24

201 14 0
                                    

22'in devamı

"taehyung..." serçe yutkundu. Gergin olduğunu anlıyordum. "taehyung, namjoon hyunglar gittikten sonra çok şey yaşandı... Bunları sende biliyorsun. Ve bu yüzden beni affetmek gibi bir amacın yok. Bunu bende biliyorum. Fakat birde olaylara benim gözümden bak."

Sandalyesini masaya yaklaştırdı. "taehyung, hyunglar gittikten sonra sana yaklaşmamam için tehtidler yedim." gözlerini endişeli bir şekilde büyüttü. "ama bu tehtidler bana değil daha çok sana hitap ediyordu. Bunları sana şuan anlatamam." yüzünü astı. Ardından eski yüz ifadesine dönüp konuşmasına devam etti. "o zamanlar sana bir şey olacak diye çok korkuyordum. Bu yüzden seni sürekli uzaktan izledim. Hesongların sana bulaşacağını anladığım zaman onları elimden geldiği kadar oyaladım. Ama nafile."

Birden bire gözleri parladı. "eskiden size anlattığım üst sınıflarda ki çocuk varya, yoongi onunla sevgili olduk o zamanlar o da bana yardımcı oluyordu. Belki tanımazsın. Üst sınıflarla fazla bir ilişkin yoktu."

Bir şeyler hissediyordum...

Sanki yapboz parçaları birbirini buluyordu.

"en son olan fotoğraf olayı ise..." gözünden yaşlar süzüldü. Elimden geldiği kadar tepkisiz durmaya çalışıyordum. "taehyung... Ben özür dilerim. Onlara orada itaat etmeyip karşı çıkmalıydım. Biliyorum çok bahanem var. Fakat... Boş ver bu kadarını bilmen yeterli."

Göz yaşlarını sildi. Göz yaşlarının her bir damlasını ben silmek istiyordum. Ama bunu yapamazdım. Bu onca zaman sonra ilk ve son görüşmemiz olacaktı.

" seni hyungların olduğu gruba eklerim." dedi gülümseyerek. Kafamla onayladım. " hyunglar Seul'e taşınmayı planlıyorlar. Zoraki tutuğum ifadesiz suratım gevşedi. Oturduğum masadan hızlıca ayaklandım. " gerçekten mi?!" heyecanla sorduğum şey jimini güldürdü. O kadar sevinmiştim ki anlatamam.

Sonra yaptığım yanlışı farkedip geri, ifadesiz suratımla oturdum.
"başka anlatmak istediğin bir şey var mı?" aslında onunla daha fazla durmak istiyordum. Çünkü jimine hala güveniyordum. Fakat benim için jimin o gün bitmişti. Bu yüzden kalkmak en doğrusuydu.

Cevabını beklemeden kalktım. "hoşçakal." bana bakıp gülümsedi. "görüşürüz taehyung, görüşürüz!"

...

Diğer bölüm tae jungkooku stalklayacak🎉🍾🎉🍾🍾🎉🍾

Yazım yanlışı varsa sorrryyy

Sunrise | Tk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin