Sabah gözlerimi açtığım yer kesinlikle benim odam değildi. Korku ve endişe ile yataktan kalkıp etrafa bakındım. Bir kaç odaya daha nakındıktan sonra mutfağa benzer bir yere girdim. Burada birisi vardı. Bir erkek. Hangi türden olduğunu çözemedim büyük ihtimal ile bastırıcı kullanıyordur diye düşündüm. Arkasına döndüğünde kapıda ki ben ile karşılaştı.
"ah uyanmışsın. Hadi artık evine git."
Bu, bu kesinlikle geçende çarpıştığım çocuktu. Demek o zamanda bastırıcı kullanıyordu. "burada ne işim var?" alaycı bir şekilde dudaklarını kıvırdı. "ah hatırlamıyorsun. Tanrı... Ya da burayı evin zannetmen?..." anlamamış gibi baktım. Bu salak adam ne diyordu!"hadi git omega daha fazla senle uğraşamam." uğraş diyen mi var? "meraklı değilim zaten tanımadığım birinin evinde durmaya." gözlerini büyüterek bana baktı. "dün zorla evime girmeye çalışan şahıs mı dedi bunu. Tamam komik, hadi şimdi git!"
"oyalamayıp anlatsan zaten gitmiş olurdum." 'of' ladı. "dün evimin kapısını zorladın açtım baktım ahh bir geri zekalı!" kaşlarımı çattım. Ne hakla ikide bir hakaret edebilir. "sonra önümde yarım saat bana tanrı muamelesi yaptı!" kızgın ifadesi ile bana doğru yürüdü. "artık öğrendin omega git!"
İstenmediğim yerde durmazdım zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunrise | Tk
FanfictionAlkol bağımlısı olan bir omega, insanlardan nefret eden bir vampir ile tanışır. Başlangıç: 7.01.2024