9

307 24 0
                                    


Şarkı bu bölüm jk anımsatıyor.
(anlamı, ritimi vb.)

Şarkı: monster (lady gaga)







Artık içmiyorum. Neden bilmiyorum ama bir şeyler beni engeliyor. Ağzıma almak istemiyorum, aldığımda ise kusucakmış gibi oluyorum. İğreniyorum. Bu ben değilim. Ben; yarın ne olacağını düşünmeyen, sabahtan akşama kadar içen, işi olmayan ama zenginlikden de götü oynamayan taehyungdum.

O adam karşıma çıktıktan sonra hayatım zikzak içinde oldu. Farklı hissetmeye başladım. Değiştim.

Hiç bir ilişkim olmada yada ne bileyim birisine aşık olmadım veya hoşlanmadım. Bu duyguları hiç tatmadım. Şuan içinde bulunduğum durumuda bu nedenle çözemiyordum.

Ona karşı ne hissediyorum?

İçmek istiyordum ama lanet olsun ki içemiyordum. Kendimi dışarı attım. Hava almak istiyordum, her şeyi unutmak, düşünmemek istiyordum.

Markete gidip bir şeyler almak istiyordum.

"pişt, omega..." arkamı döndüm. "nereye güzelim?" içki kokan yaşlı adam ile yüzümü buruşturdum. Bana yaklaştıkça geriye çekiliyordum. "bakın burada ne varmış!" bağırmasıyla oluşan kalabalıktan korktum. "ahh sen korktunmu? Korkma alfan burada." iğrenç gülüşünü gördükçe kusasım geldi. "ahh, bir yere gitmem gerekiyor kusura bakmayın!" gülümseyerek arkamı döndüm. Her ne kadar gülsem de vücudumun tepkileri bir o kadar stresli oluyordu.

Elini omzuma koydu. "nereye? Daha eğlence başlamadı bile!" göz bebeklerim titredi. Korku ve stresten Omuzlarım düştü. "rica edersem beni bir salsanız." güldü. "ah, şuna bak ricada edermiş!" önüme geçti. Yüzümü okşadı. "ne kadar pürüzsüzsün sen böyle." gözlerinin rengi değişti. Bileğimi tutup çekiştirdi. Kendimi ondan kurtardım. "hadi ama güzeli-" bikeğimi tekrar tutacağı sırada, jungkook gelip elini ittirdi. "onu rahat bırak seni iğrenç ötesi varlık!" gayet sakin ama bir o kadar korkunç ses tonu ile konuştu. "gözlerin... Kaçın! Kaçın!.." Adam adım adım geriledi. Yanındakiler de onunla birlikte dağıldı. Bu kadar kolaymıydı?!

Benim için değildi. Eğer bir omegaysan en güçsüz sensin demektir.

Bana doğru döndü göz rengi kapalı kırmızıdan kendi kahve rengine kavuştu. Şaşırdım hangi türdü?

(kırmızı göz rengi sadece vampirlerde var!)

Yüzümü avuçlayıp "iyimisin, sana bir şey yaptılarmı?" kafamı olumsuz anlamda salladım. Kocaman gözleri ile bana bakıyordu. "ben iyiyim." arkasına baktı "ah, sikikler..."

İçim kıpır kıpırdı. Karnımda bir şeyler hissediyordum, çok değişik...

"hadi seni eve bırakalım."

Yol boyunca konuşmadık. İkimizde düşüncelere dalmış süzülüyorduk. Bana evime kadar eşlik etmişti. "kendine iyi bak, görüşürüz." arkasını dönüp gideceği sırada "jungkook..." ona seslendim. Bana döndü. Yüzümü yere doğru eğip, ellerim ile oynadım. "olanlar için..." ona baktım. "... Teşekkür ederim." gülümsedi. Şaçlarımı karıştırdı ve gitti.


Yazım yanlışı olabilir özür dilerimm

Yazım yanlışı olabilir özür dilerimm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sunrise | Tk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin