O aşağılık, adı lazım olmayan herif ile karşılaşmayalı iki hafta olmuştu. Zaten karşılaşmakta istemiyordum. O günden sonra tekrar eskisi gibi, düzenli bir şekilde bara gitmeye devam ettim. Gitmediğim zamanlar ise evde içiyordum.
Bugünde evde içmeyi düşünüyordum. Saat akşam sekize yaklaşıyordu. Canım sıkıldığı için tekele gidip içecek bir şeyler almak istiyordum. Ceketimi alıp dışarı çıktım. Yavaş adımlarla yürüdüm.
Markete gidip atıştırmalık bir şeyler almak istediğim için en yakın markete girdim. Cipsler, enerji içecekleri - viski ile karıştırınca muhteşem oluyor- çikolatalar, ramen,... Hepsini yere düşüre düşüre kasaya ikerliyordum. Ellerimde olanları kasaya koydum. Yere düşenleri toplamak için geri döndüm. Cips paketini almak için eğildiğim sırada. "ah çocuk çok sakarsın." şuan ki bakış açımda gözüken tek şey siyah botlarıydı. Eğildi cips paketini aldı.
"kafana taş falanmı düştü?" neden yardım ettiğini sorgularken beni yok sayıp, cipsin parasını ödeyip çıkması bir oldu. "lan!" şaşkınlıkla giden pisliğe bakarken konuştum. "lan! Pislik herif getir lan cipsimi!" diğer aldığım atıştırmalıkların parasını ödeyip hemen yanına koştum. Elimdeki poşeti kafasına vurup. "lan ver cipsimi o benim!" kafasını ovalayıp bana acı çeker gözler ile baktı.
"seni... Daha satın almadığın bir şey nasıl senin olabiliyor?" ağzımı açtım ama geri kapadım. "ilk ben aldım onu!" bana dönüp "yerdeydi." dedi. daha fazla onunla muhatap olmamak için elindeki benim cipsimi çekiştirmeye başladım.
O da benden geriye kalmıyor sanki kendi malıymış gibi çekiştiriyordu. "ne yapıyorsun lan taehyung!" pes etmeden çekiştirmeye devam ettim. "ver lan pislik!"
Paketin açılması ile ikimizde kendimizi yerde bulduk. İkimizde gözlerimizi kocaman açtık. O yerdeki cipslere bakıyor ben ise ona. Sinirli gözlerini bana çıkardığında yavaşca ayağa kalktım. O da benle birlikte kalkmaya başladığında korku ile son hızla koşmaya başladım. "LAN KİM TAEHYUNG!" bağırmasıyla irkildim. Hemen kendime gelip koşmaya başladım.
Pek güzel yazamadım ama olsunn
Jungkook taehyunga alışıyor gibi ha?
Jungkook Allah'dan sabır dilerken
Jungkookun taeye gönderdiği bakışlar
KDKFJRJKSLEKTOFJWÖ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunrise | Tk
FanfictionAlkol bağımlısı olan bir omega, insanlardan nefret eden bir vampir ile tanışır. Başlangıç: 7.01.2024