan eminim tamam mı tatlı kızım benim 10 dakkika sonra babam elinde kocaman bir valizle geldi ben ona şaşkın gözlerle bakınca oda bana arabaya bin artık defne dedi bana bir konuda babam bana kızgın mıydı anlamıyordum cidden anlamak zordu baya uzun bir yol boyunca arabayla ilerlemiştik ben yeni okulumu çok merak ediyordum bir süre sonra babam kocaman çokta eski olmayan duvarları hafif pembe olan bir binanın önünde durmuştu binanın ismine baktığımda güney kız ortaokulu olduğunu görmüştüm sekizinci sınıfı burdamı okuyacaktım aklımda o kadar çok soru işareti oluşmuştu ki okula girdiğimde bizi gizem hanım karşıladı gizem hanım okul için kayıt yaptırmaya mı geldiniz vural bey dedi babam da evet dedi gizem hanım işlemleri bir saat içinde halletmişti gizem hanım ardından birini anos ederek o kişiyi buraya çağırmıştı o kişi içeri girdiğinde gizem hanım irem defneyi okulu gezdirirmisin dedi iremde kızgın bakışlarını bana çevirip başını salladı ardından adının irem olduğunu öğrendiğim kız kolumu tutup beni dışarı sürükledi ardından bana yatakhaneler üst katta sen benimle aynı yatakhanede kalıyormuşsun ve şansıma tükreyim ki aynı sınıftayız dedi ardından adın ne dedi bana bende defne dedim defne çınar senin adın ne dedim oda bana irem dedi irem doğan okulun başkanıyım yeni kız dedi sana sınıfı göstereyim dedi bende onunla gittim koridor inanılmaz doluydu dengemi koruyamıyordum yürümek inanılmaz zordu düşmemek imkansızdı sınıfa girdiğim an kafama bişey düştü bende kafamdaki şeyi çıkarınca anlamıştım sınıfın çöp kutusunu kafama atmışlardı sınıftaki bütün kızlara sinirli bakışı attım ardından sınıftan çıkıp yatakhaneyi bulmaya gittim zıbarma yeri 1 yüksek ihtimal yatakhane burasıydı hemen çantalarımı aramaya başladım çantamı ortadaki yatağa koymuşlardı hemen çantamın içinden diş fırçamı çıkarıp banyoya geçtim banyo ilk defa tertemizdi aksi taktirde 2saat burayı temizlemekle uğraşabilirdim hemen musluğu açtım ve dişlerimi fırçalayıp musluğu kapattım ve zıbarma yeri 1 den çıkıp sınıfa doğru ilerlemeye başladım sinirli sinirli ilerlerken karşıma biri çıkmıştı o güzel suratı o sarı saçları dışında kusur olmayanların içinde kusur oluyordu karşımdaki o kız adın ne diye sordu heyecanla bende defne çınar dedim peki senin adın ne diye sordum ona oda su erdem dedi ardından bana sanada mı şaka yaptılar dedi bende kızgın bir bakışla evet dedim oda banada yaptılar dedi ardından su beni sınıfa götürmeye başladı ben tam sınıfın kapısından içeri girecektim ki üzerime içi boya dolu su balonları düştü ardından herkes bir kahkah patlattı bense artık nasıl bir öfkeli bakış sunduysam herkes bir an durup benim tepkime bakmaya başlamıştı ardından tam arkamdan bir ses geldi sizce bu hoş mu kızlar dedi arkamdaki ses arkamı döndüğümde iremi gördüm sinirliydi bana sen yatakhaneye çık duş al dedi irem bana bende yatakhaneye doğru ilerlemeye başladım yatakhaneye vardığımda hemen çantamdan kıyafetlerimi alıp duşa girdim duşa girdiğimde su'yun bana az önce yaptığı şaka aklıma geldi çok öfkelenmiştim hemen duştan çıkıp kıyafetlerimi giydim ve su'yun bana yaptığı şakanın intikamını almak için bir intikam planı hazırladım çantamdan hemen küçük makyaj çantamı aradım makyaj yapmayı sevmesemde evet benimde bir makyaj çantam vardı küçük makyaj çantamı bulduğumda akşam planı uygulayacağım için hemen makyaj çantamı yatağın altına soktum ve tuvalete gittim ben tuvaletten çıkınca bütün kızların yatakhanelere gittiğini gördüm ardından yatağıma oturup hiç geçemediğim oyunumu oynamaya başladım birkaç dakkika sonra birinin bana selam dediğine duydum başımı kaldırıp selam dedim oda ben elif dedi ve sende defne sin değilmi dedi bende evet dedim ardından biri daha geldi yanıma bende sıla dedi yanıma oturan kişi bende defne dedim oda evet evet biliyorum dedi ardından su geldi ve bana şeyyy ben özür dilerim defne dedi o kadar da abartıysam özür dilerim dedi ama şunuda söyleyim ki bu okula yeni gelen bütün kızlara biz böyle şakalar yapıyoruz dedi ardından irem hepimize böyle şakalar yapıldı dedi bende başımı salladım evet der gibi ardından kızlarla uzun bir sohbete girdik daha sonra yatma saatimizin geldiğini görünce hepimiz yataklarımıza geçtik ışıklar sönünce herkes uykuya daldı bense hızlı bir şekilde yatağımın altına sakladığım makyaj çantamı alıp tuvalete gittim ve korkutucu bir makyaj yaptım ardından düz beyaz bir elbise giydim ve saçlarımı da saldım ve sessiz bir şekilde su'yun yatağına doğru ilerledim yavaşça su'a yaklaştım ve su'yun kulağına fısıldamaya başladım su'yun kulağına fısıldadıklarım:su kalk artık su su sana diyorum azrailin geldi su canını almaya geldim su uyan su uyan ardından su hızlı bir şekilde kalktı ve benim yüzümü görünce bir çığlık patlattı ardından bütün kızlar kalkmış yataklarında doğrulmuştu ardından irem bir kahkaha patlattı ve su'ya kızım sen çok fena kaşınmıştın bunu hak ettin dedi gülerek ardından öbür kızlarda gülmeye başladı su ne olduğunu biraz geç anlamıştı ama anlamıştı ardından su bana dönüp kız defne sende az değilmişsin be kızım dedi hafif sinirli bir ifadeyle ardından su bana yastık fırlatmaya başladı ve beni kovalamaya başladı bu durum öbür kızların kahkahlara boğulmasına neden olmuştu kısa bir kovalamacanın sonunda hepimiz benim yaptığım şakaya gülerek uyumuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düşman okullar
Fantastikbu kitap dilara keskinin yazdığı kitaba benzemektedir karakterler aynıdır olaylar benzemektedir