24. fejezet

1.2K 103 8
                                    


Natalie Torres szemszöge:

Nicole szó szerint pánikol. Bárhogy próbálom megnyugtatni, nem megy. Pedig egymásra szoktunk hatni, most valahogy mégse. Őszintén, nem csodálom. Ha nekem lenne esküvőm, én is ugyan ilyen lennék. Talán rosszabb. Előre sajnálok mindenkit. Ha egyáltalán lesz esküvőm. Amit kétlek.

Az öt évben Angelo százszor próbálkozott, de sose mondtam neki igent. És az eljegyzést megszüntettem. Szerencsére a szüleim nem vitatkoztak. Mert tudták, hogy ha valamit nagyon akarok, akkor arról nem tudnak lebeszélni.

-Nissy, nyugi! Marcus szeret téged, és te is őt. Semmi nem fogja elrontani ezt a nagy eseményt. Gondoskodom róla. Nem lesz semmi baj. Aztán miután lezajlik az egész, mehettek a nászútra.-Mosolygok, hogy kicsit a feszültséget oldjam nála. Általában szoktunk hatni egymásra, de ilyenkor mikor egy fontos esemény van, na ilyenkor nehezen. Amivel annyira nincs baj. Hisz mindenki izgul, hogy vajon minden úgy lesz, ahogy tervezte.

-Tudom, és köszi, hogy próbálsz megnyugtatni. Amúgy Dahlia nem akarnak jönni? Mert még a hajamat, sminkemet kéne megcsinálni, plusz a ruhát fel kell még vennem.

-De megyek szólok nekik.-Dahlia és Delaney-val 3 éve ismerkedtem meg. Ők sokkal több éve ismerik egymást, ami pont jól van rendjén. Mi 4-en - Nicolet is beleértve - alkottunk egy nagy csapatot. Meséltem nekik Damian Ról. Dahlia el akart menni a börtönbe, hogy jól be mosson neki. Szerencsére Laney és én megtudtuk akadályozni. Lia - Dahlia -, ő Svédország hercegnője. Lassan királynő, az apja úgy gondolta most már megérett a posztra. Kayden Volkov a titkos párja. Csak mi lányok tudunk róluk. És ez így van jól, egy ideig. Lia szeretné, ha az emberek tudnának róluk, Kayden még nem. Vagyis Lia ezt mondta. De érzem és hallom Kaydent. Árad belőle a feszültség. És tudom, nem azért mert félne, hogy valami baj fog történni az esküvőn, mert több mint 50 őr van a rendezvényen. És néhány rendőr. De azok vendégként, valamelyikünknél pisztoly van a vész esetére. Vagyis azt mondták, hogy vendégek. Azt hiszik átverhetnek egy látássérült, egy kezdőt igen. De az évek során megtanultam, hogy hogyan érezzem és halljam a hazugságot. Hanguk elárulja őket. És nem veszik észre. Még egy jól képzett rendőr se. Jó végül is, nekik az a dolguk, hogy igazat mondjanak. Így ők nem tanultak meg profin hazudni. Persze van köztük kivételes alany. Miért beszélek róluk úgy, mintha az én kutatósalanyaim lennének? Kicsit azok. Amióta elballagtam a gimiből, szerencsére. Minden napom ugyanaz. Felkelek, eszek, felöltözök és elmegyek edzésre, az minimum 2 óra vagy több, Mrs Jones-tól függ. Elmegyek a legközelebbi kávézóba, és elkezdem tanulmányozni más emberek reakcióit. De néha ugyan azokat, sajnos.

Térjünk át Delaney-ra. Delaney egy aranyos, tisztelettudó lány. Az anyukájának van Sheffield-ba - Anglia - egy gyönyörű kis kávézója. Ami itt San Diegoba is lehetne. Tudom a két város nagyon messze van - csak repülővel 13 óra és 5 perc -, de az részletkérdés. Laney szerencsés, hogy az apja egy forma 1-es pilóta. A baleseteket leszámítva. Amikor megismerkedtem Laney-val, akkor ő megismert egy férfi. Dante Reyest. Egy terroristát. Aki valamilyen oknál fogva, fogva tartotta Laneyt egy teljes évig. Azóta se mondja el, hogy mi történik köztük. És teljesen megértem, ha van egy nyomós oka rá. Liával egyszer se láttuk - vagy én hallani - Dantet. És egy képet se látott Lia róla. Hogy utána nekem el tudja mondani, hogy néz ki. Nem haragszunk ezért Laneyra, mivel ezzel - gondolom én - csak védeni akarja Dantet.

-Csajok! Nicole mondta, hogy szóljak nektek, hogy menjetek segíteni.- Ordítottam be nekik, és mentem is vissza Nissyhez. Pár perccel később a lányok is ideértek.

-Na Nissy. Készen állsz, hogy végre kiszépítsünk? Bár amúgy neked nem kell semmi smink, mert anélkül is káprázatos vagy! De azért a hajadnak nem ártana egy mosás!-Szerencsére egy olyan csapat vagyunk, aki érti a viccet. Tudjuk, hogy csak viccből mondjuk egymásnak, és azt is tudjuk, hogy mindenki gyönyörű kis hölgy.

Megmosták már Nissy haját. Most éppen szárítja a haját Laney, és közben Lia meg a sminket csinálja. Elképzelem, hogy fog kinézni, és teljes mértékben csodálatos feleség lesz. Marcus szerencsésnek érezheti magát, egy ilyen csúcs szuper feleség miatt.

Nicolera már csak a ruha kell, és kész. Biztosan nagyon gyönyörű, azt remélem tudja, hogy nagyon büszke vagyok rá. Amit elért, az egyszerűen lenyűgöző, lett egy főszereplős filmje. Lett egy saját stúdiója, ahol kedve szerint gitározhat. Hozzáteszem, Taylor Swift itt lesz az esküvőn, mint zenész. Nicole nagy álma volt, hogy élőben is találkozzon vele. Amúgy én írtam rá - Lia segítségével -, felvázoltam a tervet Taylornak, ő egyből igent mondott, aminek nagyon hálás vagyok.

-Kedves egybegyűltek! Ma ezen a szép jeles napon, eme két csodálatos embernek a házasságkötése miatt van itt mindenki. De mivel a vőlegény azt kérte, ne húzzam sokáig, így a végére is térek.- Ez Marcusra vall. - Szóval Marcus Lopez, fogadod, Isten előtt, hogy békességben,haragban, szegénységben és gazdagságban szeretni fogod a szép gyönyörű Nicole Steint?

-Nem is kérdés atyám! Fogadom!

-Nicole Stein, fogadod, Isten előtt, hogy békességben, haragságban, szegénységben és gazdagságban szeretni fogod ezt a...-Hatásszünet.- Hagyj ne mondjam ki, Isten előtt. -Mindenki elkezdett nevetni. Valószínüleg ő nem egy rendes pap, de legalább vicces.- Szeretni fogod Marcus Lopezt?

-Fogadom atyám!

-Akkor húzzátok egymásra a gyűrűt, és utána megcsókolhatják egymást!- Biztosan egymásra húzták a gyűrűt.

-Na, édes gyere smárolni!-Mondta Marcus, és megtörtént a csók, mert tapsoltunk és röhögtünk egyszerre. Marcus haverjai fütyültek.

Éreztem, hogy valaki mögém lopakodik. Az lehetetlen, hisz ő...

-Kisbalerinám, csoda szép vagy élőben, végre nem kell képeken lássalak! De azokon is gyönyörű voltál! Abban az 5 évben, ne hidd, hogy nem tartottalak szemmel. -Tényleg ő az! Megfogadtam, hogy többé nem sírok, most mégis könnyezek. Picsába!- A mi esküvőnk sokkal szebb lesz! És gyönyörű menyasszony leszel!-Direkt csinálja ezt velem, hogy megsirattat? Oh, Damian. Annyira de hiányzott a közelséged.

Happy end?Where stories live. Discover now