"Kalkın"
"Hadi kızlar"
"Ilgın,kalk hadiiiiiiii, kızım kalkasanaaaaaa."Homurdanarak gözlerimi açmaya çalıştım. Yani hangi aklı başında insan sabahın köründe güneş bile doğmamış iken okul yapar ki.
Hadi yaptı diyelim hangi gerizekalılar bu muhteşem fikri desteklemiş bide üstüne kabul etmişler.
Te Allah'ım yarabbim ben daha uykumu alamamışım millet gelmiş erkenden kalkmış ,yataklarını toplamış bide üstüne hazırlanmışlar...bir dakika hazırlanmışlar mı?
Hemen yataktan kalkıp etrafa bakmaya başladım.
Lan bunlar gerçekten de hazırlanmışlar.
Ben daha ne olduğunu anlayamadan Meral beni dürtüklemeye başladı."Ne var be. Sen de dürtükleyip duruyorsun."
"Aferin Ilgın ,senin sayende yine geç kaldık"
bunları söylerken bir yandan da gözlerini deviriyordu.Hemen ayağı kalkarak dolabımdan günlük kıyafetlerimi giydim.
Koridora çıkıp lavaboya gittiğimde aynadan bakarken maviş gözlerimin kızardığını gördüm.
Off yani hergün de kızarmaz ki bu bir değil iki değil, her sabah ben bu göz kızarıklığını çekmek zorunda mıyım.
Derin bir nefes alıp lavobodaki işlerimi hemen halledip çıktım.
Yatakhaneye döndüğüm de Merali kendi yatağı ile beraber benim yatağımı da toplarken buldum.
Meralin üzerin de okul forması olmasını fakat benim üzerimde ise günlük kıyafetlerin olması size tuhaf gelmiş olabilir.
Hemen şöyle açıklayayım Meral ile teknik olarak aynı yaştayız ama o bir sene sınıfta kaldı ve ben de bu süreçte üniversite sınavına girip İTÜ Hukuk kazandım.
Bugün ise benim dersim yok ama Merallerin okulunda seminer var.Meral ben mezun olduktan sonra okul da sürekli yalnız olduğundan yakınıp duruyor ben de bu gün onunla gidip tek kalmamasını sağlayacağım.
Seminere katılan isim ülkenin en zengin isimlerinden birinin oğlu ve aynı zaman da mezun olmuş olduğu okul da İTÜ Hukuk. Bu da benim işime gelir.
Hem Merali tek bırakmayacağım hem de hukuk ile ilgili bilgiler ögreneceğim,anlayacağımız üzere bir taşta iki kuş vurmuş olacağım.
Merali kolundan tutarak sürüklemeye başladım. Aynı zamanda da homurdanıyordum.
"Hadi acele edelim en ön sırada oturmamız lazım."
"Kızım niye acele ediyoruz ki en önde oturmasakta olur."
"Nee, kızım sen salak mısın?"
dediğimde Meral bir anda bana döndü,ben ona bakmıyordum sadece kolundan tutup merdivenlere çekiştiriyordum.
"Bu seminer çok önemli. Okulumla ilgili bilgi sahibi olacağız."
Meral gözlerini devirerek kolumdan çıkıp, sarı saçlarını geriye atarak ileremeye başladı.
Hani filmler de veya kitaplar da başrol kızlar vardırya işte eğer hayatımız bir kitap olsaydı Meral o kitapta ki ana karakterlerden birisi olurdu.
Ben ise sadece ilk bölümler de ölen karakter olurdum.
Aslına bakılırsa ortamlara girdiğimiz zaman dikkatleri üzerine toplayan kişi ben olmuşumdur.Tabi ki bunda mavi gözlerin ve siyah saçların etkisi var ama Meralin hayat enerjisi ve pozitifliği asla yok.
Meral tam prensesler gibi yaşaması gerekirken yanlışlıkla yetimhaneye düşmüş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zemheri/Düzenlenecek
Novela JuvenilZaman... Kimine göre ilaç ,kimine görede acıdan başka bir şey değildi. İnsan zamanla kim olduğunu anlardı, bende anlamıştım ama kim olduğumu değil, neye dönüştürlüdüğümü anlamıştım... (Bazı yerler mantıksız geldiği için düzenlenecektir)