"taehyung?""ah, jungkook geldin mi?"
Eve gelen jungkooku görünce sevinmiştim. Çünkü geçmişim peşimi bırakmıyordu ve jungkook bana iyi geliyordu. "geldim~" kocaman gülümseyip ona sarıldım. Şaşırmış olacak ki irkildi. "teşekkürler hyung." benden ayrıldı. "neden?" bir adım geriledim. "içimden geldi." o da gülümsedi. "hem sen bana hyung dermiydin ya?" kıkırdadım. "o da içimden geldi." dedim ve mutfağa adımlandım. Bacağım artık daha iyiydi. Biraz ağrıyordu ama sonrun değildi.
Beni takip ederek arkamdan geldi. Masaya yaslandım. Önümde durdu. "ne iş yapıyorsun hyung? Sanırım zır bir iş, çünkü saat baya geç." kafasını yana eğip gülümsedi. "hım, çok mu merak ediyorsun ha?" resmen benimle flörtleşiyordu!!
Yada ben jungkookun bu tarafını görmediğim için öyle düşünüyordum.
"hım, hım" kafamı onaylar anlamda salladım. "merak ettim."
Bir adım yaklaştı. "merak ettin demek?" bir adım daha...Bu sefer tam dibimde bitti. Tanrım ne oluyordu böyle!.. Çok yakımdık! Kirpiklerimizin değmesine ramak kalmıştı.
Tanrım hayır kızarıyordum. Gözümün önüne düşen saçı alıp kulağımın arkasına sıkıştırdı. "sanırım daha çok merak edeceksin, kim taehyung." tanrım karnım çok fena.
Yüzünü sanki olabilecekmiş gibi daha çok yaklaştırdı. Dudağıma baktı. Tanrım eğer öperse... Bayılacağım. Karnım çok fena bir şekilde... Gözlerini kapatıp dudaklarını dudaklarıma değdirdi.
...
Tam o sırada telefonunun çalması bir oldu. Benden uzaklaştı. Telefonunu cebinden çıkardı ve içeri adımlandı.
Çok fena yanıyordum. Eğer beni öpseydi herhalde kalp krizinden ölürdüm.
"İDEAL TİPİN KİM ELİF?" DİYE SORSANIZ JEON JEONGGUK VE KANG DOOSHİK DERİMMM!
DOOSHİK GİBİ SEVEN BULUNMAZ AMKKK
ADAMIIIMMM LÜTFENN BENİMLE EVLEEENNN
UKENE DAVRANIŞLARINN ŞAKAMIIIIIII
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunrise | Tk
FanfictionAlkol bağımlısı olan bir omega, insanlardan nefret eden bir vampir ile tanışır. Başlangıç: 7.01.2024