8. fejezet

2.9K 118 6
                                    


Natalie Torres szemszöge:
Egy nappal később a randi után.

A tegnap este, egyszerűen csodálatos volt. Bár, nem sokat tudtam meg róla, csak annyit, hogy van egy kutyája, akit Hadesnak hívnak. Sokat beszélgetünk így is, leginkább szívtam a vérét. -nem szó szerint, kell érteni.- Tudom, hogy imádta. Csak, az-az egy kérdésem van, hogy honnan lett ennyi önbizalmam? Nissyn kívül, senkivel nem tudtam rendesen kommunikálni. De mostanában, elhidegült tőlem. Mintha, valamit titkolna. De biztosan, csak egy ilyen korszak nekünk. Vissza térve a titkos idegenre. Valami vonz iránta. Angelon és apámon kívül, mást nem nagyon engedtem közel a fiúk részlegéről. Vajon az idegen éppen mit csinálhat? Mi van ha, most is figyel engem? Ami nagyon megijeszt, minden egyes alkalommal, mikor csak erre gondolok. Mert nem ismerem, így nem tudom biztosan, hogy nem akar bántani. Mióta elmondtam Nissynek, azóta hozzám se akar szólni. Kicsit fáj, hisz ő a legjobb barátnőm. De biztosan van oka. Mi lesz ha elköltözik a barátjához? Nem tudok sok mindent egyedül csinálni, Mikhail nem tud helyettem mindent csinálni. Mi van ha, ez miatt a szüleim haza akarnak majd vinni? Általában Nissy szokott beszélgetni velük, de csak annyit, hogy mi van velem meg, hogy minden jó, nem kerültem esetleg kórházba, vagy valami, tudjátok. Szüleim egyik fellépésemre se jöttek el. Pedig, Nicole szólt is nekik. De, hát ez van. Lassan felnőtt leszek, ideje lesz, hogy egyedül is boldoguljak. Mert Nicole, munka mellett meg a sok hobbija mellett, van ideje rám, de mostmár megpróbálok egyedül boldogulni, Mikhail is itt van ő támogat. Nissynek hagynom kell, hogy élje az életet, anélkül, hogy azon aggódna mikor történik velem valami - régebben mindig hívott, mikor dolgozott, és itthon hagyott engem, de nem egyszer, hanem vagy minden fél órában - Na mindegy is.

Mostanában, Olivia Rodrigotól a prison for life-t hallgatom. Egyszerűen, magával ragadott, és kicsit mintha a mostani életemről szólna. Egyszer el akarok jutni a koncertjére. De, sajnos koncertekre nem nagyon akarnak elengedni. Nem kéne ennyire, negatívnak lennem, hisz mindig mondom másoknak, hogy legyen pozitív, miközben a saját magam tanácsát nem fogadom el. De ez mindig így van.

Vasárnap van, szóval holnap suli. Ahogy elkezdek a sulin gondolkodni, gyomorgörcsöm lesz. Ez mindig így van, valaki egyszer kimondja a suli szót már attól is. Jövőre érettségizek, ami kicsit se segít azon, hogy lenyugodjak. Inkább gondoljunk a titokzatos idegenre. Olyan fura most, mintha hiányozna. Mert ma egész nap, nem hallottam róla. Mintha felszívódott volna, egy csettintés alatt. Mi van ha, megbánta a randi után a dolgokat? Olyan lehetséges? Gondolom. Olyan szar, hogy Nissy nincs itt velem. Ő tuti, hogy vagy mondana valami tanácsot, vagy megnyugtatna, még akár el hordhatná őt. Szüleimnek erről nem beszélhetek, mert anyu elmondaná apunak, aki haza vitetne. Mikhailt meg valószínűleg, menhelyre vinné amiért engedte, hogy be jöjjön az idegen. De miért foglalkozok ezzel? Úgysem tudnák meg.

Annyira bele vagyok mélyedve a gondolataimba, hogy észre se vettem, hogy valaki be jött. Megint érzem a leheletét a tarkómon. Itt van.

-Mit csinálsz itt, egyedül? Rám vártál? Nem kell válaszolnod, tudom én, engem vártál.-Suttogja a nyakamba, és cuppanós csókot add.

-Álmaidban maximum!-Érzem, hogy elmosolyodott.

-Kislány, ott már rég az enyém vagy! Mindenhogy. Mind a két lyukad az enyém. De nem csak álmomban értem el, hanem majd valóságban is elérem, ne félj.-Oh anyám, érzem, hogy lüktetek oda lent. Hogyan csinálja ezt?-Csak nem nedves lettél, kisbalerinám?-Igen, ez a becenév hiányzott már. Egyetlen szavától, akár még csak érintésétől is, be nedvesedem. Amit nem kéne. Ő az egyetlen, aki kitudja hozni belőlem ezt a valamit.-Min gondolkozol ennyit? Rajtam? Hát persze, hogy rajtam. Kis huncut. Apuci és anyuci, vajon mit szólna, ha ezt megtudnák? Az édes kis ártatlan lányuk, épp az ördöggel hancúrozik. Vagy jobbat mondok, maga a sátánnal. Hát nem izgalmas? Imádom, mikor miattam szeged meg a szabályaitokat. Hidd el, tudom, megígérted apunak, hogy nem fogsz le feküdni senkivel, addig míg el nem végzed a gimit. De nyugi, a titkaid biztonságban vannak nálam.-Baszki, elfelejtem a szabályokat. Hülye vagy Natalie. Apudnak megígérted, hogy egy fiút se fogsz annyira közel engedni magadhoz. De ez a srác, minden egyes agysejtemet uralja. Mindenről elfeledkezek, Angelo, a szabályok.-Apu nagyon csalódott lesz, ha megtudja. A kis hercegnője, elfelejtette a szabályaikat. Ejnye.


Aranybogaraim, nagyon hálás vagyok nektek, hogy el tudtam érni a 10k-t

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aranybogaraim, nagyon hálás vagyok nektek, hogy el tudtam érni a 10k-t. Nem tudom mit mondjak, még mindig nem hiszem el, hogy ennyien olvassátok a könyvem. Elején nem hittem volna. És elnézést amiért ilyen rövid lett a rész. Mostantól lehet csak, hetente lesznek részek, azért ne hari. Addig is puszillak titeket, legyetek jók.
Jövőhét vásárnap találkozunk.💋

Spoilerek tiktokon:dodikawriter💕

Happy end?Where stories live. Discover now